Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Wat voor telefoon hoort in deze auto?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2013
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio

    Standaard Wat voor telefoon hoort in deze auto?

    Beste Mensen ,

    Ik ben lekker bezig met een project een Audi cabriolet modeljaar 1997 erg leuke auto met een dito geschiedenis.
    In het kort het is een 2.8 het is een fabrieksauto geweest en heeft daarom wat aparte opties waaronder dat hij fabrieks met een telefoon was uitgerust!
    en ja nu de vraag wat voor telefoon heeft er in gezeten en weet iemand hoe ik er aan kom.
    Wat ik weet gedaan heb uiteraard Audi gevraagd maar die hebben het naar een zoektocht op gegeven Audi Duitsland heeft aan deze zoektocht mee gedaan en durfde het niet meer te zeggen.
    wat ik heb gehoord zou het om een AEG D net telefoon set gaan maar ik zie niet hoe die aangesloten dient te worden op de aanwezige connector.

    Dus wie weet wat ik mis en wat ik nog nodig heb.

    Al vast dank voor de hulp!
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  2. #2
    handige harrie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2005
    Leeftijd
    62
    Posts
    261
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat voor telefoon hoort in deze auto?

    Ik zou me de moeite besparen, het d-netz (privat) is een digitaal telefoon- en datanetwerk dat gebaseerd is op de europese gsm 900MHz techniek. dit net is al opgevolgd door e-netz, je hebt het d1-netz en d2-netz. het zijn gsm netwerken die beheerd worden door particuliere providers, in tegenstelling tot c-netz dat beheerd werd door "der post" de duitse tegenhanger van kpn.

    Het c-net is vergelijkbaar met ons oude atf3 netwerk, dat in de jaren negentig opgevolgd werd door gsm. als je googled op aeg d-netz telefon krijg je een idee hoe deze telefoon er uit ziet. (model koelkast)
    Nur fliegen ist schöner

  3. #3
    JeroenE's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    30
    Posts
    408
    Kudos
    36
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat voor telefoon hoort in deze auto?

    Misschien nog even wat foto's maken en plaatsen in je album! Benieuwd naar je aanwinst
    Audi Cabriolet 2.3E softtop 1991

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •