Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 24 van de 24

Onderwerp: 2.2 KV maakt geen toeren bij warme motor

  1. #21

    Smile re: 2.2 KV maakt geen toeren bij warme motor

    Begrijpelijk, ik hoop met je mee dat die het snel weer doet en ik ben uiteraard benieuwd wat er aan de hand is.
    Mario.
    Audi A3 Sportback 1.9TDI 140pk 320Nm 2008 BLS
    Audi Coupe'Quattro 20V 170pk 1988 7A

  2. #22

    Standaard re: 2.2 KV maakt geen toeren bij warme motor

    ik laat de uitkomst hier wel weten.
    my first quattro was a wilkinson

  3. #23

    Standaard re: 2.2 KV maakt geen toeren bij warme motor

    Graag gedaan,en ik ben ontzettend benieuwd wat dan uiteindelijk het probleem is.
    Succes.

    John
    Audi coupe gt5e 1982 Groen,Audi coupe Quattro 1986 Grijs,Audi Coupe Gt 5e "Gold Edition" 1983,coupe gt 1987 grijs

  4. #24

    Standaard re: 2.2 KV maakt geen toeren bij warme motor

    Tijd voor een update. Het viel nog niet mee de oorzaken van het probleem te ontdekken.
    Van alledrie de K-Jets die ik geprobeerd heb om de coupe goed draaiend te krijgen bleek de plunjer vast te zitten, dus dat is als eerst verholpen.
    Vervolgens bleek tijdens het rijden de brandstofdruk weg te vallen, dus maar een nieuwe pomp besteld. Dit loste het probleem niet op... Uiteindelijk lijkt de vervuilde/verroeste brandstoftank het probleem te zijn dat de auto uitvalt, doordat de toevoer geblokkeerd wordt.
    Toch heb ik 'm vandaag zonder problemen bij Tersptra vandaan naar huis kunnen rijden (het is dan ook maar een klein stukje). En nu ben ik op zoek naar een tank van een 80/90 quattro type 89 aangezien deze gelijk is aan die van de CQ.

    Komend weekend ga ik alvast bezig om 't ding verkoopklaar te maken zodat m'n inmiddels behoorlijk gehavende spaarrekening weer op peil gebracht kant worden.
    my first quattro was a wilkinson

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •