Resultaten 1 tot 1 van de 1

Onderwerp: Audi GT 2.0 vraagje over kleppen stellen etc..

  1. #1
    900gt
    Guest

    Standaard Audi GT 2.0 vraagje over kleppen stellen etc..

    Hoi allemaal,mijn naam is joachim en heb naast mijn andere auto,s eens iets anders gekocht voor de hobby.
    Mijn oog viel op een audi gt bj85 met een 2liter 5pitter onder de kap en heb deze maar gekocht.
    Zit natuurlijk werk aan en je komt altijd meer tegen dan je wil maartja het houd je van straat.

    Ken het injectie systeem met spinnenkop al aardig goed en de auto loopt nu al 10x mooier dan toen ik hem donderdag afhaalde want
    er waren een aantal zaken niet goed,5e injector werkte niet,wat slangen slecht en los en lek,stationair afsteling te hoog,Co te laag mengsel te arm..zal wel met de apk gedaan zijn.. mmm jammer dat ze het niet even netjes terug afstellen dan!).

    Ben wel onder de indruk van de mooie roffel als je het gaspedaal in de 2e trapt drukt!
    Auto loopt verder goed en trek als een beest,lek niets onder het blok ofzo en word niet warm.
    Natuurlijk zit er roest aan zoals je kan verwachten bij een auto van 25jaar oud:hoekjes voorruit,wielkastrand achter,deurtjes en achterklep wat jeuk etc.
    Dragende deeltjes zijn prima en auto stuurt prima.
    Homokineet rechts is op en wiellager links voor is op,achterbanden zijn op.....voor Nov deze dingen even vernieuwen dan weer jaartje verse apk er op.

    Vandaag vast een olie beurtje gedaan incl filter voor de tijd dat ik ermee rijd(toch wel fijn gevoel als er verse olie en filter op zit).
    Dit was even globaal verhaal en hier onder mijn technische vraagjes
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    Nu hoor ik de kleppen te erg tikken en het zijn duidelijk de kleppen die ik hoor.
    Hoe zit het met dit blokje?stellen mogelijk met plaatjes?
    Wil de kleppen dan gaan stellen en kan ik de distributie incl waterpomp en paking kleppendeksel meteen vernieuwen.
    Bougies en luchtfilter moeten er ook nog nieuw op komen,luchtfilter compleet zwart en vet door carterontluchting die onder de spinnekop in luchtfilterbak komt
    Op hoeveel graden moet de ontsteking eigenlijk staan...18graden bij iddel?

    Verder zoek ik nog een goed spoiler voor op de achterklep,achterlicht units,bestuurders stoel, plaats nog wel een oproep in onderdeeltjes gezocht.

    Zal morgen even wat foto,s plaatsen van de GT.
    Edit:heb al iets gevonden en zal mooi zijn als mijn Audi ook een JS motor heeft http://www.audiforum.nl/forum/garage...-js-motor.html


    Groetjes Joachim,
    Laatst gewijzigd door 900gt; 22-05-11 om 11:28.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •