Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Past de automaatbak van een A6 2.8 in een Cabrio 2.8?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Leeftijd
    60
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio

    Standaard Past de automaatbak van een A6 2.8 in een Cabrio 2.8?

    Hallo,

    ik heb een automaat die niet meer werkt en zo deze willen vervangen door een van een A6 van hetzelfde jaar,

    Automaat van cabrio 94 2.8 past deze van een A6 94 2.8 hierin

    bedankt,

    Dany

  2. #2
    Clifton's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2004
    Posts
    211
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 80
    Land
    Land

    Standaard Re: Past de automaatbak van een A6 2.8 in een Cabrio 2.8?

    Je moet even kijken naar je bakcode. Er zit een sticker in je kofferbak waar deze op staat. Deze kan je vergelijken met de bak die je kan kopen. Ik weet niet of er bakken zijn die je kan uitwisselen met de elektronica die in je auto zit.

    Wat doet je bak niet. Schakelt hij niet of komt hij helemaal niet van zijn plek? Er kan ook een ventiel defect zijn. Of je koppelomvormer is kapot.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Leeftijd
    60
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio

    Standaard Re: Past de automaatbak van een A6 2.8 in een Cabrio 2.8?

    Hallo,

    Bedankt voor je reactie, mijn bak doet zeer raar eerst reed hij wel maar slipte als je aan het bollen was en schoot het toerental omhoog, daarna heeft een vriend hem proberen te resetten met hem te blokkeren en nu kent hij zijn achteruit niet meer, heb naar een revisie bedrijf gebeld en deze vertelden me dat de ovale schakelaar aan de achterzijde in de bak een verbindingsstrook heeft waarin een temperatuur meting zit en deze waarschijnlijk stuk is?? ik weet het niet meer en zou daarom de bak gewoon willen vervangen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •