Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: RS2-mistlampen en afstellen motorkapsluiting

  1. #1

    Standaard RS2-mistlampen en afstellen motorkapsluiting

    hallo,

    ik heb vorig jaar voor de zomer een cabrio gekocht met voorschade deze is nu bijna klaar uiteindelijk
    alleen heb ik nog wat probleempjes en hoopte hier hulp te kunnen krijgen.

    -ik heb een originele RS2 voorbumper maar heb nu nog de ronde mistlichten en knipperlichten nodig
    weet iemand waar ik deze vandaan kan halen? marktplaats werkt niet

    -ik heb erg veel problemen de motorkapontgrendeling afgesteld te krijgen weet iemand hier meer van?



    hoop dat ik hier hulp kan krijgen

    mvg
    tom

  2. #2

    Standaard

    die mistlampen en knippers kun je op ebay scoren
    my first quattro was a wilkinson

  3. #3
    Veek's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Leeftijd
    39
    Posts
    964
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard

    Ja de motorkapontgrendeling is inderdaad niet direct effe af te regelen.

    Heb bij mij een nieuwe kabel gestoken (andere was doorgeroest) en het afregelen heb ik net juist kunnen doen.

    1. Je zou je motorkap moeten ontgrendelen en dan de ontgrendeling helemaal naar achteren duwen zodat deze niet blijft hangen. (hendeltje)
    2. Daarna zal je zien dat de kabel in 3 kleine geleidertjes (33) zitten, hierin moet de kabel goed zitten
    3. Trek dan de kabel bij de bevestigingsnippel (39) zover mogelijk naar achteren zodat je ziet dat deze mooi tegen geleidingshulsen zitten (38)
    4. Je zal zien dat je de 2 klemmen in de gaten waar de pinnen ingaan kan laten bewegen deze moeten beiden nog wel zichtbaar zijn als je de kabel aanspant
    5. Draai dan de nippel (39) los en span deze vlak tegen de linkse geleidingshuls aan. (handiger als je met 2 bent)
    6. Test dan even de hendel en kijk dat eerst beide klemmen zichtbaar zijn en als je trekt deze beide verdwijnen en als je lost de hendel terug naar achteren gaat en je deze niet moet terugduwen anders terug naar 1
    Kheb er een klein uurtje over gedaan tot ik het naar men zin kreeg.
    De geleidertjes zijn belangerijk dat deze goed zitten want anders gaat je kabel steeds ergens achter hangen (zoals radiatorbevestiging)

    SUCCES
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Je hebt cabrio-rijders en je hebt mensen die met een cabrio rijden.

  4. #4

    Standaard

    indd op ebay ma das in duitsland en dat zijn alleen knipperlichten ik moet ook mistlampen hebben

    en dankje veek dat ga ik zeker probere want nu moet ik de grille eruit laten om de motorkap te kunne openen en das ook niet handig
    Laatst gewijzigd door tommiecabrio; 25-05-09 om 20:50.

  5. #5

    Standaard

    http://www.rieger.nl/Rieger%20webcat...008/index.html
    Op pagina 37 van de catalogus staan de mistlampen die je bedoelt, ik heb hier zelf echter nooit iets gekocht dus kan je verder niet helpen.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •