Resultaten 1 tot 11 van de 11

Onderwerp: Handbediende kap vervangen door elektrisch bediende kap?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2014
    Leeftijd
    79
    Posts
    24
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard Handbediende kap vervangen door elektrisch bediende kap?

    er is er een die met een mes mijn kap heeft bewerkt nu kan ik hier een kap kopen maar die is electric bestuurd die er nu op zit is handmatig bediend pas dit of gaat dat niet wie kan mij daar een beetje raad mee geven

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Handbediende kap vervangen door elektrisch bediende kap?

    'ik heb een vraag voor mijn cabrio' is geen goede topictitel, daar worden we niets wijzer van. Titel aangepast zodat de vraag duidelijk wordt, voortaan graag zelf doen.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3
    Panoman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    2.830
    Kudos
    118
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Handbediende kap vervangen door elektrisch bediende kap?

    Dat is zwaar kl***n!
    Volgens mij is de kap zelf identiek. Je auto zal voor wat betreft de besturing wat zaken missen.

    Dus ja het zal passen, maar de elektrische besturing zal niet zo in een keer gaan werken vrees ik. Wellicht kan je de handbediening over bouwen op die andere kap.

    Dat gezegd hebbende; is de boel niet te repareren met een nieuwe buitenkap? Cabrio partner in Leersum kan je wellicht helpen.
    A6 Allroad 3.0TDI 2009 (privé), A3 Ambition SB 2.0TDI S-Tronic 2010 (zakelijk), A3 Ambition Individual Cabrio 2.0TFSI S-Tronic 2009 (fun!)

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2014
    Leeftijd
    79
    Posts
    24
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard Re: Handbediende kap vervangen door elektrisch bediende kap?

    ik woon in bulgarije en dan moet je hier gaan zoeken, nu heb ik er een gevonden die er goed uit zie en kost compleet 300 euro het maakt mij niet zo veel uit dat ik hem met de hand moet openen maar ls het niet zo moeilijk is om alles er op te maken doe ik dat

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2014
    Leeftijd
    79
    Posts
    24
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard Re: Handbediende kap vervangen door elektrisch bediende kap?

    mijn vraag is kan ik zo de gehelen kap over bouwen of moet ik het doek en binnen hemel over zetten daar gaat het mij om, het lijkt mij het gemakkelijkste, om even naar nederland te rijden is geen optie,dat kost gewoon een hoop geld aan brandstof,er zijn er hier twee tekoop cabrio en daar ik de bulgaarse taal niet kan spreken of verstaan wend ik mij naar dit forum om hulp


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    38
    Posts
    1.645
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard Re: Handbediende kap vervangen door elektrisch bediende kap?

    Ik heb laatst een elektrische kap gedemonteerd. zelf heb ik een handbediende kap.
    De punten waarmee je hem vast zit zijn hetzelfde, echter is de electronische vergrendeling wel anders.
    Wij hebben een knop in de deur, met de electrische kap zit de ontgrendeling in het middenconsole...

    ik vraag mij af of je ze zo kan overzetten...

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2014
    Leeftijd
    79
    Posts
    24
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard Re: Handbediende kap vervangen door elektrisch bediende kap?

    er is voor mij geen andere keus er zijn hier in heel bulgarije 2 audi s met een elektrisch bediende kap te koop waar van ik er een wil kopen mijn vraag is kan ik hem over zetten en hem dan gewoon met de hand bedienen gaat dat of niet of moet ik het doek over zetten op mijn geraamte

  8. Ad
  9. #8

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2014
    Leeftijd
    79
    Posts
    24
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard Re: Handbediende kap vervangen door elektrisch bediende kap?

    andere kap is binnen gekomen en vandaag geplaatst, wat een werk is dat een kap over bouwen het er op zetten was snel gebeurd maar af stellen niet, maar goed hij zit er op beter dan elke dag de tape vervangen want als ik boven de 100 ging liet het los en nu heb ik weer een mooie kap voor iets meer dan 200 euro

  10. #9
    Thalys's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    62
    Posts
    872
    Kudos
    14
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Handbediende kap vervangen door elektrisch bediende kap?

    Proficiat !!
    Audi Cabriolet 2.3 (1991), Audi B4 Coupe 2.0E 1992, A2 1.4 (2000) en A4 B5 Avant 2.4 quattro (1998), Audi 80 1.8C 1987
    Carpe Diem

  11. #10

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2006
    Posts
    128
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Handbediende kap vervangen door elektrisch bediende kap?

    Foto's van het project?

  12. #11

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2014
    Leeftijd
    79
    Posts
    24
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard Re: Handbediende kap vervangen door elektrisch bediende kap?

    sorry Thomasio ik heb er geen foto s van gemaakt maar als het weer gebeurd ga ik dat zeker doen, ik ben blij dat ik weer een andere kap heb en dat ik kan rijden zonder tape en of de kap nu mooi is of niet hij is dicht en lekt niet,daar gaat het toch om

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •