Pagina 9 van 12 EersteEerste ... 56789101112 LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 180 van de 223

Onderwerp: Cabriodak werkt niet meer (zowel elektrisch als handmatig)

  1. #161

    Standaard Re: Elektrische kap werkt niet - kabels niet te vinden bij handrem console

    Als de kabels zijn verdwenen, hoe heeft de vorige eigenaar de kap dan bediend? En heb je dit niet getest bij de aankoop dan? Het komt allemaal erg precies met zo'n kap, vouwt 'ie wel netjes op en werken alle schakelaars, sloten en hydrauliek wel goed? Ik heb dat namelijk wel 10x getest bij de aankoop.

    Maar waarom zou iemand de kabels verwijderen, wat is daar het nut van? Kun je geen navraag doen bij de vorige eigenaar?
    quattro addict

    8,4 liter 776 pk aan quattro GmbH power

  2. #162

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    36
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Elektrische kap werkt niet - kabels niet te vinden bij handrem console

    heb ondertussen aan de auto gewerkt en heb het tapijt ondee handrem moeten verwijderen en toen zag ik de kabels vast zitten onder de passagier stoel.

    heb de kabels aangesloten en mn electrische ramen die doen het (voor alle vier tegelijk). alleen het dak nog niet. er gaat wel een lampje knipperen op het dashboard van de electrische kap.

    achterin heb ik de rugleuning en zitting plus zij panelen eruit gehaald om verder te zoeken. ik heb aan allebij de kanten 2 kabels met een connector aansluiting blootliggen, 5
    kabels in een plat blokje. iemand enig idee waar dat hoord te zitten?

    ik zal vanavond wat fotos uploaden.

    alle hulp is welkom! (en als er iemand is in de buurt van bergen op zoom die verstand heeft van de kap laat dan even een bericht achter, misschien kennen we iets afspreken!)

  3. #163

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    36
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Exclamation Re: Elektrische kap werkt niet - kabels niet te vinden bij handrem console

    ff een update met foto's

    De ontbrekende kabels die ik heb gevonden onder het tapijt onder de passagiers stoel:
    CAM00053.jpgCAM00055.jpg

    Gelukkig doen de 4 ramen het prima met de druktoets in het middenpaneel, maar nu nog de elektrische kap toets nog.

    Je gaat je net als mij afvragen waarom die kabels daar zo onder het tapijt zaten verstopt. De kabels bewust eronder duwen zou nagenoeg onmogelijk geweest zijn dus dat is echt een raadsel! De kabel met het lampje voor de sigaretten aansteker zat onder het asbakje aan de zijkant dus alles is compleet.

    Toen ik verder ben gaan kijken en de achterbank/ achter leuning / en de zij panelen eruit had gehaald, stuitte ik op een situatie dat er eerder mee geknoeid zou zijn... Ik heb geen flauw idee hoe de kabels oorspronkelijk horen te liggen aangezien dit de eerste keer is voor mij.

    even een foto van de situatie onder de achterbank:
    CAM00058.jpg

    Ben niet zeker of ik een kabel mis in de computer maar wie kan mij dat vertellen? lijkt mij dat daar gewoon een kabel in hoort te zitten toch?
    CAM00059.jpg

    Ook zitten er nog wat enkele losse kabels die ik geen plek ken geven. De kabel loopt vanaf de bestuurders kant in de hoofdboom en splits zich op naar links en rechts en dan zit er een platte connector blokje met 5 draden aan beide kanten:
    CAM00064.jpg

    Ik wist niet zeker nu natuurlijk of alles het nog deed nu ik al die kabels zo zag liggen.. Ben eens verder gaan zoeken naar de hydrauliek pomp en heb heel de kofferbak gestript. Alle kabels heb ik gemeten en er staat in ieder geval stroom op. Maar toen ik in het connector blokje ging meten ging de hydrauliek pomp ineens draaien! Ik schrok er van en heb dat ook niet meer gedaan voor het geval er iets kapot gaat.

    foto van de hydrauliek pomp rechts achterin:
    CAM00061.jpg

    na alle zekeringen te controleren (waarvan er 1 was die omhoog gekomen was en zelf weer terug gedaan heb) heb ik nogmaals geprobeerd om de kap dicht te laten doen via de druktoets. Dit keer hoorde ik de relais die links achter tegen de achter leuning zitten klikken en de kofferbak ging op slot??

    Na vandaag heb ik nog even gekeken en er was me opgevallen dat de klep 2 mechanische sluitingen heeft aan weerskanten die hem open en dicht doet. ik heb ze eens handmatig goed dicht gedaan (zonder dat de kap erin valt) en toen hoorde ik bij de achterklep ook een slot vergrendeling? Maar als ik het dak erin laat zakken en je duwt hem dicht dan hoor ik dit niet...

    Het is een heel verhaal maar zo heb ik het meegemaakt en misschien kan iemand mij het 1 en ander vertellen wat ik nog niet weet.

    Groetjes audi fan

  4. #164
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.844
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Elektrische kap werkt niet - kabels niet te vinden bij handrem console

    Als je dit forum doorleest op problemen met de kap, komt een ding steeds terug: kabelbreuken. Ik zou die topics eens doorlezen en kabels doormeten.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #165

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Leeftijd
    38
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio

    Standaard Audi Cabrio 2.3 1991, cabriokap gaat niet open

    Beste Mede trotste audi bezitters,

    Mijn Naam is Onur , ik ben sinds afgelopen vrijdag in trotse bezit van een audicabrio2.3 v5
    Ik ben Woonachtig in zeeland het is heel moeilijk om hier een goede auto voor een redelijke prijs te vinden .
    dus mijn zoektocht op internet was begonnen tot ik ineens een mooie advertentie zag van een meneer die was verhuisd naar belgie
    maar kon helaas zijn audi niet meenemen want moest langer dan een jaar op naam staan.(volgens de verkoper)
    de buitenkant van de auto was nie egt in superstaat meerdere scheurtjes in dak (wel aleen bovenste laag)
    en een dikke jaap in de achterruit. de auto is gellukig wel waterdicht. verder nog 1 deukje hier en daar opzich is het lak nog in goede staat.
    motorische dan , er staat 150.000 km op percies 150.000 wat ik heel erg verdacht vond de auto was twee maanden eerder gekeurd
    op het keurrapport staat 148.657 km . de beste meneer vertelde mij dat de auto al anderhalve maaand geschorst is,
    dus dan zou hij in 2 weken die anderhalf duizend km erop hebben gereden en percies bij 150.000 km is de dagteller kapot gegaan.
    dit lijkt me allemaal heel onwaarschijnlijk dus ik neem aan dat de km stand niet klopt.
    motorkap gaat open start de motor en wat een prachtig geluid komt er van die motor af heel netjes liep hij gellukig maar de auto is motor 100 %.
    we beginne te onderhandelen en naar mijn verbazing krijg ik de auto mee voor een prikkie egt een prikkie.
    ik heel blij terug naar huis rijden auto rijd geweldig toppie aleen die breede groote banden bevallen me niet zo .
    aangekomen in zeeland stop ff bij benzine pomp ff bandjes oppompen de auto heeft inmiddel poosje stilgestaan zo gezegd zo gedaan
    ik stap weer in wil starten .... niks dus ,, Contact gaat aan maar doet niks . ik hou me hard vast wat kan het zijn snel hadik door dat de startonderbreker erop bleef staan
    van alles geprobeert maar tervergeefs 1 optie over anwb laten komen . binne 20 min waren ze er EGT TOPPIE MANNEN!! hij legede er een omleiding in en hoppa starte maar.
    gelijk doorgereden naar mijn garage monteur alles uitgelegd .
    het was een groote spaggetti met die bedrading daar gaat wel wat tijd in zitten . gellukig heeft me monteur ff een noodoplossing gemaakt
    ik kan nu starten via een knopje op me stuur zo omzeil ik de startonderbreker.
    naa alle ellende ben ik de auto is gaan poetsen en schoonmaken wat er daar allemaal wel niet uitkomt :S
    Toen schoot er ineens mij iets binnen de beste meneer heeft mij niet verteld hoe het dak opengaat ik dus op internet zoeken
    kwam ik op deze froum terecht meerdere verhalen over gelezen en begrepen dat het ook manueel kan doormiddel van twee kleinen klepjes te openen
    ik dus op zoektocht maar tot op heede niks kunenn vinden. Het knopje in me deur ontbreekt er hangen aleen twee lossen draadjes.
    ik kan de twee klepjes ook niet vinden om te openen tevenes laz ik dat het met een inbus ook gaat vergrendeling los draaien ofzo ?
    kan iemand mij a.u.b helpen ermee meschien doormiddel van fotos laten zien waar de desbetreffende klepjes zitten.
    ik zal een paar fotos op zetten van me auto heb aleen nog fotos van de aanschaf dus egt mooi is ie niet
    maar ik zie het als een mooie uitdaging om hem weer als een top auto uit te laten zien wat hij ook egt is !!
    MVG ONUR hierbij nog fotos


    138385961_2_big.jpg138385961_3_big.jpg138385961_4_big.jpg138385961_5_big.jpg138385961_7_big.jpg138385961_6_big.jpg138385961_1_big.jpg


  6. #166

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2013
    Leeftijd
    63
    Posts
    21
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard Re: Audi Cabrio 2.3 1991, cabriokap gaat niet open

    Hey Onur,
    Behoorlijk lang verhaal heb je geschreven, maar ik denk dat er van deze auto met flink wat TLC nog wel wat moois te maken is.

    Over je dak: ik zie geen schakelaar voor elektrische kapbediening op de middentunnel, dus ik ga ervan uit dat de auto een handbediend dak heeft. De procedure is: versnelling in vrij, handrem aangetrokken en contact aan. De kofferklep moet op slot zijn. Wanneer je nu de hendel boven de binnenspiegel naar links draait komt de vergrendeling boven de voorruit los, en zakken alle 4 de ramen een stukje. Nu ga je naast de auto staan en zet de voorkant van het dak rechtop. In deze stand kun je vervolgens het achterste deel van het dak optillen en naar voren bewegen. Beide dakdelen blijven nu vanzelf staan.
    Pas nu komt het bekende knopje in beeld om het deksel te openen van de ruimte waar de kap straks in verdwijnt. Dat knopje heb je dus niet, maar je ziet nu wel aan elke kant van het deksel een klepje, en dat kun je optillen/omkiepen. Daaronder zit een handeltje om het deksel mee te ontgrendelen. Als je dat aan beide kanten gedaan hebt zet je het deksel rechtop (moet uit zichzelf blijven staan, anders gasveertje kapot) en druk je de kap geheel naar achteren. Vervolgens deksel sluiten en klaar is kees.
    Kap sluiten gaat in omgekeerde volgorde.

  7. #167

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2013
    Leeftijd
    63
    Posts
    21
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard Re: Audi Cabrio 2.3 1991, cabriokap gaat niet open

    audiklepje.jpg

    hier zie je de locatie van het klepje

  8. Ad
  9. #168

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Leeftijd
    38
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio

    Standaard Re: Audi Cabrio 2.3 1991, cabriokap gaat niet open

    Hey erwin harstikke bedankt ik ga vanmiddag gelijk aan de slag !!!
    Hou je op de hoogte mvg onur
    Laatst gewijzigd door ZEELANDAUDICABRIO; 13-02-14 om 07:04.

  10. #169
    draadloos
    Guest

    Standaard Re: Audi Cabrio 2.3 1991, cabriokap gaat niet open

    verdorie, weer een lid wat niet fatsoenlijk leesbaar kan schrijven.. wordt steeds vermoeiender om hier iets normaal te kunnen lezen..

  11. #170
    Thalys's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    62
    Posts
    872
    Kudos
    14
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi Cabrio 2.3 1991, cabriokap gaat niet open

    Ten eerste, gefeliciteerd met je aankoop.

    Ik heb de auto ook op diverse sites te koop zien staan. Zoals gezegd, hier zit nog redelijk veel TLC aan (reken maar op z'n minst 1000 Euro, en dan reken ik het dak er NIET bij). Een dak kost je 750 Euro (zwart) of in kleur, in jou geval groen misschien, is 780 Euro. Sonnenland kwaliteit. Ze komen dat thuis bij je doen. De cabriodakenfirma Speelman uit Drenthe (Hoogeveen) doet dat.
    http://www.vwcabriodaken.nl

    Bij mij gaat er van het voorjaar ook een nieuwe kap op (en die is nog in een veel betere staat dan de jouwe), en dan in het rood.

    Die 150 DKm zou ik maar met een korreltje zout nemen, tel een maar een ton bij op. Niet erg, de 2.3 kan nog veel en veel meer hebben bij goed regulier onderhoud. Maar jammer genoeg schort het daar nog wel eens aan.

    Nu is van iedereen de inhoud van zijn schatkist anders, maar ik zou de auto sowieso een grote beurt laten geven, en zeer zeker de distributie laten kontroleren en eventueel vervangen (als je dat niet kan achterhalen wanneer dat gebeurt is). Ook de achterremmen zijn een aandachtspunt dan (ziten vaak vast, een 80 kwaal). En de stabilistator koppelingsstangetjes zitten ook vaak losjes in hun rubbers, en dan veroorzaken ze een bonkend geluid bij een ongelijke weg.

    Mijn kap werkte ook niet meer naar behoren bij aankoop (knopje in de portierstijl werkte niet meer, iets dat heel vaak voorkomt), maar ik heb nu een centrrale knop op de middenconsole, en nu kan ik zonder die gehele originele ingewikkelde procedure mijn kapklep openen. Knopje naar voren open, naar achteren dicht. Werkt perfect en binnen 20 seconden heb ik nu mijn kap op- of afgezet.

    Ook durf ik te wedden, dat jouw bestuurders stoel aan de zijwang instapschade heeft (of de wang is slap en je voelt het metaal eronder). Reken op 100 Euro om dat netjes te laten herstellen (nieuwe stof op de wang en nieuw schuim in de wang).

    Die hele anti-startblokkeringsbende plus eventueel alarm zou ik laten verwijderen en de kabelboom weer origineel laten maken, voorkomt echt in de toekomst heel veel ellende.

    Ik heb mijn cabrio nu anderhalf jaar. Ik wilde een zo origineel mogelijk auto, die op geen enkele manier herverbouwd was. Bonus was de hardtop die er bij zat.

    Het volgende is er aan gedaan (en ik denk, dat veel zeker ook voor jouw cabrio van toepassing zal zijn).

    Grote beurt met distributie, alle filters vervangen, alle vloeistoffen.
    Nieuwe voorschijven en blokken
    Nieuwe achterste remdrukverdeler
    Nieuwe stabilistator koppelingsstangen
    Nieuwe banden rondom
    Stoelen laten herstellen in de originele stof
    Velgen laten restaureren.
    Alarm en anti-startblokkering eruit laten halen, kabelboom laten herstellen.
    Manuele anti-startblokkering (verborgen) laten monteren
    Nieuwe koelmiddel temperatuur sensoren
    Alle dashboard en middenconsole lampjes vervangen
    Heel veel kleine zaken, die ik zelf gedaan heb (en veel zaken gewoon tweedehands op MP kunnen regelen)

    Bij elkaar ben ik nu 1800 Euro verder, bovenop het aankoop bedrag.

    en dan komt nog het vervangen van de softtop erbij.

    Ondertussen al heel veel spare onderdelen op de plank liggen, zoals een complete uitlaat incl. katalysator.

    Maar aan de andere kant, je hebt er een geweldige auto voor, en als je dat allemaal achter de rug hebt, dan heb je eigenlijk alleen nog maar het regulier onderhoud over. Mijn auto was NAP (sinds 2001, want toen ingevoerd) met 198 DKm op de teller en ik heb er ondertussen tegen de 20.000 DKm zonder noemenswaardige problemen weer mee weggetufd, tot in de Elzas toe. Ging ook in november glansrijk door de APK heen.

    Nou, kort resumerend zou ik zeggen. Je hebt deze echt voor een prikkie aangeschaft (in onderdelen is tie nog meer waard), en met een beetje investering, heb je er een mooie auto aan.
    Audi Cabriolet 2.3 (1991), Audi B4 Coupe 2.0E 1992, A2 1.4 (2000) en A4 B5 Avant 2.4 quattro (1998), Audi 80 1.8C 1987
    Carpe Diem

  12. #171

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Leeftijd
    38
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio

    Standaard Re: Audi Cabrio 2.3 1991, cabriokap gaat niet open

    Sorry draadloos zit ook op mn telefoon werkt niet egt ideaal.
    Thalys
    Bedankt voor je reactie ik zal ff aandacht schenken aan de genoemde punten.
    Verder zag ik ook een knopje bij me.handrem zou die niet voor het dak zijn ? Ik ga zo eerst ff de tips van erwin volgen en de twee.klepjes vinden
    Zal ook.gelijk paar fotos maken van de desbetreffende.knopje
    Bedankt allemaal mvg onur

  13. #172
    Thalys's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    62
    Posts
    872
    Kudos
    14
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi Cabrio 2.3 1991, cabriokap gaat niet open

    Het knopje zal hoogstwaarschijnlijk de Masterbediening van je ruiten zijn. Hiermee bedien je alle vier de ruiten tegelijk. (neer en op).

    De klepjes zie je pas als je de kap omhoog hebt staan. Zitten links en recht bezijden de grote klep, daar waar het kleine achterruitje stopt. je kunt ze gewoon met je hand openklappen.

    Op deze foto zie je ze duidelijk zitten
    Audi Cabriolet 2.3 (1991), Audi B4 Coupe 2.0E 1992, A2 1.4 (2000) en A4 B5 Avant 2.4 quattro (1998), Audi 80 1.8C 1987
    Carpe Diem

  14. #173

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Leeftijd
    38
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio

    Standaard Re: Audi Cabrio 2.3 1991, cabriokap gaat niet open

    Yeahhhh
    Het dak is open bedankt erwin en thalys!!!!!!!!!
    Ik heb de klepjes gevonden maar geen hendeltjes dus ff op me hoofd gekrabt
    En toen viel me aandacht op een inbus met fel geel rondje eromheen
    Dus die maar geprobeert kwartslag gedraaid en pop het opbergkapje schoot open
    Wel aan beiden kanten doen.
    Verder het knopje bij me handrem doet helemaal niks dus dat ook ff na laten kijken.
    Ik heb fotos van het (inbusje ) genomen mochten meer mensen dit hebben.
    Nogmaals bedankt mannen,toppie!!!!!!
    Mvg onur
    2014-02-13 12.54.43.jpg
    2014-02-13 12.54.49.jpg
    2014-02-13 12.56.27.jpg

  15. #174

    Standaard Re: Audi Cabrio 2.3 1991, cabriokap gaat niet open

    Ik zou zeggen verkopen en 1 weer kopen die in betere staat is.

    Je gaat er nu zoveel geld indrukken en voor 1500 tot 2000 euro heb je gewoon een heel mooie cabrio die gewoon af is.

  16. #175
    MVR's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Posts
    1.312
    Kudos
    250
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi Cabrio 2.3 1991, cabriokap gaat niet open

    Welkom, veel werk te verzetten zie ik! Top dat je dak open gaat nu. Maar die stoelhoezen blauw bij een groene cabrio...

    @Thalys, damn, waarom heb ik die van jou nou nog nooit in het echt gezien? Ben erg benieuwd!
    I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
    Audi c@briolet 2.8 V6

  17. #176

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Leeftijd
    38
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio

    Standaard Re: Audi Cabrio 2.3 1991, cabriokap gaat niet open

    MVR
    de bekleding eronder was vies en kapot had deze nog nieuw liggen in de schuur dit ziet er dan nog beter uit en me kleren blijven schoon
    tis ook maar tijdelijk ben al hard opzoek naar nieuwe stoelen liefst leren ben al een paar stoffen tegen gekomen
    dus ik verwacht binne weekje dat er ook in te hebben .
    toevallig ook vandaag hier in zeeland een dak gevonden wel tweedehands maar geen scheuren of gaten erin voor een zacht prijsje
    dus die gaat er ook op denk ik .
    Laatst gewijzigd door ZEELANDAUDICABRIO; 13-02-14 om 19:29.

  18. #177
    MVR's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Posts
    1.312
    Kudos
    250
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi Cabrio 2.3 1991, cabriokap gaat niet open

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ZEELANDAUDICABRIO Bekijk Berichten
    MVR
    de bekleding eronder was vies en kapot had deze nog nieuw liggen in de schuur dit ziet er dan nog beter uit en me kleren blijven schoon
    tis ook maar tijdelijk ben al hard opzoek naar nieuwe stoelen liefst leren ben al een paar stoffen tegen gekomen
    dus ik verwacht binne weekje dat er ook in te hebben .
    toevallig ook vandaag hier in zeeland een dak gevonden wel tweedehands maar geen scheuren of gaten erin voor een zacht prijsje
    dus die gaat er ook op denk ik .
    Ah, dan snap ik het! suc6 met alles!
    I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
    Audi c@briolet 2.8 V6

  19. #178
    Thalys's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    62
    Posts
    872
    Kudos
    14
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi Cabrio 2.3 1991, cabriokap gaat niet open

    Veel succes met al je plannen !! Ik hou er wel van, dat iemand een auto weer helemaal in een goede staat probeert terug te brengen (uiteraard binnen zijn financiele mogelijkheden).

    Zoals hierboven gezocht, je had meer kunnen investeren, en dan had je gelijk een "grotendeels" goede gehad, maar toen ik de mijne zocht, heb ik er zeker 30 gezien en gereden, en allemaal hadden ze wel wat, ook bij dealers zelfs en exemplaren die een veelvoud moesten kosten van het exemplaar dat jij nu hebt. De mijne gevonden bij notabene een Citroen dealer, waar het natuurlijk een absoluut vreemde auto was in hun collectie. Hij was ingeruild op een Picasso, vanwege gezinsuitbreiding.

    Ik heb in het begin ook gezocht naar een tweedehands dak, maar omdat je een rood exemplaar niet vind, heb ik daar maar vanaf gezien en komt er nu een nieuwe op (ondertussen ervoor gespaard) en heb ik de auto hoe ik hem hebben wil.

    Of je nu voor stoffen stoelen of lederen stoelen gaat kijken, bij de bestuurdersstoel zal de wang van de zitting en misschien van de rugleuning versleten zijn, de zogenaamde instapschade. Die reparatie staat je hoe dan ook te wachten. Persoonlijk vind ik stoffen stoelen lekkerder zitten, zeker in de zomer. Je hebt ook nog stoelen met vlakkere zittingen, die werden vaak in 2 liters gemonteerd. Die hebben daar minder last van. En je kunt ook nog kiezen voor half-leer.

    Ik hoop, dat je de stoelen in de goede kleur stof vind (jij heb de donkere variant van de mijne, die stof heet Anthracite) of dat je een compleet interieur over kan nemen, inclusief de zijpanelen. Anders wordt het weer zo'n allegaartje, en dat staat een Cabriolet onwaardig.

    Met een beetje geduld en zoeken hier en daar op fora en tweedehands websites is er best redelijk veel te krijgen.

    Nogmaals veel succes en hou ons op de hoogte.
    Audi Cabriolet 2.3 (1991), Audi B4 Coupe 2.0E 1992, A2 1.4 (2000) en A4 B5 Avant 2.4 quattro (1998), Audi 80 1.8C 1987
    Carpe Diem

  20. #179
    Thalys's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    62
    Posts
    872
    Kudos
    14
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi Cabrio 2.3 1991, cabriokap gaat niet open

    Oh ja, als je gaat kijken naar andere stoelen, kijk dan ook goed of de kunststof glijblokjes aan de achterkant van de framearmen, die in de rails zitten, nog aanwezig / niet kapot zijn. Anders komt er speling op je stoel en glijden het niet lekker in de rails.
    Audi Cabriolet 2.3 (1991), Audi B4 Coupe 2.0E 1992, A2 1.4 (2000) en A4 B5 Avant 2.4 quattro (1998), Audi 80 1.8C 1987
    Carpe Diem

  21. #180
    Thalys's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    62
    Posts
    872
    Kudos
    14
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi Cabrio 2.3 1991, cabriokap gaat niet open

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MVR Bekijk Berichten
    Welkom, veel werk te verzetten zie ik! Top dat je dak open gaat nu. Maar die stoelhoezen blauw bij een groene cabrio...

    @Thalys, damn, waarom heb ik die van jou nou nog nooit in het echt gezien? Ben erg benieuwd!
    Op de meeting vorig jaar van Audi Tradition was ik toch echt aanwezig. Maar misschien was jij daar weer niet.
    Audi Cabriolet 2.3 (1991), Audi B4 Coupe 2.0E 1992, A2 1.4 (2000) en A4 B5 Avant 2.4 quattro (1998), Audi 80 1.8C 1987
    Carpe Diem

Pagina 9 van 12 EersteEerste ... 56789101112 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •