Resultaten 1 tot 11 van de 11

Onderwerp: uitlijnen krijg het niet goed?

  1. #1

    Standaard uitlijnen krijg het niet goed?

    hoi
    ik had een vraag ik heb een audi 80 coupe van 89 een 2.3 10klepper
    ik heb de stuur kogels al vernieuwt en de fusees en weer laten uitlijnen maar op 1 of ander manier spoort hij niet nu trek hij weer naar rechts ik heb er 17 velgen met nieuwe viking banden onder liggen voor 215-45-17 hebben jullie mischien een sugestie waar het aan zou kunnen liggen ik hoor het wel bvd groet dennis

  2. #2

    Standaard

    Klopt de uitlijningen wel?

    Zijn je banden scheef afgesleten door het rijden met een verkeerde uitlijning?
    Unpimp ze car...

    Audi A3 '98 1.9TDI
    Audi Cabriolet '92 2.3 V5 20v
    VW Transporter '90 1.9D

  3. #3

    Standaard

    hoi
    toen ik hem kocht waren de 2 voorbanden scheef afgesleten en de stuurkogels waren kapot. andere banden erop en nieuwe stuurkogels en laten uilijnen nog niet goed toen bij een ander bedrijf laten uitlijnen toen kwamen ze tot de conclusie dat ze de wielen onder iets uitelkaar konden drukken dus nieuwe fussees erop weer laten lijnen nog niet goed???

  4. #4

    Standaard

    Ga terug naar het uilijn bedrijf waar je de auto uit hebt gelijnd en laat huj kijken wat er nog mis is.. anders is hun uitlijning gewoon niet goed geweest.
    Unpimp ze car...

    Audi A3 '98 1.9TDI
    Audi Cabriolet '92 2.3 V5 20v
    VW Transporter '90 1.9D

  5. #5
    Jeroen GT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    7.943
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard

    En je uitlijnrapport vragen dan kun je het zelf ook zien :wink:
    4 Ringen, 5 cilinders...
    '86 Coupe quattro, '87 90 quattro.


  6. #6

    Standaard

    hoi
    ben er al 3 x geweest nu maar ik ga er ook weer heen zal eens kijken of ik een scan kan maken van het raport en erbij zetten want ik weet niet waar ik naar moet kijken.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  7. #7

    Standaard

    Zo te zien heeft ie alleen de sporing aangepast dat is hoe je wielen zo:

    / \

    of zo:

    \ /

    staan (van bovenaf gezien).. Camber rechts staat wel buiten specificaties en niet gelijk aan beide zijden.. is dit wel af te stellen bij jou auto? zo niet dan is er een stang van je wiel ophanging krom.. Lijkt me niet onwaarschijnlijk omdat je al zei dat je de auto hebt gekocht met kapotte stuurkogels en fusees...
    Unpimp ze car...

    Audi A3 '98 1.9TDI
    Audi Cabriolet '92 2.3 V5 20v
    VW Transporter '90 1.9D

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    ik weet niet of dat af testellen is ik zal het eerste rapport inscannen van de eerste x uitlijnen
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  10. #9
    REVZRACER's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2004
    Posts
    221
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Kromme stuurstangen en stelschroeven (zitten tussen de stuurstang en de stuurkogel) geven ook een heel raar stuurgedrag.

    Marco
    Als 1 ring het symbool is voor eeuwigheid, hoe zit het dan wel niet als je er vier hebt?

  11. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dennis_coupe
    ik weet niet of dat af testellen is ik zal het eerste rapport inscannen van de eerste x uitlijnen
    Bij de 1e keer uitlijnen hebben ze zoals je ziet ook alleen maar de sporing afgesteld, het cvaster staat helemaal buiten specs.. Maar camber en caster zijn wel veranderd tussen de 2 uitlijningen..?
    Unpimp ze car...

    Audi A3 '98 1.9TDI
    Audi Cabriolet '92 2.3 V5 20v
    VW Transporter '90 1.9D

  12. #11

    Standaard

    dan zal het wel aftestellen zijn ze zullen het wel niet goed kunnen denk ik maar ga met die raporten wel een paar garages af dan hoor ik het wel en naar de audi dealer ff vragen hoe dat zit want dit is niet leuk meer.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •