Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 44 van de 44

Onderwerp: originele audi coupe velgen?

  1. #41

    Standaard Re: originele audi coupe velgen?

    mij best.
    my first quattro was a wilkinson

  2. #42

    Standaard Re: originele audi coupe velgen?

    Ik vind het prachtig om te lezen hoe lang er over Ronals R8 geleuterd wordt... maarre... een wintersetje voor een typ81 coupe?
    > Ben je nou helemaal van pot gepleurd? Wegzetten die audi, en een ouwe Fiat 500 misbruiken voor slecht weer en pekel! Desnoods koop je een oude Polo, maar iig niet je coupe!!!
    turn in turn out turn on

  3. #43

    Standaard Re: originele audi coupe velgen?

    Ik dacht dat jij je kwatro ook ging misbruiken in de winter als daily? Of ben je tot inkeer gekomen..
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  4. #44
    AUDI COUPE GT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Leeftijd
    31
    Posts
    208
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Coupe

    Standaard Re: originele audi coupe velgen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx Bekijk Berichten
    Ik dacht dat jij je kwatro ook ging misbruiken in de winter als daily? Of ben je tot inkeer gekomen..
    haha, ik moet hem toch gelijk gaan geven. Ben hem van plan te stallen deze winter! Kan ik een winter lang wat sleutelen, poetsen, etc etc.! En als de zomer komt mag die weer van het zonnetje genieten! Ben nu gewoon opzoek naar een paar leuke velgen... De 17inchers matchen niet zo erg mooi qua uiterlijk vind ik dan. 15-16" vind ik een zeer nette maat voor de audi!

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •