Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Achterlichten Audi 80 b3 op cabriolet?

  1. #1

    Standaard Achterlichten Audi 80 b3 op cabriolet?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx Bekijk Berichten
    Coen donkers kan ze nog steeds leveren voor 5-6 tientjes voor de B3. Je hebt dan B4 Avant achterlichten (schrik niet: die passen wel!)

    Succes met verkoop!
    hoi frankx
    ik heb een vraag over de achter lichten van een b3.. ik heb namelijk voor een b3 achterlichten gevonden met een rode en een witte balk.. zullen deze passen in een audi cabriolet (80)
    want kan ze niet voor een b4 vinden

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.863
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard re: Achterlichten Audi 80 b3 op cabriolet?

    Nee, passen niet (binnenste deel op de klep past niet). Ze zijn er ook niet voor een B4, voor zover ik weet.
    Laatst gewijzigd door tom; 05-07-10 om 19:48.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Standaard re: Achterlichten Audi 80 b3 op cabriolet?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Nee, passen niet (binnenste deel op de klep past niet). Ze zijn er ook niet voor een B4, voor zover ik weet.
    past het buitenste deel wel?
    want desnoods pas ik de rest wel aan
    als de buitenkanten er maar netjes op kunnen

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.863
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard re: Achterlichten Audi 80 b3 op cabriolet?

    Da's toch geen porem? Buitenste delen met een horizontale verdeling rood-wit, binnenste deel zonder verdeling? 'Hoe maak ik mijn auto tot een gebakkie in twintig minuten'... die rood-witte aftermarket lampen vind ik ook slecht en lelijk gemaakt trouwens.

    Bij een Cabrio loopt het binnenste deel door over de klep, daar is geen alternatief voor te vinden (of je moet op eBay de zeldzame zwart getinte versie op de kop tikken).
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #5

    Standaard Re: Achterlichten Audi 80 b3 op cabriolet?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Da's toch geen porem? Buitenste delen met een horizontale verdeling rood-wit, binnenste deel zonder verdeling? 'Hoe maak ik mijn auto tot een gebakkie in twintig minuten'... die rood-witte aftermarket lampen vind ik ook slecht en lelijk gemaakt trouwens.

    Bij een Cabrio loopt het binnenste deel door over de klep, daar is geen alternatief voor te vinden (of je moet op eBay de zeldzame zwart getinte versie op de kop tikken).
    nee ik bedoel eerder de auto aanpassen zodat de middenstukken ook passen..
    dus dat het wel gewoon een compleet geheel word..
    als de zei stukken maar wel passen... want de rest aanpassen is niet zo heel veel werk
    alleen de rondingen aan de zeikant zou ik teveel werk vinden( het is ook wel mogelijk maar goed)
    mvg Bowie


  6. #6

    Standaard Re: Achterlichten Audi 80 b3 op cabriolet?

    Zinloze actie als je het mij vraagt... Je gaat de zaag in de auto zetten om lampen te passen?
    B4 avantlampen zijn de enige uitwisseling met een B3... Coupe/cabrio/80 zijn allemaal anders van vorm.
    Met name die rondigen die je noemt zijn in het plaatwerk anders..Ook de kont van een cabrio loopt boller dan een 80/90 B3. Zou het knap vinden als je dat voor elkaar kan krijgen.

    Als je je er effe in verdiept weet je gauw genoeg dat je beter een nieuwe set cabrio lampen kan gaan halen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •