Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Windscherm A4 Cabrio passend maken?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2014
    Leeftijd
    79
    Posts
    24
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard Windscherm A4 Cabrio passend maken?

    Is het moeilijk om een wind scherm van een a4 cabrio passend te maken voor een cabrio uit 1994 ikm kan namelijk zo scherm hier kopen voor 75 euro nieuw in tas

  2. #2
    peterkr's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2006
    Posts
    403
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: Windscherm A4 Cabrio passend maken?

    Ik denk niet dat het makkelijk is of gaat worden. Als je een beetje geduld hebt en rondkijkt dan vind je voor dat geld ook wel een originele voor de cabriolet.
    VW golf 7 GTD tornado rood met Oettinger velgen.
    Audi Cabriolet 2.6 V6 met hardtop.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2014
    Leeftijd
    79
    Posts
    24
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard Re: Windscherm A4 Cabrio passend maken?

    daar ik niet meer in nederland woon achtig ben moet ik roeien met de riemen die ik heb ik woon in bulgarije, en om wat op te laten sturen hier heen dat kost een hoop geld of het komt nooit aan dat is het probleem , als ik zo windscherm kan aan passen dat het past ben ik veel goed koper uit, verder als ik wat nodig heb kan ik het hier wel vinden ook van cabrio en audie 80 daar rijden er hier nog erg veel hoor

  4. #4
    Thalys's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    62
    Posts
    872
    Kudos
    14
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Windscherm A4 Cabrio passend maken?

    Ik denk, dat je sowieso al misgaat in de breedte van het scherm. Als het te klein is, zou je het nog kunnen verlengen aan de uiteinden, maar als het te groot is, wordt het dus veel moeilijker. De enige manier om het echt te weten is te passen en te kijken, of het in de buurt komt. En je moet denken aan de passingen in de zijpanelen, waar het schot in verankerd wordt. Daarnaast zitter er twee gleuven tussen je achterbank leuning en de zijpanelen, waar het schot ook weer in moet vallen.

    Hier in Nederland zie ik de Cabriolet schermen nog wel eens langskomen voor een redelijke prijs op MP. Ook nieuw zijn ze nog te verkrijgen (rond de 200 Euro).
    Laatst gewijzigd door Thalys; 10-02-15 om 07:49.
    Audi Cabriolet 2.3 (1991), Audi B4 Coupe 2.0E 1992, A2 1.4 (2000) en A4 B5 Avant 2.4 quattro (1998), Audi 80 1.8C 1987
    Carpe Diem

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •