Is dat niet gewoon nieuw te leveren? Anders gaat het volgende maand weer stuk, kun je de boel opnieuw openmaken.
Jaja, ik heb weer wat nieuws met m'n dakloze...
Afgelopen week wezen toeren door Frankrijk (gaaf!!!) tot op een gegeven moment ik mijn auto in de volle zon parkeerde en een supermarkt binnen ging, Toen ik terug kwam, ontgrendeld en ingestapt. Ik merkte ineens dt er rook uit het portier kwam, dat werd meer en meer rook, dus paniek. Gekoeld met water, daarna bier ( ) bleef het roken, snel de auto in de schaduw gezet en de accu ontkoppeld. Daarna gekeken en wat bleek, het huis van mijn verwarmde cilinderslot was gaan smelten.
Ik begrijp wel dat het met hoge temperaturen, 32 graden C, dit kan gebeuren, maar het mag natuurlijk nooit voorkomen.
Het slot, lijkt me, moet toch alleen worden verwarmd bij bepaalde omgevingstemperaturen?
Als ik weer was weggelopen van mijn auto, was de schade velen malen groter geweest en had er vuur kunnen ontstaan, met alle gevolgen van dien.
Hoe kan ik dit in de toekomst voorkomen? En je voelt het al aankomen, weet iemand nog zo´n behuizing te liggen?
Onderdeelnummer 893 837 063 J volgens mij. Ook ben ik zoekende naar kapbedieningsschakelaar voor het dak, deze is afgebroken.
€ 192,01 ouwe, ik heb het maar meteen besteld, morgen binnen. Bij de audi dealer in Ede was het zoals gewoonlijk weer hetzelfde liedje, arrogant en vrij weinig tot geen zin om te helpen tot ik vertelde dat ik jaarlijks de grote onderhoudsbeurt bij ze uitvoer en dan wordt het ineens heel anders. Jammer. Ook spijtig dat ik geen helder antwoordt heb gekregen op mijn vraag hoe dit ooit heeft kunnen gebeuren... Als ik er niet op tijd bij was geweest was er vrijwel zeker brand uitgebroken.
schijnbaar slecht contactje, dan gaat zo een stekker lopen vonken en dan smelt de hele boel weg!
Je wil niet weten hoe vaak ik op me werk doorgefikte stekkers / computers tegenkom, doordat in de loop der tijd zo een stekker wat losser is gaan zitten waardoor die heeft lopen vonken.
Slecht contact, beetje vocht en de boel begint lekker heftig te knetteren het zou voor minder wegsmelten.
Vermijden? alle contacten eens losmaken proper maken en inspuiten met contactspray maar kzou voor het toeval en pecht kiezen.
Wel, het erin plaatsen van het slot was een fantastisch suc6, NOT! Het nieuwe slot werd geleverd zonder de sensor, deze die dus gesmolten was. Toch even snel het nieuwe slot aangesloten en werd meteen gloeiend heet. NIeuwe sensor besteld, in het bestaande slot gemonteerd en de vergrendelinding werkt weer, maar nu...
De voeler voor het verwarmde slot heb ik dus niet aangesloten op de control unit (4A0-959981A) en mijn alarm functioneerd dus niet meer. Ik moet de sensor dus wel aansluiten om mijn alarm weer te laten werken, maar dan raakt mijn slot dus oververhit.
Heeft iemand hier ervaring mee? Zou het de gok waard zijn om die controlunit (zie foto) te bestellen of is er ergens een relais aan het stressen? Ik kom er niet meer uit.
Iemand?
Of je haald de bedrading van de verwarming van je slot af en dan ga je gewoon zonder slot verwarming rond rijden.
thx 4 je reactie, maar zoals ik al vermeld had moet deze wel aangesloten worden anders wordt het circuit van het alarm systeem onderbroken, waardoor mijn alarm niet meer functioneerd... Maar volgens mij heb jij dezelfde control unit in je coupé, als je 'm kan missen... ;-)
nee ik heb geen slot verwarming in de coupe.
maar ik neem aan dat er dus 1 stekker is voor en het alarm en de slot verwarming? kun je daar dan niet een draad uit weg knippen?
ik heb al voor je gezocht maar kan nergens in mijn computer een schema daarvan vinden