Pagina 8 van 10 EersteEerste ... 45678910 LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 160 van de 186

Onderwerp: Hoeveel Coupe gt's en Ur Quattro's.

  1. #141
    QuattroNL's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    54
    Posts
    6.426
    Kudos
    8
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Hoeveel Coupe gt's en Ur Quattro's.

    Ik heb wel het nodige ja
    Trekhaak: geloof het niet maar zal kijken.
    Oliedrukmeter: yup. Al zal ik ze denk ik liever per set van 3 verkopen.
    Knipperlichtomlijsting: yup.
    Nog meer? Je mag ook mijn hele onderdelenverzameling in 1 keer opkopen (moet er dringend vanaf) maar dan heb je wel een aparte garage nodig
    Pb anders maar.

  2. #142

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    69
    Posts
    55
    Kudos
    5
    Auto
    Audi Coupe

    Standaard Re: Hoeveel Coupe gt's en Ur Quattro's.

    alles kopen lijkt me teveel gezien de ruimte die het dan inneemt, metertjes wil ik evt, van je overnemen met zendertjes graag en die knipperlicht omlijsting ook en als je een trekhaak hebt ook maar waar woon je om het evt af te halen en tevens kijken of er nog meer voor me bij is.
    m.vr.gr. noud lourenssen

  3. #143
    QuattroNL's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    54
    Posts
    6.426
    Kudos
    8
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Hoeveel Coupe gt's en Ur Quattro's.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lourenssen Bekijk Berichten
    alles kopen lijkt me teveel gezien de ruimte die het dan inneemt, metertjes wil ik evt, van je overnemen met zendertjes graag en die knipperlicht omlijsting ook en als je een trekhaak hebt ook maar waar woon je om het evt af te halen en tevens kijken of er nog meer voor me bij is.
    m.vr.gr. noud lourenssen
    Dat het veel ruimte inneemt kan ik beamen Nee hoor, ik verwacht niet dat iemand alles in 1 keer overneemt....waar láát je zoiets.

    Metertjes heb ik nog wel, zendertjes niet.
    Laat maar weten wat je nog meer zoekt, dan kijk ik of ik het heb. We pb-en verder wel

  4. #144
    AUDI COUPE GT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Leeftijd
    31
    Posts
    208
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Coupe

    Standaard Re: Hoeveel Coupe gt's en Ur Quattro's.

    Nou, dan gooi ik die van mij ook maar ff erop!=D Het betreft een coupe gt 2.1, geboren in 83!

    IMG_3388.jpgIMG_3389.jpgIMG_3396.jpgIMG_3406.jpgIMG_3398.jpgIMG_3399.jpgIMG_6702.jpg
    50% Adrenalin
    50% Technology
    100% AUDI

    1. Audi Coupe GT 2.1 '83



  5. #145
    QuattroNL's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    54
    Posts
    6.426
    Kudos
    8
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Hoeveel Coupe gt's en Ur Quattro's.

    Zo dan, dat ziet er fiks uit. Wielen moet je van houden maar het ziet er zeker met die spoilerkit (Kamei?) wel dik uit.


  6. #146

    Standaard Re: Hoeveel Coupe gt's en Ur Quattro's.

    nog iets aan de hoge kant, maar idd dik met die kit erom.
    my first quattro was a wilkinson

  7. #147
    AUDI COUPE GT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Leeftijd
    31
    Posts
    208
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Coupe

    Standaard Re: Hoeveel Coupe gt's en Ur Quattro's.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door QuattroNL Bekijk Berichten
    Zo dan, dat ziet er fiks uit. Wielen moet je van houden maar het ziet er zeker met die spoilerkit (Kamei?) wel dik uit.
    Klopt, vandaar dat de wielen ook weer in de verkoop zijn haha
    Ben op zoek naar iets ouds, iets zoals ACT velgen (honinggraat velgen). Maargoed, moet ze eerst zien te verkopen voordat ik andere kan kopen! Gelukkig heeft de verkoop geen haast, hij staat nu op stalen velgjes (dat ziet dus ook echt niet uit he van die 6.5j velgen haha).
    De spoilerkit is helaaas niet van Kamei, maar van Zender. Deze toont wel al ouderdom plekjes.
    De voorbumper alleen al, koste me 250euro om deze weer nieuw te laten maken en in dezelfde kleur te laten spuiten. Dat zie ik dan niet zo zitten, ben je straks misschien wel 800euro kwijt voor de side skirts, de spoiler achterop en de achterbumper!
    Liefst had ik hem gewoon origineel gehad, maar wat ik wel echt mooi vind van de set, is de spoiler op het kofferbak, die zo mooi doorloopt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quattrostyle Bekijk Berichten
    nog iets aan de hoge kant, maar idd dik met die kit erom.
    Hij was eerst 'verlaagd' zoals voor. Maar toen had ik problemen met de 9J ET25 brede velgen achter, dus heb ik achter de originele veren erin gezet (deze had de vorige eigenaar erbij gegeven). Persoonlijk, vind ik dit wel leuk uitzien, achter een beetje hoger dan voor. Maargoed, ben 19 jaar, dus dat moet wel kunnen toch? haha. Vele vinden het niet uitzien zo, maargoed, ben dan ook een van de weinige uit mijn leeftijdscatagorie die een coupe rijd en die dat ook geweldige auto's vindt!


    En bedankt voor de reacties!!
    Laatst gewijzigd door AUDI COUPE GT; 27-10-11 om 11:24.
    50% Adrenalin
    50% Technology
    100% AUDI

    1. Audi Coupe GT 2.1 '83



  8. Ad
  9. #148
    QuattroNL's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    54
    Posts
    6.426
    Kudos
    8
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Hoeveel Coupe gt's en Ur Quattro's.

    Toch Zender. Zat al te twijfelen.
    Ik heb nog zo'n set sideskirts. Maar moet wel even kijken of ze toch niet van Kamei zijn. Ze lijken er wel erg op.

  10. #149
    AUDI COUPE GT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Leeftijd
    31
    Posts
    208
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Coupe

    Standaard Re: Hoeveel Coupe gt's en Ur Quattro's.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door QuattroNL Bekijk Berichten
    Toch Zender. Zat al te twijfelen.
    Ik heb nog zo'n set sideskirts. Maar moet wel even kijken of ze toch niet van Kamei zijn. Ze lijken er wel erg op.
    Te koop??? In wat voor staat zijn ze dan?
    50% Adrenalin
    50% Technology
    100% AUDI

    1. Audi Coupe GT 2.1 '83



  11. #150

    Standaard Re: Hoeveel Coupe gt's en Ur Quattro's.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AUDI COUPE GT Bekijk Berichten
    Nou, dan gooi ik die van mij ook maar ff erop!=D Het betreft een coupe gt 2.1, geboren in 83!

    IMG_3388.jpgIMG_3389.jpgIMG_3396.jpgIMG_3406.jpgIMG_3398.jpgIMG_3399.jpgIMG_6702.jpg
    Wat een dikke audi zeg! en die kleur komt hem goed tot zijn recht icm dit spoiler pakket.
    Ik denk dat ik nog niet vaak een GT gezien heb waar het er zo goed bij staat!

    En achter iets hoger dan voor is altijd dik zodat die mooie kont wat prominenter wordt getoond

    Pas maar op hier op t forum met een niet originele Audi haha

    En op je 19e en gelijk een goede auto kopen heb ik diep respect voor.
    Kan het niet begrijpen dat mensen met wat anders beginnen dan een droomauto als dit.

    Mijn eerste auto was nl ook een gt maar dan iets minder net dan die van jou:



    Heb je ook foto's van het interieur ?

    En die achtervleugel lijkt me meer van treser ookal staat deze iets meer mooi omhoog:

    Hier gelijk maar een voorbeeld van de mooiste audi ter wereld:



    Succes ermee!
    Laatst gewijzigd door The Clauw; 10-11-11 om 21:05.
    Het leven begint pas bij 5 cilinders...

  12. #151

    Standaard Re: Hoeveel Coupe gt's en Ur Quattro's.

    En ik heb er ook weer een GT bij:




    Het leven begint pas bij 5 cilinders...

  13. #152

    Standaard Re: Hoeveel Coupe gt's en Ur Quattro's.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coupe gtd Bekijk Berichten
    Bij deze, mijn coupe gt '86 1.8 omgebouwd naar 1.6td intercooler (b3) km:192000.





    Bijlage 108618Bijlage 108617
    Heyy die stond op marktplaats bij jan los te koop een paar maandjes terug!
    Wel een hele mooie combi en ben erg benieuwd hoe dat rijdt!
    Het leven begint pas bij 5 cilinders...

  14. #153
    theeuwke's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2006
    Posts
    3.888
    Kudos
    1
    Auto
    Audi 80
    Land
    Land

    Standaard Re: Hoeveel Coupe gt's en Ur Quattro's.

    Nog een cgt, hoe dat zo? Plannen?
    Koos Audiloos, want mijn Audi heeft Koos. Nog altijd op zoek naar een Audi Ur-Quattro of Ur-80 Quattro.

  15. #154

    Standaard Re: Hoeveel Coupe gt's en Ur Quattro's.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
    En op je 19e en gelijk een goede auto kopen heb ik diep respect voor.
    Kan het niet begrijpen dat mensen met wat anders beginnen dan een droomauto als dit.

    Mijn eerste auto was nl ook een gt maar dan iets minder net dan die van jou:


    Dat was ook mijn eerste Audi, vanaf m'n 14e
    my first quattro was a wilkinson

  16. #155
    AUDI COUPE GT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Leeftijd
    31
    Posts
    208
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Coupe

    Standaard Re: Hoeveel Coupe gt's en Ur Quattro's.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
    Wat een dikke audi zeg! en die kleur komt hem goed tot zijn recht icm dit spoiler pakket.
    Ik denk dat ik nog niet vaak een GT gezien heb waar het er zo goed bij staat!

    En achter iets hoger dan voor is altijd dik zodat die mooie kont wat prominenter wordt getoond

    Pas maar op hier op t forum met een niet originele Audi haha

    En op je 19e en gelijk een goede auto kopen heb ik diep respect voor.
    Kan het niet begrijpen dat mensen met wat anders beginnen dan een droomauto als dit.

    Mijn eerste auto was nl ook een gt maar dan iets minder net dan die van jou:



    Heb je ook foto's van het interieur ?

    En die achtervleugel lijkt me meer van treser ookal staat deze iets meer mooi omhoog:

    Hier gelijk maar een voorbeeld van de mooiste audi ter wereld:



    Succes ermee!
    Sorry, had niet zo veel tijd meer ivm school, motorrijlessen, werk etc om te reageren op het forum!!

    Ten eerste, wil ik je heel graag bedanken voor je leuke reactie haha
    Super, had eerlijk gezegd niet gedacht dat er mensen waren die een uitbouwset mooi vonden rondom een oldtimer... Ik vind het leuk om op te vallen, dus een 'standaard' audi coupe was niet genoeg voor me (tenzij er dikke 15" velgen oid onderkomen, iets getinte ramen, etc etc!)
    Klopt, maar ik denk dat vele jongens van mijn leeftijd een audi coupe willen rijden, alleen is het soms niet te doen met tanken... Maar dat komt ook wel omdat ik bezig was met het motorrijbewijs, dat heeft me 1900euro gekost!! Maargoed dat heb ik nu wel, dus ff sparen! In de winter fijn op stal, en de nodige dingetjes vervangen.
    En tjah, een auto die 1 op 7.6 gebruikt moet je ook niet te vaak gebruiken he.. haha
    En die eerste audi van jou, mag ook gezien worden!!! Echt een dik ding!=D
    Wat voor velgen zijn dat?! 16inch? hoe breed? et? merk? Zijn ze nog te krijgen?
    Want dat ziet er toch echt mooi uit!
    De urq treser, vind ik mooi maar eerlijk gezegd, vind ik 17" niet passen onder een audi coupe gt... Spijt ervan dat ik die keskins heb gekocht, ik dacht die krijg ik wel gemakkelijk verkocht (steek 4x100 en 4x108 vind je ze voor zo ver ik weet niet in, nog nooit eerder gevonden). Maargoed, ze liggen al 2 maandjes te koop, wil graag zo'n dik setje als die stalen velgen van jou haha

    Wat rij je nu als ik vragen mag? Of staat dat in de showroom?

    Een aantal foto's van het interieur:

    http://www.mijnalbum.nl/Album=GB6JGRM4

    De vorige &*$&*@ eigenaar had een equalizer op het dashboard geplaatst, vandaar de gaten... Zo ook de speakers in de deuren.... (aaaargh!) En ze zijn niet eens aangesloten?! Alleen kan ik ze niet eruit halen want dan heb ik daar een paar gaten zitten. En deurpanelen vind je niet in beige leder, dus dat moet ik maar opnieuw laten overtrekken samen met de stoelen + bank. Maar dat gaat weer zo'n 1000,- kosten dus ik ga eens langzaam geld opzij zetten haha

    Gr Jim
    Laatst gewijzigd door AUDI COUPE GT; 11-11-11 om 10:03.
    50% Adrenalin
    50% Technology
    100% AUDI

    1. Audi Coupe GT 2.1 '83



  17. #156

    Standaard Re: Hoeveel Coupe gt's en Ur Quattro's.

    of een ander niet-leren interieur kopen (ik weet nog wel wat..)

    1 op 7,6 is wel vrij veel, ik reed toch altijd zo'n 1 op 10 met een quattro. Wat is je rijstijl?
    my first quattro was a wilkinson

  18. #157

    Standaard Re: Hoeveel Coupe gt's en Ur Quattro's.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AUDI COUPE GT Bekijk Berichten
    Sorry, had niet zo veel tijd meer ivm school, motorrijlessen, werk etc om te reageren op het forum!!

    Ten eerste, wil ik je heel graag bedanken voor je leuke reactie haha
    Super, had eerlijk gezegd niet gedacht dat er mensen waren die een uitbouwset mooi vonden rondom een oldtimer... Ik vind het leuk om op te vallen, dus een 'standaard' audi coupe was niet genoeg voor me (tenzij er dikke 15" velgen oid onderkomen, iets getinte ramen, etc etc!)
    Klopt, maar ik denk dat vele jongens van mijn leeftijd een audi coupe willen rijden, alleen is het soms niet te doen met tanken... Maar dat komt ook wel omdat ik bezig was met het motorrijbewijs, dat heeft me 1900euro gekost!! Maargoed dat heb ik nu wel, dus ff sparen! In de winter fijn op stal, en de nodige dingetjes vervangen.
    En tjah, een auto die 1 op 7.6 gebruikt moet je ook niet te vaak gebruiken he.. haha
    En die eerste audi van jou, mag ook gezien worden!!! Echt een dik ding!=D
    Wat voor velgen zijn dat?! 16inch? hoe breed? et? merk? Zijn ze nog te krijgen?
    Want dat ziet er toch echt mooi uit!
    De urq treser, vind ik mooi maar eerlijk gezegd, vind ik 17" niet passen onder een audi coupe gt... Spijt ervan dat ik die keskins heb gekocht, ik dacht die krijg ik wel gemakkelijk verkocht (steek 4x100 en 4x108 vind je ze voor zo ver ik weet niet in, nog nooit eerder gevonden). Maargoed, ze liggen al 2 maandjes te koop, wil graag zo'n dik setje als die stalen velgen van jou haha

    Wat rij je nu als ik vragen mag? Of staat dat in de showroom?

    Een aantal foto's van het interieur:

    http://www.mijnalbum.nl/Album=GB6JGRM4

    De vorige &*$&*@ eigenaar had een equalizer op het dashboard geplaatst, vandaar de gaten... Zo ook de speakers in de deuren.... (aaaargh!) En ze zijn niet eens aangesloten?! Alleen kan ik ze niet eruit halen want dan heb ik daar een paar gaten zitten. En deurpanelen vind je niet in beige leder, dus dat moet ik maar opnieuw laten overtrekken samen met de stoelen + bank. Maar dat gaat weer zo'n 1000,- kosten dus ik ga eens langzaam geld opzij zetten haha

    Gr Jim
    Heyy dat is een urquattro interieur en toevallig precies hetzelfde als wat ik in mijn eerste audi gt had!
    Wat een toeval.

    En ik ben ook een van de weinigen die niet origineel zeer maar dan ook zeer kan waarderen en zeker als het op een mooie manier gemaakt is.

    Niet origineel is in mijn ogen origineler dan gewoon origineel als je snapt wat ik bedoel

    Geen van mijn auto's zijn origineel want origineel is ook helemaal niet mooi. Veel te hoog. Ballonbandjes etc. Misschien leuk als
    winterhok maar dan houdt het ook wel op. Het kan altijd beter geoptimaliseerd worden.

    Eigenlijk is het juist andersom. Je doet de Audi zwaar te kort als je hem 100% origineel houdt.

    En wat betreft je verbruik. Dat moet met wat afstellen wel beter kunnen. 1 op 9 tot 1 op 10 moet zeker haalbaar zijn!

    Dit zijn 15 inch verbreed stalen velgen en ik vind ze zo mooi dat ik ze nooit verkocht heb:






    Mijn audi's staan hier niet in de showroom. Niet origneel genoeg voor dit forum haha

    verder heb ik dit


    en dit



    en dit ( maar deze staat ook elders in dit topic )





    En jou nummerplaat hahahaha PSP ! Wat een combi! Powerplay!
    Die motor ziet er gewoon nieuw uit! Goed bijhouden he! Dan blijft ie mooi nieuw!
    En niet afspuiten maar gewoon met de gieter en met dasty ( te koop bij de wibra )
    Laatst gewijzigd door The Clauw; 11-11-11 om 19:13.
    Het leven begint pas bij 5 cilinders...

  19. #158

    Standaard Re: Hoeveel Coupe gt's en Ur Quattro's.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door theeuwke Bekijk Berichten
    Nog een cgt, hoe dat zo? Plannen?
    Winteraudi... Was toen op zoek naar een quattro voor onder de duizend ( je kent het gezeik topic vast nog wel dat het onmogelijk zou zijn! ) en nu wel een aantal op het oog dus deze gaat misschien de deur uit. Maarja.. afstand doen blijft moeilijk. We zien t wel!
    Het leven begint pas bij 5 cilinders...

  20. #159

    Standaard Re: Hoeveel Coupe gt's en Ur Quattro's.

    zitten wel dikke wielen onder die slopert zo te zien.
    my first quattro was a wilkinson

  21. #160

    Standaard Re: Hoeveel Coupe gt's en Ur Quattro's.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quattrostyle Bekijk Berichten
    zitten wel dikke wielen onder die slopert zo te zien.
    Wielen maken de auto!
    Het leven begint pas bij 5 cilinders...

Pagina 8 van 10 EersteEerste ... 45678910 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •