Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Hemel hangt door

  1. #1

    Standaard Hemel hangt door


    Beste cabriokenners,
    Het "hemeltje" van mijn cabriokap (1992, 2.3E) zakt steeds naar beneden.
    De originele bevestiging is met opengewerkte pijpen, en dan geklemd om de "dwarsscheepse" stangen die onder het buitendak door lopen.
    Weet iemand hier een goede oplossing voor?

  2. #2
    urquattro83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    44
    Posts
    2.617
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    Misschien kan je er een foto van maken zodat we een beetje een beeld hebben hoe het inelkaar zit. Je kan de foto dan gewoon uploaden in je eigen album. (bij je profiel)

    Dus liefst een foto van de constructie, en een foto hoe je dak/hemeltje eruit ziet als het hemeltje is ingezakt.

    mvg Simon

  3. #3

    Standaard hemeltje cabriodak

    hallo,

    Ik heb dit ook aan de hand gehad, ik heb het opgelost door de opengewerkte bevesteging vast te plakken met wat kit.
    Dak iets open zetten, ramen naar beneden, dan proberen om de stangen en de open PVC pijpen te reinigen met een ontvetter o.i.d.
    Daarna met een montage kit of poly-utithaan kit een paar dotjes in de open pijpen te spuiten, tis ff een gefriemel maar het is mij ook gelukt.
    Dan de pijpjes er weer op drukken en laten drogen met het dak nog steeds iets in de geopende stand, spanningsvrij dus.
    Probeer de pijpjes ook iets samen te knijpen zodat deze weer iets strakker om het cabrioframe gaan.

    Succes, mvg michel, da ruderat.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •