Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Contactslot wil soms niet draaien

  1. #1

    Standaard Contactslot wil soms niet draaien

    Hallo Audifanaten,
    Allereerst complimenten met dit forum, is ergggg veel op vinden wat mij kan helpen.
    Ik heb sinds kort een Audi cabrio uit '91, Soms kan ik het contactslot niet omdraaien, net of het stuurslot vast blijft zitten?
    Ik heb reeds gelezen in verschillende how-to's dat het redelijk eenvoudig is om het slot te bereiken.
    Ik was alleen benieuwd of dit probleem ook alleen met het contactslot te maken heeft of dat het stuurslot een andere discipline is?
    Iemand ervaring hiermee?

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.881
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Contactslot wil soms niet draaien

    Welkom. Topic verplaatst naar het juiste subforum, gaat over een Cabriolet.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Standaard Re: Contactslot wil soms niet draaien

    is dat niet hetzelfde bij de gewone audi 80?

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.881
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Contactslot wil soms niet draaien

    Ja, maar we hebben nu eenmaal op verzoek van velen een forum wat is ingedeeld per model. Om het zoeken te vergemakkelijken. Soms werkt dit niet helemaal, maar het betekent dat je zelf ook kunt zoeken in het subforum voor de Audi 80/90 en voor de Coupé.

    Overigens wil het nog wel eens gebeuren dat het stuurslot erin valt als de wielen tegen een stoeprand, in een kuil of gewoon tegen de aanslag aan staan. Dat betekent dat je tijdens het omdraaien van de sleutel even aan het stuurwiel moet draaien om de boel weer vrij te krijgen.
    Laatst gewijzigd door tom; 10-09-10 om 10:33.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •