Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: 17 inch velgen, te laag?

  1. #1

    Standaard 17 inch velgen, te laag?

    Ik vind mijn Coupe aan de achterkant vrij laag staan vergeleken met de voorkant, is dit normaal bij de Coupe?

    Ik wil er graag 17'' velgjes onder doen, maar ik ben dus bang dat het niet gaan passen.
    Er zitten gele koni's onder de auto, maar of de auto erg verlaagd is durf ik niet te zeggen. Volgens mij valt het wel mee;

    P1060468.jpgP1060480.jpgP1060498.jpgP1060519.jpg

    Wat denken jullie, is de hoogte achter (vergeleken met voor) normaal? Gaan 17 inchjes wel passen?

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2008
    Leeftijd
    54
    Posts
    1.237
    Kudos
    16
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: 17 inch velgen, te laag?

    Als je 17" wilt monteren en de rolomtrek van de banden wijkt niet af van die je nu hebt ( lagere wang ) dan passen ze toch gewoon ?
    Wel weer op de velgbreedte ( J-waarde ) met de ET-waarde letten.

  3. #3
    audi89coupe's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2011
    Leeftijd
    43
    Posts
    287
    Kudos
    29
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: 17 inch velgen, te laag?

    Als ik jouw Coupe zo zie lijkt het wel of alleen de achterkant verlaagd is en je voorkant op originele hoogte staat.....
    Ik heb zelf mijn Coupe met een 2.3NG verlaagd met schokbrekers en veren van H&R, deze verlagen 60mm aan de voorkant en 40mm achter......ook ik heb 17" wielen onder de coupe zitten met 215/45 17 banden...ET35......het kan net wel net niet met de bandenmaat die ik nu heb...eigenlijk zou ik naar een 40 band moeten...
    Maar zo ziet mijn coupe eruit met verlaging en 17 inchers ....


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •