Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 106

Onderwerp: Verschil UrQ/CQ velgen?

  1. #21

    Standaard

    sjemig ik heb vandaag hier echt veel bijgeleerd :?

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 340@7000
    225/50 VR15 of 235/45 VR15. Laatste vinden is "niet gemakkelijk" (Fahrzeuge müssen auf 225/50 VR 15 umgerüstet werden.)
    235.... pfff , volgens mij gaat dat een partijtje sporen, dat wil je denk ik niet weten...

  3. #23

    Standaard

    Interessante thread geworden inderdaad. Ik ga eens kijken of ik niet iets op ebay e.d. aangeboden kan vinden.

  4. #24
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.863
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Ik heb ook nog ergens een setje R8s in TRX-maat, maar de ET daarvan weet ik even niet.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #25


  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Ik heb ook nog ergens een setje R8s in TRX-maat, maar de ET daarvan weet ik even niet.
    Steek? en hoe breed?

  7. #27

    Standaard

    Wat bedoel je met "TRX-maat"?

  8. Ad
  9. #28
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.863
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Een grapje van Michelin in de jaren '80, die vonden inchmaten voor banden onzin en wilden een metrische schaal. Een paar merken gingen mee, maar het stierf net zo'n dood als Elcaset, Laser disc en DCC (Wat? Google maar even...). Citroën, BMW, Peugeot en Ford waren TRX-gebruikers en ook Treser had TRX-velgen in het programma.

    Er is een tijdje geleden door Michelin nog een partijtje TRX-banden gemaakt. Ze zijn nog te koop voor 250 euro per band.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  10. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maarten
    http://cgi.ebay.de/Ronal-R8-7x15-ET42-Audi-80-90-Coupe-Quattro-Typ-85_W0QQitemZ8011172092QQcategoryZ28647QQrdZ1QQcmdZ ViewItem
    Daar staat al een heftig bod op volgens mij.. telkens als ik een bedrag in wil vullen staat er dat ik al overboden ben door een andere koper.

  11. #30

    Standaard

    200 euro nu al, en nog 'maar' ~5 dagen te gaan, van de week stond er ook een setje op, dat is voor 256,60 euro weg gegaan

  12. #31

    Standaard

    Heb jij ervaring met het kopen van goederen uit Duitsland? Hoeveel verzendkosten zitten daar wel niet op, een pakketje velgen?

  13. #32

    Standaard

    Nope, maar, ik zou er gewoon heen rijden, en ophalen, weet je gelijk dat je geen troep hebt gekocht.
    Audi TT 1.8TQ - 2001 | Porsche 911 C4 - 2000

  14. #33

    Standaard ronal

    Ik ben in het bezit van nieuwe velgen voor de CQ! Met dank aan quattrostyle, die me wees op een mooi setje 15" 7J tienspaak ronals. Vanmiddag opgehaald en ze zijn echt nog helemaal gaaf. Ik wil ze nog wit laten spuiten en dan plaats ik hier wel even een foto.

    De verkoper had overigens nog meer ronals liggen, volgens mij nog een setje 15", een setje 14" 6J ronals, ook een paar in 4x100 VW-steek, een setje ronal turbo's (150,- per stuk helaas, maar wel érg mooi). Ik kan het 06 nr wel pb'en als er iemand interesse heeft.

  15. #34

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Posts
    1.697
    Kudos
    1
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grondstra
    weet je dat wel heel zeker?
    want dat verdiepte velgbed ontaat juist doordat de velg breder is maar de ET-waarde het zelfde blijft.
    Nee juist niet.
    Hoe lager de ET hoe meer het hart naar binnen kan liggen,dus een breder velgbed.
    En over het algemeen moet de ET lager worden anders kan je de wielen aan de binnekant niet kwijt.

    mvg Michel.
    Met vriendelijke groet,

    Michel.

    Seat Leon 1P 2.0TFSI 270Pk / 412Nm en Seat sport pakket.

  16. #35

    Standaard Re: ronal

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RT90
    Ik ben in het bezit van nieuwe velgen voor de CQ! Met dank aan quattrostyle, die me wees op een mooi setje 15" 7J tienspaak ronals. Vanmiddag opgehaald en ze zijn echt nog helemaal gaaf. Ik wil ze nog wit laten spuiten en dan plaats ik hier wel even een foto.

    De verkoper had overigens nog meer ronals liggen, volgens mij nog een setje 15", een setje 14" 6J ronals, ook een paar in 4x100 VW-steek, een setje ronal turbo's (150,- per stuk helaas, maar wel érg mooi). Ik kan het 06 nr wel pb'en als er iemand interesse heeft.
    :foto:

    Kan je al geen klein fototje maken van hoe de velgen er nu uitzien?

    Gegroet Jan
    Trots eigenaar van 0pk aan AUDI power en (185pk + 240pk mercedes power)

  17. #36

    Standaard

    gefeliciteerd met je velgen, een mooie upgrade voor je coupe!

    Ik hoop dat je een beetje christelijke prijs hebt betaald
    Audi TT 1.8TQ - 2001 | Porsche 911 C4 - 2000

  18. #37

    Standaard

    200 euro. Dat was ook het maximale wat ik er voor wilde uitgeven, en het is gezien de staat van de velgen ook wel een hele nette prijs denk ik. Ze zien er werkelijk perfect uit, totaal niets aan te zien. Zal morgen even kijken of ik er een plaatje van kan schieten.

  19. #38

  20. #39

    Standaard

    ik heb als het goed is dezelfde velgen gescoord haal ze zondag op (hopelijk weer met de 90q) heb er iets minder voor betaald maar hoop dat ze net zo mooi zijn en ja de mijne worden ook weer wit 8)
    my first quattro was a wilkinson

  21. #40

    Standaard

    wit is dik op die velgen
    Audi TT 1.8TQ - 2001 | Porsche 911 C4 - 2000

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •