Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 32 van de 32

Onderwerp: Audi Cabriolet 2.3 98KW U9 24-FT-LH kent iemand deze auto ivm historische onderhoud gegegevens

  1. #21

    Standaard Re: Audi cabrio 2.3e 1991 moet ik spijt hebben?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Superunknown Bekijk Berichten
    Die brandblaren vallen erg mee bij mijn (grijs) lederen interieur. Daar staat een groot voordeel van leer tegenover: je kunt het vuil makkelijker verwijderen... Heb je in de zomer wel eens een tijdje op de snelweg gereden en daarna je vinger over de lak gehaald? Juist: helemaal zwart. Als je open rijdt komt die rotzooi dus ook op je interieur terecht! Leer kun je dan afpoetsen, stof niet!!
    Om ook even in te haken over die brandblaren...ik vind dat iets overdreven. Tuurlijk het leer wordt wat warmer vrij logisch zoals ook de lak. Voor de rest sluit ik me aan bij Superunknown.
    Als ik de auto een uur laat stilstaan in de zon dan doe ik de kap dicht. Daarentegen mij maakt het niet zoveel uit ik kan altijd de airco aanzetten.

  2. #22

    Standaard Re: Audi cabrio 2.3e 1991 moet ik spijt hebben?

    Met dak dicht in de zon heb ik ook eens mijn achterste gebraden. Maar dat is humor toch?!
    quattro addict

    8,4 liter 776 pk aan quattro GmbH power

  3. #23

    Standaard Re: Audi Cabriolet 2.3 98KW U9 24-FT-LH kent iemand deze auto ivm historische onderhoud gegegevens

    Cabrio's en onderhoudsboekjes schijnen niet zo goed samen te gaan. Ik heb bij de mijne zelf maar eentje opgezet, mede adhv wat de vorige eigenaar me kon melden.
    quattro addict

    8,4 liter 776 pk aan quattro GmbH power

  4. #24

    Standaard Re: Audi Cabriolet 2.3 98KW U9 24-FT-LH kent iemand deze auto ivm historische onderhoud gegegevens

    Dat slaat nergens op. Die van mij is gewoon compleet met de gehele historie.

  5. #25
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.874
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi Cabriolet 2.3 98KW U9 24-FT-LH kent iemand deze auto ivm historische onderhoud gegegevens

    Omdat de jouwe wel boekjes heeft is de hele opmerking onzin?
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure


  6. #26

    Standaard Re: Audi Cabriolet 2.3 98KW U9 24-FT-LH kent iemand deze auto ivm historische onderhoud gegegevens

    Maar het verhaal even anders, meeste oudere auto,s hebben geen boekjes of de boekjes zijn al jaren niet ingevuld.

  7. #27

    Standaard Re: Audi Cabriolet 2.3 98KW U9 24-FT-LH kent iemand deze auto ivm historische onderhoud gegegevens

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Omdat de jouwe wel boekjes heeft is de hele opmerking onzin?
    Ik zal het even uitleggen....
    Cabrio's slaat dus op meerdere Audi Cabrio's en gezien ik niet meer Audi Cabrio's heb, wordt alles over een kam geschoren en ja dan voel ik mij aangesproken.

  8. Ad
  9. #28

    Standaard Re: Audi Cabriolet 2.3 98KW U9 24-FT-LH kent iemand deze auto ivm historische onderhoud gegegevens

    dan nog kun je anders reageren. Ik heb zelf ook een erg nette cabrio met 163.000 km. incl. boekjes maar voel me niet echt aangesproken.
    my first quattro was a wilkinson

  10. #29
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.874
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi Cabriolet 2.3 98KW U9 24-FT-LH kent iemand deze auto ivm historische onderhoud gegegevens

    Inderdaad, onderhoudsboekjes (en instructieboekjes trouwens) bij oudere gebruikte auto's zijn een zeldzaamheid. Als je hierop een auto zoekt, ben je lang aan het zoeken.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  11. #30

    Standaard Re: Audi Cabriolet 2.3 98KW U9 24-FT-LH kent iemand deze auto ivm historische onderhoud gegegevens

    Ik zeg ook schijnen niet goed samen te gaan. No offence! Bij mijn eigen zoektocht naar een Cabrio liep ik hier tegenaan, en ik lees hier vaker over op het forum. Natuurlijk zijn er ook Cabrio's waarvan het onderhoudsboekje nog wel bijgehouden wordt. Hulde!
    quattro addict

    8,4 liter 776 pk aan quattro GmbH power

  12. #31

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    64
    Posts
    44
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Audi cabriolet 2.3 98 kw u9 1991 24-ft-lh type motor ?

    Hallo Mensen,

    Binnenkort moet ik de distributie riem etc. van mijn auto vervangen worden (CABRIOLET 2.3 98 KW U9 1991).
    Vooraf wil ik graag op internet checken wat de onderdelen samen gaan kosten, en vervolgens een keus maken waar ik ze laat inbouwen.
    Echter het is me onduidelijk welk type motor ik heb.

    Waar kan ik aflezen met welke type motor ik heb?

    Hier op het forum heb ik wat rond liggen snuffelen maar ik kon geen duidelijk antwoord vinden.

  13. #32
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.874
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi cabriolet 2.3 98 kw u9 1991 24-ft-lh type motor ?

    Vreemd, je kunt hier in het Cabriolet-subforum al op minsten 50 plaatsen vinden dat dit motorcode NG is.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •