Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: 1.8 k-jetronic blok met 324.000 km

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    16
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Coupe

    Standaard 1.8 k-jetronic blok met 324.000 km

    Kan zo'n blok zonder problemen 3,4 of 5 keer het klokje rond?
    Of houdt hij er ook na goed onderhoud toch bij deze km. standen snel mee op?

    Hij zit in een coupe en draait na de start wel rustig. Koud golfde het toerental wat maar verkoper weet dat aan een wat lege benzinetank ( kwart vol ) en de benzine pomp zoemt als een grote bij het op contact zetten, en blijft dat doen. Is dat normaal?? Als hij de boel op druk heeft dan hoor je hem toch niet meer??

    Ik vraag het omdat ik deze auto op lpg wil zetten maar wel wil weten of een blok met deze km stand dat kan hebben?

    Heb er nu 1 die bij 104.000 op gas ging en die loopt als een zonnetje.

  2. #2
    Erikvb's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Posts
    385
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: 1.8 k-jetronic blok met 324.000 km

    Ik gooi er toch een mening tegenaan; is niet te zeggen.

    is dit de bekende 1781 cc turboloze VAG-motor? Dat is één van de allerbeste die ooit is gebouwd en hij bestaat al sinds begin jaren '80. En dat was een verbeterde versie van de 1600 cc die daarvoor gebruikt werd.

    Als je 3, 4 of 5 keer de klok rond gaat ben je vooral afhankelijk van de vorige eigenaren, niet meer zozeer van het blok. Hij heeft al 3 ton gehaald dus degelijk is ie wel.

    Vaak gaat het fout als er van eigenaar wordt gewisseld. Iemand rijdt er jaren zuinig en voorzichtig mee, volgende eigenaar vlamt de Autobahn op en ...Einde. Heb ik vaker gezien.

    Ik zou zeggen, als je het niet vertrouwt, laten staan. Maar de prijs zal ook wel niet hoog zijn dus waarom de gok niet nemen? Tussenweg; laat hem ANWB keuren voor je gemoedsrust. 200€ dan weet je in ieder geval wat meer.

    Hoe dan ook, alles afhankelijk van hoe netjes ermee is omgesprongen. Is het wel slim om 1000€ uit te geven aan een LPG-installatie? Ik zou zeggen van niet

    Maar nogmaals; dit is een mening.
    Audi A4 B6 Avant 2003 2.5 TDI Multitronic FWD Motorcode BFC..... >360k
    Audi A2 2002 1.2 TDI

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •