Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Digitale tijdsklokje B3

  1. #1

    Standaard Digitale tijdsklokje B3

    hallo ik heb een coupe b3 uit `89 en ik heb een probleem met het digitale tijdsklokje hij bladererd helemaal af waar door de tijd haast niet meer leesbaar is,ik heb alle moed bij mekaar gepakt en het instumenten paneel los gehaald veel geduld hebben is erg rotwerk...!! het klokje kun uit elkaar halen en dan kom je bij een zwart plaatje uit dat er los tussen zit deze is dus afgebladered, ik na de dealer en effe een nieuwe bestellen dacht ik Niet dus kan alleen nieuw en compleet worden geleverd en het zou audi niet zijn dat loopt meteen weer in de pegels vandaar weet iemand een andere oplossing heb het internet en marktplaats nagekeken tweede hands haast niet aan te komen meestal hebben ze allemaal hetzelfde probleem.
    DUS een coupe kwaal denk ik,...is misschien een mogelijkheid het plaatje zwart te spuiten of zit hier een spec. laag op of zo, heeft iemand hier ook ervaring mee, is er een bedrijf die dit kan..... info is welkom.
    Vr Gr 20v quattrogek

  2. #2
    Jeroen GT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    7.943
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: Digitale tijdsklokje B3

    Probeer iets op de sloop te vinden? Mijne werkt nog steeds goed met 340.000 op de klok, dus na 21 jaar niet echt een kwaal lijkt me
    4 Ringen, 5 cilinders...
    '86 Coupe quattro, '87 90 quattro.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2009
    Leeftijd
    35
    Posts
    2
    Kudos
    0

    Standaard Re: Digitale tijdsklokje B3

    Dat dacht ik toch.

    Ben inmiddels al aan mijn 3e teller bezig. Bij mij gaat elke keer de dagteller en totaal teller kapot.
    deze keer heb ik wel weer een klokje wat werkt. En korting van de sloop 75 euro had ik er een die in goede staat was. Alleen de lampjes heb ik moeten wisselen. probleempje, deze teller staat op 240 terwijl de auto pas 215 heeft gelopen. Moet nog eens terug gedraait worden. ga ik echter niet meer zelf doen. Misschien daat daarom iets kapot is gegaan.

  4. #4

    Standaard Re: Digitale tijdsklokje B3

    Ja idd daad dat heb ik ook al eens een keertje gehad gevoelig spul vooral bij de tandwieltjes gaat vaak mis..! ik heb hier vaak op de sloop gekeken maar kon niet goed slagen vandaar ik probeer uit te vinden of er een andere alternatief bestaat want je hoort hier echt wel vaker van ik ben inmidels al met mijn 4 klok bezig nu rij ik er niet veel mee hoor misschien dat vocht een oorzaak kan zijn dus jullie hebben dan geluk denk ik....!!maar ik hoop hier een oplossing voor te vinden gr 20v quattrogek

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •