Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 92

Onderwerp: Storingen centrale vergrendeling, afstandbediening met klapsleutel installeren

  1. #21
    rum's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    5.658
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander-A8
    Gaaf, ik zoek ook nog zoiets, diegene die ik nu heb werkt op infrarood en werkt niet al te best meer.

    Waar heb je hem vandaan gehaald?
    Maar jij kunt toch gewoon een setje van een TT bij Rick Donkers vandaan halen... Moet je alleen zelf de klapsleutel ombouwen. Aangezien jij al veel zelf aan je auto gedaan hebt, lijkt me dat ook geen probleem!

  2. #22

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    2.877
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rum
    Maar jij kunt toch gewoon een setje van een TT bij Rick Donkers vandaan halen... Moet je alleen zelf de klapsleutel ombouwen. Aangezien jij al veel zelf aan je auto gedaan hebt, lijkt me dat ook geen probleem!
    Jep ik denk het ook, is gewoon een kwestie van de IR ontvangen vervangen door de nieuwe ontvanger en klaar.

    De auto moet toevallig toch deze zomer naar CD, koop ik meteen wel zo een setje erbij!
    2004 Audi A8L W12 6.0 Quattro Pro Line | 2011 Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Pro Line S

  3. #23
    rum's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    5.658
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander-A8
    Jep ik denk het ook, is gewoon een kwestie van de IR ontvangen vervangen door de nieuwe ontvanger en klaar.

    De auto moet toevallig toch deze zomer naar CD, koop ik meteen wel zo een setje erbij!
    Ik heb zelf dat setje ook en ik ben er erg enthousiast over. Ik vind het ook leuk dat er nog wat extra mogelijkheden opzitten die nog uit te buiten zijn. Ik moet bijvoorbeeld de knipperlicht-aansturing nog regelen, dat doe ik mbv relais's. Daarnaast ben ik nog bezig om de kofferbakontgrendeling mbv de ab voor elkaar te krijgen... Het zijn leuk hobby-projectjes!

  4. #24

    Standaard

    Hallo sorry dat het zo lang duurt voor een reactie.
    Ik ben namelijk vrij druk.
    Ik heb de klapsleutel op marktplaats gekocht.

    Groetjes.

  5. #25
    2.3
    Guest

    Standaard

    Ik heb die klapsleutel van spy ook gekocht.

    Heb je nog tips waar ik op moet letten.
    Ga hem ook op de b4 aansluiten namelijk.

    Is het schema wat er bijzit een beetje duidelijk?

    Hoor het graag van je,

    Marcel.


  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henri80
    En? beetje makkelijk in te bouwen?
    En is het verder nog wat?

    Zit er ook over te twijfelen om er eentje aan te schaffen nl.
    kijk hier maar eens http://www.cleaned.be/faq.php?action=toonmeer&id=8
    Een dag niet gelachen is een dag niet geleeft

  7. #27
    2.3
    Guest

    Standaard

    Ik hbe het spy setje vanavond aangesloten,en het werkt perfect,aansluiten is ook een eitje.

    Je verbind de unit 2 x met de masse,en de x met een constante plus,dan zoek je in het bestuurdersportier de groen blauwe draad op,die haal je door en de kant van het slot verbind je met de oranje zwarte draad,en de kant van de pomp verbind je met witte draad.

    Alles is al netjes afgezekerd ook.

    Alleen jammer dat er geen functie opzit om je knipperlichten aan te sturen.

    Wel zit er een functie op,om je stadslichten te laten knipperen,en een functie om een toeter te laten horen,en een fucntie om je ramen omhoog te laten komen als je het spul sluit.

  8. Ad
  9. #28

    Standaard cv pomp achterklep cabrio

    hallo

    Naardat ik de kabel van de achterklep gemaakt heb werkt bijna alles weer.
    Behalve als ik de cv weer open doe gaat de achterklep niet open.
    Hij werkt wel als je cv weer dicht doe.
    Heeft er iemand een cv pomp voor de achtklep even te leen om te kijken dat hij van mij stuk is.
    Weet iemand misschien hoe duur een nieuwe is?

    Groeten remco

  10. #29

    Standaard

    hoi

    vandaag maar naar de audi garage gegaan voor een stroomloopschema,en wat schept de verbazing krijg ik het hele stroomloopschema boek mee van de audi cabriolet en de coupe vanaf bouwjaar 1994.
    Nu maar maar hopen dat het lukt.
    Woont er iemand in de buurt van hoofddorp waar ik de cv pomp kan lenen om te kijken als die van mij kapot is.



    Groeten Remco

  11. #30
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.389
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    De CV pomp van een Cabrio stuurt niet de het slot in de achterklep aan. Die wordt elektrisch aangestuurd.

    De Cabrio CV pomp doet alleen de twee deuren en het palletje dat de tankklep op slot doet.
    Als je CV pomp kaduuk is blijft de kofferklep werken.


    Wat je kan proberen is het volgende:
    - Auto op slot doen.
    - Met de hand alle sloten nog eens op slot draaien
    - Accu los en even wachten
    - Accu vast.
    - Nu zijn alle "standen" (op slot, niet op slot) weer overal het zelfde.
    - Kijken of alles nu tegelijk open en op slot gaat.
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

  12. #31
    lucbis's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2007
    Leeftijd
    56
    Posts
    162
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard achterklep

    Als alles goed werkt gaat alles op slot. en alles weer open behalve de adchterklep, is een beveiliging. voor de dak cassette als je die open doet, dan kan de klep niet open.

  13. #32

    Standaard

    hoi steven en lucbis

    Ik heb het een beetje verkeert neergezet,de cv pomp werkt nog wel maar de electrische cv van de achterklep doet het niet goed.


    dus als ik de auto op slot doe met de afstandbediening gaan de 2 voor deuren opslot incl de tankdeksel en de achterklep.

    Als ik de auto via de afstandbediening open doe gaan de 2 voor deuren open incl de tankdeksel MAAR NIET de achterklep.

    Als ik dan met de sleutel handmatig de achterklep open doe kan ik weer naar binnen.en als ik dan weer op slot doe gaat hij ook weer op slot

    Als ik ga meten krijg ik als ik hem op slot doe 12 volt op een draadje en als ik open doe krijg ik op een ander draadje ook 12 volt.
    Dus ik denk dat de electrische cv van de achterklep kapot is.





    Groeten Remco

  14. #33

    Standaard

    hoi

    Achter klep cv werkt weer,alleen via de sleutel en niet via de afstandbediening.
    Ben verder aan het zoeken,maar nu start de auto niet meer.
    Zie ander onderwerp

  15. #34

    Standaard kofferbak werkt niet op de cv van cabriolet

    Hallo,

    Van mijn audi cabriolet uit 1992 krijg ik het niet voor elkaar om de kofferbak gelijk met de deuren dmv de c.v. op slot te laten gaan.
    Hoe moet de stand zijn van het kofferbakslot? deze heeft 3 mogelijkheden,
    waarvan 2 vaste standen.
    Moet ersoms iets worden ingeregeld?

    Als iemand hier iets over weet houd ik mij aanbevolen. :?:

    Groet Paul
    Groet Paul

  16. #35
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.389
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    Gaat de kofferbak wel netjes mee open/dicht als je de sleutel in de bestuurdersdeur gebruikt ?
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

  17. #36

    Standaard

    Dit type heeft toch cv op vacuum, kijk dan eens of het slangetje niet lekt in het scharnier, of misschien geknikt?

    Pieter
    Fryslân boppe

    Audi a2 erbij gekocht voor de vrouw

  18. #37
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.389
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pieterdejager
    Dit type heeft toch cv op vacuum, kijk dan eens of het slangetje niet lekt in het scharnier, of misschien geknikt?
    Het slot in de kofferklep is als enige niet vacuum gestuurd maar electrisch.

    @ Topicstarter: zoek eens op "kabelboom" icm. cabrio(let).
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

  19. #38

    Standaard

    ik ben benieuwd naar de afloop van dit topic. ik heb hetzelfde probleem: via ab werkt het slot van de achterklep niet, via sleutel in portierslot (bestuurder of bijrijder) werkt het wel.

    ik heb het wel een keer zo aangesloten dat het werkte met de ab, maar als ik dan de sleutel gebruikte voor de centrale vergrendeling dan sprong de zekering eruit. :S

    een oplossing heb ik helaas niet, ik hoop dat er hier wel een komt.

  20. #39

    Standaard

    Ik heb het erg druk gehad maar ga morgen testen, het gaat hier ook om de vergrendeling via de ab, dit had ik niet vermeld.
    Zo gauw ik wat weet plaats ik het hier.
    Groet Paul

  21. #40

    Standaard kofferbak icm ab niet op slot

    ik heb getest met de sleutel in de deur, ik hoor wel een klik maar er gebeurt niks, dezelfde klik hoor ik ook als ik de ab gebruik maar dan gebeurt er ook niks. weet iemand in welke positie het kofferbakslot moet staan? (verticaal of horizontaal)

    Ik las ook een stukje over de kofferbak /motorkap-verlichting dat deze alleen werkt als je licht aan staat, klinkt belachelijk maar ook bij mij werkt dit alleen met brandende verlichting.
    Groet Paul

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •