Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: nieuwe softtop, goedkoop op marktplaats?

  1. #1
    Martaudi's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2013
    Posts
    18
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard nieuwe softtop, goedkoop op marktplaats?

    wie heeft ervaring met de aanbieders van goedkope softtop vervanging. Op marktplaats bieden ze voor 750 euro een nieuw dakje aan. Wie heeft dit laten doen en wat zijn de ervaringen? Ik heb mijn oude buitenkant er al af gehaald en moet nu een nieuw kleedje erop.

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.870
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: nieuwe softtop, goedkoop op marktplaats?

    Verplaatst naar het Cabriolet-subforum, SVP hier voortaan zelf alle vragen over deze auto neerzetten.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3
    Thalys's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    62
    Posts
    872
    Kudos
    14
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: nieuwe softtop, goedkoop op marktplaats?

    Als je de firma Speelman bedoelt (uit Hoogeveen), die het bij jou thuis komen doen... Hartstikke goed. Van het weekend hebben ze bij mij een softtop geplaatst. Je krijgt gewoon een origineel Sonnenland dak met 4 jaar garantie erop. Zie mijn post in topic "Wat heb jij aan je Audi gedaan?"

    http://www.vwcabriodaken.nl
    Audi Cabriolet 2.3 (1991), Audi B4 Coupe 2.0E 1992, A2 1.4 (2000) en A4 B5 Avant 2.4 quattro (1998), Audi 80 1.8C 1987
    Carpe Diem

  4. #4
    Martaudi's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2013
    Posts
    18
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Cool Re: nieuwe softtop, goedkoop op marktplaats?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thalys Bekijk Berichten
    Als je de firma Speelman bedoelt (uit Hoogeveen), die het bij jou thuis komen doen... Hartstikke goed. Van het weekend hebben ze bij mij een softtop geplaatst. Je krijgt gewoon een origineel Sonnenland dak met 4 jaar garantie erop. Zie mijn post in topic "Wat heb jij aan je Audi gedaan?"

    http://www.vwcabriodaken.nl
    Denk je dat het te doen is om zelf de losse softtop erop te zetten. De oude hebben we er al af.

  5. #5
    Thalys's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    62
    Posts
    872
    Kudos
    14
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: nieuwe softtop, goedkoop op marktplaats?

    Ik heb er uiteraard wel naar gekeken, hoe het te werk ging. Zij doen er plm 2 uur over. Als je heel handig bent, het juiste gereedschap heb (ze hadden 3 gereedschapskisaten bij zich) ..... en het is ook handig als je soms 4 handen hebt. Ik heb het hun ook gevraagd, of het zelf te doen was. Reken er dan maar minimaal 4 uur voor. Persoonlijk ik zou er niet aan beginnen, want ik wil gewoon zeker zijn van een goed resultaat. En je hebt ook garantie op de werkzaamheden. Vond ik toch ook wel belangrijk. Los komt een Sonnenlandtopje (in zwart) op 575 Euro, in een andere kleur ietsje meer). Ik was precies 800 Euries kwijt.

    Opmerking: Na montage mag je de kap 2 weken niet openen, want deze moet zich zetten.
    Audi Cabriolet 2.3 (1991), Audi B4 Coupe 2.0E 1992, A2 1.4 (2000) en A4 B5 Avant 2.4 quattro (1998), Audi 80 1.8C 1987
    Carpe Diem


  6. #6
    Martaudi's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2013
    Posts
    18
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: nieuwe softtop, goedkoop op marktplaats?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thalys Bekijk Berichten
    Ik heb er uiteraard wel naar gekeken, hoe het te werk ging. Zij doen er plm 2 uur over. Als je heel handig bent, het juiste gereedschap heb (ze hadden 3 gereedschapskisaten bij zich) ..... en het is ook handig als je soms 4 handen hebt. Ik heb het hun ook gevraagd, of het zelf te doen was. Reken er dan maar minimaal 4 uur voor. Persoonlijk ik zou er niet aan beginnen, want ik wil gewoon zeker zijn van een goed resultaat. En je hebt ook garantie op de werkzaamheden. Vond ik toch ook wel belangrijk. Los komt een Sonnenlandtopje (in zwart) op 575 Euro, in een andere kleur ietsje meer). Ik was precies 800 Euries kwijt.

    Opmerking: Na montage mag je de kap 2 weken niet openen, want deze moet zich zetten.
    Bedankt voor je tip. Denk dat ik het maar door hun laat doen. Scheelt een hoop gedoe. Heb jij voor 800 euro een zwarte of een blauwe?

  7. #7
    Thalys's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    62
    Posts
    872
    Kudos
    14
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: nieuwe softtop, goedkoop op marktplaats?

    Nee, ik heb een (bordeaux) rode Maar andere kleuren dan zwart komen allemaal op dezelfde prijs neer.

    En by the way...jij hebt de oude top al verwijderd, dus dat scheelt hun weer werk. Als je dat bij je aanvraag vermeldt, kom je misschien nog goedkoper uit. Want je hebt al een deel van het voorwerk gedaan.
    Audi Cabriolet 2.3 (1991), Audi B4 Coupe 2.0E 1992, A2 1.4 (2000) en A4 B5 Avant 2.4 quattro (1998), Audi 80 1.8C 1987
    Carpe Diem

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •