Pagina 14 van 14 EersteEerste ... 41011121314
Resultaten 261 tot 267 van de 267

Onderwerp: Het immer sleutelen aan m'n B3 NG Coupé vraagbaak topic..

  1. #261
    RoyvW's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2007
    Leeftijd
    36
    Posts
    2.660
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Het immer sleutelen aan m'n B3 NG Coupé vraagbaak topic..

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx Bekijk Berichten
    Haha... hier nog iets absurds.... Goed lopen. tikketikketik.. A, beestje heeft olie nodig! Bijvullen... en jawel hoor, ruk lopen en inhouden.
    Hahaha, blijven leuke auto's he! Had van de week een flesje injectoecleaner gehaald bij de audi dealer van Tunap. Het lijkt ook nog te helpen, fingers crossed..
    Auto's:
    Audi 80 B4 2.0E - Audi Coupé 2.3E B3 - Hyundai Santa Fe 4WD - Volvo S60 2.4 LPG - BMW 320/6 Aut. BAUR 1981 - Volvo V70 2.5D Aut. - Audi A6 4F avant 2.4 V6

  2. #262

    Standaard Re: Het immer sleutelen aan m'n B3 NG Coupé vraagbaak topic..

    Ghehe, die werk ook lekker idd. In ieder geval 'tussen m'n oren' en 'haar spiegels'!

  3. #263

    Smile Re: Het immer sleutelen aan m'n B3 NG Coupé vraagbaak topic..

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx Bekijk Berichten
    Ik rijd met de 80 ook 1:10/11, dus het ligt aan mijn rijstijl.... Kan er niks aan doen, ik hoor graag de motor/uitlaat brommen.
    Dan heb je idd een forse rijstijl. mijn 80 loop 1 op 12,5/13,5 op kleine stukjes. In de winter is het iets hoger. Het zuinigst is 1/15,5 geweest Ik ga morgen even naar de garage ff de coupe afstellen met de co2 meter. In de hoop dat het verbruik wat minder gaat worden.

  4. #264

    Standaard Re: Het immer sleutelen aan m'n B3 NG Coupé vraagbaak topic..

    [QUOTE=RoyvW;964650]Met die van mij ga ik 1:10 ook niet redden. Voor mij staat de injectorrail ook op de planning, is niet zo duur en ook zo gedaan. Die van mij loopt de ene dag als een tiet en andere dagen heb ik het gevoel dat die niet alles geeft. Heeft echt met het weer te maken heb ik zo langzaam in de gaten.[/QUOTE

    Injectorrail? wat moet je daar aan vervangen? Bij mij loopt de coupe altijd hetzelfde. mogelijk ook door de afstelling

  5. #265

    Smile Re: Het immer sleutelen aan m'n B3 NG Coupé vraagbaak topic..

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx Bekijk Berichten
    Haha... hier nog iets absurds.... Goed lopen. tikketikketik.. A, beestje heeft olie nodig! Bijvullen... en jawel hoor, ruk lopen en inhouden.
    olieverbruik? Bij de 80 of coupe? Moet eerlijk toegeven dat mijn coupe ook een slokje lustte voordat de klepstootrubbertjes vervangen waren. Keer gasgeven en loslaten en dan kwam wel weer een rookwolkje. Maar nu heb ik daar totaal geen last van. Ik doe wel om de 10000 km olie verversen maar ik hoef er nooit geen druppel bij te gooien. De 80 na 254000 ook nog niet.


  6. #266

    Standaard Re: Het immer sleutelen aan m'n B3 NG Coupé vraagbaak topic..

    Mijn coupé zuipt net zoveel olie al benzine..Haha.. nee ik moet het gewoon bijhouden. 1 liter op de 1000 of wat. ik vind het teveel, maar ernstig is het niet. Stevige rijstijl, ja kan wel kloppen vraag maar aan CjiB, die zijn erg blij met mij...

    Mijn 80 verbruikt ook noppes!

  7. #267

    Standaard Re: Het immer sleutelen aan m'n B3 NG Coupé vraagbaak topic..

    Ben er nog steeds niet achter wat er mis is met mijn coupe. Wat mij ook opvalt is als ik een stuk heb gereden, heel af en toe de benzinepomp heel lang blijft doordraaien als je de sleutel op contact zet. Iets zegt me dat er een injector lekt waardoor de benzine wegloopt in het blok. Bij een koude start is het net of het blok maar op een paar cilinders start. Tevens heb ik het idee dat er nog iets aan de lucht inlaat ontbreekt. Normaal moet er toch iets zitten voor de warme lucht? En een kapje bij de uitlaat? Bij mij is er niets te vinden. Zou het zo kunnen zijn dat dit ook negatieve gevolgen kan hebben voor de stationair loop en het verbruik?

  8. Ad
Pagina 14 van 14 EersteEerste ... 41011121314

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •