Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 29

Onderwerp: Backlight - Audi Coupe GT schild

  1. #1
    wastafus's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Posts
    110
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard Backlight - Audi Coupe GT schild

    Goedemiddag,

    Ik zoek al enige tijd de lampjes om het rookkleurige doorzichtige panel te verlichten. Het panel is helemaal donker als de lichten aanstaan.

    Weet iemand waar deze lampjes zitten?

    Groet,

    jEroen
    I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy

  2. #2
    QuattroNL's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    54
    Posts
    6.426
    Kudos
    8
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Backlight - AUDI Coupe GT schild

    Je bedoelt de reflectorbalk op de achterklep? Behalve de achterlichten is er verder niks rookleurigs aan of op een CGT.
    Daar zitten geen lampjes achter. Dat ding uitelkaar halen is ook niet makkelijk, zit erg stevig vast. Als je 'm al los krijgt dan kan je er idd lampjes achter zetten.

  3. #3
    Jeroen GT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    7.943
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: Backlight - AUDI Coupe GT schild

    Nooit gezien. Vraag me af of het mooi zal staan als je er lichtjes in maakt..
    4 Ringen, 5 cilinders...
    '86 Coupe quattro, '87 90 quattro.

  4. #4

    Standaard Re: Backlight - AUDI Coupe GT schild

    De letters Coupe in het rood verlicht heeft me altijd al geil geleken... ooit krijg ik het voor elkaar !
    Het leven begint pas bij 5 cilinders...

  5. #5

    Standaard Re: Backlight - AUDI Coupe GT schild

    Ik zou t gaan testen met een rode reflectorbalk.
    Number one in the hood G!


  6. #6
    Jeroen GT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    7.943
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: Backlight - AUDI Coupe GT schild

    Net eens even bij een oude balk gekeken. Zou makkelijk moeten kunnen om alleen de letters Coupe te verlichten. Zo te zien zit er lak aan de binnenkant, als je dat nu weg krabt en wat ledjes plaatst zullen alleen de letters verlicht zijn.

    Tenminste dat lijkt me. Om de balk uit elkaar te halen heb je wel engelen geduld nodig..

    Wat foto's van hoe ik het bedoel:
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    4 Ringen, 5 cilinders...
    '86 Coupe quattro, '87 90 quattro.

  7. #7

    Standaard Re: Backlight - AUDI Coupe GT schild

    nou jeroen jij zet er nog eens vaart achter goed bezig kerel.

    Kun je eens proberen iets weg te krabben om te kijken of dat moeilijk gaat en of je daarna op iets doorzichtigs uit komt ?
    Dan hoef ik me eigen balk niet te slopen
    Het leven begint pas bij 5 cilinders...

  8. Ad
  9. #8
    wastafus's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Posts
    110
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard Re: Backlight - AUDI Coupe GT schild

    Coole kakkies (plakkies) man! Ik zoek nog ff verder op de pimp sites .. wordt vervolgd.

    Oh, vandaag nieuwe sloffen onder Bernd gezet bij een drukke kwikfit hier in lelystad. Heeft een of andere onverlaat me toch me linker knipperlicht aan gort gereden. En niemand heeft wat gezien. Nou ja, marktplaats afzoeken dan
    Laatst gewijzigd door wastafus; 28-08-10 om 18:05.
    I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy

  10. #9
    QuattroNL's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    54
    Posts
    6.426
    Kudos
    8
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Backlight - AUDI Coupe GT schild

    Als je de verf van de achterkant van de letters coupe weghaald wordt het idd doorzichtig.
    Het allergrootste probleem is echter het goed scheiden van de balk zonder 'm te beschadigen. Ding zit wel heel goed dicht gekit.
    Aan de andere kant: je kan ook gewoon een stuk van de achterkant eruit zagen. In gemonteerde toestand ziet niemand dat. Wel goed afdichten erna maar dat zou moeten lukken.

    Het uiteindelijke effect zal best leuk staan ja.

  11. #10
    Jeroen GT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    7.943
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: Backlight - AUDI Coupe GT schild

    Straks had ik snel wat verf afgekrabt met een stanley mesje, net toen ik wou uploaden lag het forum plat.

    Lijkt me dat je dat heel mooi kunt krijgen.

    DSCN5838.jpg DSCN5839.jpg
    4 Ringen, 5 cilinders...
    '86 Coupe quattro, '87 90 quattro.

  12. #11
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.887
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Backlight - AUDI Coupe GT schild

    Grappig, ik vraag me alleen af of het niet erg kermis staat om daar verlichting achter te maken...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  13. #12

    Standaard Re: Backlight - AUDI Coupe GT schild

    als het goed is staat er dan coupe.

    T zal vallen met hoe, en wat voor licht je t gaat doen denk ik. Het mooist lijkt me wanneer je ernaar kijkt, en tegen je zelf zegt, reflecteert daar 'coupe' of licht het op?
    Number one in the hood G!

  14. #13
    Jeroen GT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    7.943
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: Backlight - AUDI Coupe GT schild

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Grappig, ik vraag me alleen af of het niet erg kermis staat om daar verlichting achter te maken...
    De GT van Lefty kan dat volgens mij wel hebben..
    4 Ringen, 5 cilinders...
    '86 Coupe quattro, '87 90 quattro.

  15. #14

    Standaard Re: Backlight - AUDI Coupe GT schild

    Ziet er goed uit jeroen !
    Wederom een snelle foto.

    Maare hoezo kan mij coupe dat wel hebben dan ? Valt ie nog niet genoeg op ?

    ik zat te denken aan de allernieuwste techniek laser high power power leds.... meer dat als iemand achter me rijdt dat ze denken dat de aarde vergaat... levenslicht of iets in de richting... goed opvallend... Ze zouden hetvanuit de ruimte nog kunnen zien als ik er klaar mee ben
    En natuurlijk dat als je remt dat niet alleen de omlijning van coupe rood wordt maar de hele letters... eigenlijk zou ik de hele letters stiekem continue rood willen hebben maar dan beginnen mensen achter me te knipperen alsof ik me mistlampen aan heb ofzo haha


    Maar bescheiden als ik ALTIJD ben.... wel rode leds... geen blauw of groen... anders wordt het nogal kermis zoals T zegt en dat kan natuurlijk niet... Mijn coupe is natuurlijk wel een beschaafde coupe Ik zit wel al maanden te twijfelen dat ik het geluid een heel stuk harder en donkerder wil hebben want hier ben ik intussen al wel aan gewend en op uit gekeken wil ik niet zeggen maar het kan wel iets heftiger... Heb alleen bij GOD geen idee hoe ik dat nou weer voor elkaar moet krijgen
    Laatst gewijzigd door The Clauw; 29-08-10 om 21:36.
    Het leven begint pas bij 5 cilinders...

  16. #15
    Jeroen GT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    7.943
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: Backlight - AUDI Coupe GT schild

    Ik denk dat zo omdat jij meer dingetjes gepimpt hebt aan je GT, en dat die verlichting er mooi bij zou kunnen passen.

    En zoals Daan aangeeft, als het maar net zichtbaar is lijkt me het mooist. Als je het zo zou kunnen maken dat het bij remmen extra oplicht, lijkt me extreem gaaf!..

    Geluid is makkelijk: gewoon een buis ipv een midden-demper..
    4 Ringen, 5 cilinders...
    '86 Coupe quattro, '87 90 quattro.

  17. #16

    Standaard Re: Backlight - AUDI Coupe GT schild

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
    .. Mijn coupe is natuurlijk wel een beschaafde coupe (
    Ghehe, grappemaker..... , Maar idd, dit is zo'n typische aanpassing die bij de jouwe wel zal staan! leuk idee ook.
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  18. #17

    Standaard Re: Backlight - AUDI Coupe GT schild

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen GT Bekijk Berichten
    Ik denk dat zo omdat jij meer dingetjes gepimpt hebt aan je GT, en dat die verlichting er mooi bij zou kunnen passen.

    En zoals Daan aangeeft, als het maar net zichtbaar is lijkt me het mooist. Als je het zo zou kunnen maken dat het bij remmen extra oplicht, lijkt me extreem gaaf!..

    Geluid is makkelijk: gewoon een buis ipv een midden-demper..
    Pimpen ?? Nee mijn coupe is niet gepimpt haha... Dit vind ik pimpen
    http://www.tuneos.com/tuning/audi-coupe/audi-coupe1.jpg

    En ik houd totaal niet van pimpen... van t weekend op een vw meeting in braamt zag ik ook een audi 80. Een hele nette maar met kippe of racegaas in de grill en een aangelaste motorkap...... die 80 kijkt al boos genoeg van zichzelf... dan hoef je echt geen plaatstaal er bij op te lassen... Het was ooit een chiqe nette en luxe sedan... Daar moet je niet aan zitten, en al helemaal geen 2 tone foute kleuren spuiten... tis geen honda....

    En euuuhm Buis ?
    Wat voor buis bedoel je dan ??

    Mijn uitlaat is een en al buis... heb geen dempers... die verpesten het geluid altijd bij die mooie 5 cilinders
    Laatst gewijzigd door The Clauw; 30-08-10 om 09:28.
    Het leven begint pas bij 5 cilinders...

  19. #18
    QuattroNL's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    54
    Posts
    6.426
    Kudos
    8
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Backlight - AUDI Coupe GT schild

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen GT Bekijk Berichten
    Als je het zo zou kunnen maken dat het bij remmen extra oplicht, lijkt me extreem gaaf!..
    Let wel op je APK keuring ivm het '3e' remlicht. Deze mag op niet meer dan, ik geloof, 1 plek onderbroken zijn en dan met een maximale tussenlengte (anders heb je opeens een 4e, 5e, 6e, 7e etc. remlicht en dat mag dus niet). Wordt dus lastig als je de 5 letters van coupe als remlicht laat functioneren. Ok, je kan voor de APK even het stekkertje loshalen maar onze vrienden in het blauw zullen het ook vast niet waarderen.

    Ik persoonlijk zou er hooguit een zacht-rode gloed uit laten komen, geen keihard rood licht dmw power leds oid. Lekker subtiel. Weet ook niet of een rode neonbar het beoogde resultaat zal bereiken (is namelijk een stuk makkelijker te monteren dan tig leds).

  20. #19

    Standaard Re: Backlight - AUDI Coupe GT schild

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door QuattroNL Bekijk Berichten
    Let wel op je APK keuring ivm het '3e' remlicht. Deze mag op niet meer dan, ik geloof, 1 plek onderbroken zijn en dan met een maximale tussenlengte (anders heb je opeens een 4e, 5e, 6e, 7e etc. remlicht en dat mag dus niet). Wordt dus lastig als je de 5 letters van coupe als remlicht laat functioneren. Ok, je kan voor de APK even het stekkertje loshalen maar onze vrienden in het blauw zullen het ook vast niet waarderen.

    Ik persoonlijk zou er hooguit een zacht-rode gloed uit laten komen, geen keihard rood licht dmw power leds oid. Lekker subtiel. Weet ook niet of een rode neonbar het beoogde resultaat zal bereiken (is namelijk een stuk makkelijker te monteren dan tig leds).
    Nee hoor... vinden de meesten vast niet erg. Als je coupe er maar goed en verzorgd uit ziet heb je ze er zonder een woord te wisselen er al van overtuigd dat je een liefhebber bent van die old/youngtimer waardoor je gelijk een streepje voor hebt en veel meer kunt flikken dan bijvoorbeeld iemand met een petje in een een opgevoerde gepimpte honda civic...
    Het leven begint pas bij 5 cilinders...

  21. #20
    Jeroen GT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    7.943
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: Backlight - AUDI Coupe GT schild

    Dat klopt als je wagen er goed uit ziet kan je best wat flikken. Zo kwam mijn ex GT met 15" wielen ook gewoon door de Belgische attest van gelijkwaardigheid.

    Je zegt dat je alleen een buis hebt maar je uitlaat geluid nog harder wil? Pff lijkt me onmogelijk . Zelf werd ik gek van de resonantie in de 90 en heb er weer een laatste demper op gezet..
    4 Ringen, 5 cilinders...
    '86 Coupe quattro, '87 90 quattro.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •