Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 85

Onderwerp: audi V8 - diverse motorproblemen

  1. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door W Bekijk Berichten
    AHK = S6Plus

    jij heb ook een V8 toch?
    is wel een anderre wagen maar kan jij me het verbruik vertellen?
    en voel je ook enige vibraties van t motor bij stationair ?

  2. #42

    Standaard

    De motor loopt eigenlijk heel rustig stationair, voel bijna geen vibraties.

    Het verbruik zit bij mij tussen de 1op6 en 1op7,5

  3. #43
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jopkev8 Bekijk Berichten
    er is duidelijk te zien dat er lasnaaden op t A en C stijl zijn, B stijl heb ik niet bekeken. ik heb nu namelijk het hemelbekleding los. ook zit het voorruit niet mooi op zijn plek, het rechter spatscherm is niet origineel en aan t rechter achterkant is ook gelast.

    da's wel balen, lichte schade aan front of achterkant is niet zo heel erg, en vaka goed op te lossen, maar glast aan het dak? als dat niet 100% goed zit krijg je nooit dat voorraam er goed in denk ik? met all gevolgen van dien (lekkage?). Ga je hier nog wat aan doen?
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  4. #44

    Standaard

    Johan,
    komplete konstruktie is opnieuw gelast - die kl.....n hebben gewoon een normaale las aangelegd wat door overhitting verzwakt en verkrimpingen veroorzaakt en op sommige plekken zat geen las. A en C stijlen zijn opnieuw aangelast met puntlasapparaat en met caroserie lijm afgedicht. een B stijl moest ik kompleet vervangen ( was bijna weggebrand door t lassen )
    voorraam - wordt een nieuwe, en goed passen zit er niet in. ik ha t dak niet opnieuw richten, kan erger worden.

  5. #45
    Richard V8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Leeftijd
    60
    Posts
    126
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A8

    Standaard

    Hallo Jopke

    Je bent tenminste flink bezig om de V8 weer een beetje origineel te krijgen.wat een beunhazen en een prutsers om de V8 zo te lassen(ik ben zelf 25 jaar metaalbewerker geweest),ik hoop dat je het dak toch nog goed krijgt,richten is bijna niet meer te doen als alles al is afgelast,dit moet je doen als het gehecht is,dan kan je nog redelijk wat richten aan het product.maar als alles al afgelast is dan is dit niet meer goed te doen.veel geluk met de V8,en sterkte met het sleutelen.

    Richard


  6. #46
    grollie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2008
    Posts
    4.025
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    't Spijt me te zeggen, en ik heb hier ook niet zo veel kijk op, maar is deze wagen niet gewoon total-loss? Hier moet je toch van z'n lang-zal-ze-leven geen APK voor kunnen krijgen? maw, (en ik respecteer je werk zeer, als ik het zo lees), zou je je dure centen niet liever aan een nette V8 uitgeven?
    ‘98 TerraLiner oval midnight zwart metallic
    '06 B7 avant 1.8tq moroblauw
    '97 C4 avant 2.6 mingblauw

  7. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grollie Bekijk Berichten
    't Spijt me te zeggen, en ik heb hier ook niet zo veel kijk op, maar is deze wagen niet gewoon total-loss? Hier moet je toch van z'n lang-zal-ze-leven geen APK voor kunnen krijgen? maw, (en ik respecteer je werk zeer, als ik het zo lees), zou je je dure centen niet liever aan een nette V8 uitgeven?

    is zeker totaaloss - als je kijk nar de waarde van zon wagen. als iederreen zo gaat denken, dan verdwijnen heel gauw zulkse Toppers van de moeder aarde. goede schadehersteller is goud waard en zeker hier in Polen.

  8. Ad
  9. #48
    Richard V8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Leeftijd
    60
    Posts
    126
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jopkev8 Bekijk Berichten
    is zeker totaaloss - als je kijk nar de waarde van zon wagen. als iederreen zo gaat denken, dan verdwijnen heel gauw zulkse Toppers van de moeder aarde. goede schadehersteller is goud waard en zeker hier in Polen.
    Polen? woon je in Polen?heb je de V8 daar ook gekocht?kijk maar eens op youtube,hoe ze daar met een topper(zoals jij het noemt)omgaan,daar rijden ze echt alles aan stront!ik ben bang dat je echt een sloper en een totaal afgeragde V8 heb gekocht(als je deze V8 in Polen heb gekocht).
    een collega van mij heeft ook zijn schade aan zijn 320d laten maken in polen,lekker goedkoop daar(dacht hij!)ze deuken daar alles maar half uit,voor de rest gebruiken ze liters plamuur om alles weer een beetje strak te krijgen,het spuit werk is daar ook zwaar kloten,dit kan je niet met onze kwaliteit vergelijken!weet dus waar je aan begint.zo maak je de V8 niet origineel,maar verkloot je de V8 nog verder!

  10. #49
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    Nou, wij Nederlanders kunnen er ook wat van hoor, zie hier hoe de koper van de V8 van m'n broer dat ding heeft gesloopt






  11. #50
    Richard V8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Leeftijd
    60
    Posts
    126
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A8

    Angry

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander Bekijk Berichten
    Nou, wij Nederlanders kunnen er ook wat van hoor, zie hier hoe de koper van de V8 van m'n broer dat ding heeft gesloopt





    Wat een zootje mongolen!deze boertjes hebben totaal geen vertstand,hoe haal je het in je botte hersens om een klassieker zo te slopen ,deze V8 had bij normaal gebruik nog jaren kunnen rijden.eeuwig zonde Sander,ik denk dat je broer er wel zwaar de tering in had toen hij deze filmpje's zag,dit soort lieden moeten lekker op een koe gaan rijden,en niet een mooie V8 verkloten!

  12. #51

    Standaard

    eerste filmpje zie ik niet echt vreemde dinge
    en ze gaan dat ding waarschijnlijk toch slope voor de cross..

    dit zegt veel over het prijsje waarvoor die v8 aan deze boeren verkocht is.

  13. #52

    Standaard

    richard V8
    audi komt uit NL - heb deze wagen hier ingevoerd. ik ben er zeker van dat t niet verstandig is om gebruikte wagens hier in Poolen kopen en dacht dus om de V8 mee te nemen. invoeren was niet duur. wat er nu mee gebeurd, is niet te vergelijken met wat de rest van sukkels mee doet. het is mijn bakkie en komt geen plamuur op. ze verklaaren me voor gek dat ik de voorste spatscherm wil vervangen, maar doe ik toch. afwerken wel, maar wat uitgedeukt kan worden - is en wordt uitgedeukt. punt uit!!

    ik ken het verleden niet van de V8, en het IS een hollander - maar kan me niets meer schelen - V8 is mijn en wat ik er nu aan doe, ben ik er zeker van dat t goed is.
    ik kan er eentje voor 5000 eurie kopen, maar die kunnen ook stuk gaan, 18 jaar oud, kom op zeg. schade herstel is zwaar, maar wel te doen. wordt niet als een nieuwe. geeft niets - een ding is zeker - over 10 jaar rijdt ie nog, dankzij de moed en moeite die ik er in steek.
    kan me geen zak schelen wie en wat met een auto doet - ik heb het geld niet voor een nieuwere, en zulkse wagens worden al niet meer gemaakt.

  14. #53
    Richard V8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Leeftijd
    60
    Posts
    126
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jopkev8 Bekijk Berichten
    richard V8
    audi komt uit NL - heb deze wagen hier ingevoerd. ik ben er zeker van dat t niet verstandig is om gebruikte wagens hier in Poolen kopen en dacht dus om de V8 mee te nemen. invoeren was niet duur. wat er nu mee gebeurd, is niet te vergelijken met wat de rest van sukkels mee doet. het is mijn bakkie en komt geen plamuur op. ze verklaaren me voor gek dat ik de voorste spatscherm wil vervangen, maar doe ik toch. afwerken wel, maar wat uitgedeukt kan worden - is en wordt uitgedeukt. punt uit!!

    ik ken het verleden niet van de V8, en het IS een hollander - maar kan me niets meer schelen - V8 is mijn en wat ik er nu aan doe, ben ik er zeker van dat t goed is.
    ik kan er eentje voor 5000 eurie kopen, maar die kunnen ook stuk gaan, 18 jaar oud, kom op zeg. schade herstel is zwaar, maar wel te doen. wordt niet als een nieuwe. geeft niets - een ding is zeker - over 10 jaar rijdt ie nog, dankzij de moed en moeite die ik er in steek.
    kan me geen zak schelen wie en wat met een auto doet - ik heb het geld niet voor een nieuwere, en zulkse wagens worden al niet meer gemaakt.
    Hallo Jopke

    Zoals ik al eerder schreef,je doorzettingsvermogen is zeer te waarderen!
    Een 18 jaar oude V8 word natuurlijk nooit een nieuwe,daar heb je volkomen gelijk in!
    Ik weet wel dat je nooit van zijn leven een auto moet laten opknappen in en door polen!ik heb voor mijn collega zijn 320d in polen liet opknappen(schade herstel uit-deuken en spuiten),hem hier al voor gewaarschuwd,ik ken nog een paar mensen( kennisen van ons) die ook goedkoop hun schade hebben laten repareren in Polen,daar komen ze nu vet van terug!
    Het spuitwerk is daar echt ver onder de maat,en het uit-deuken doen ze daar al helemaal niet goed!
    Je kan het kleur verschil bij de 320d heel goed zien(niet uit gespoten!)en als je langs de zij-kant kijkt zie je de hobbels gewoon zitten,en dit is niet alleen bij de 320d,bij een kennis van ons zie je gewoon de plamuur door de verf heen komen!
    En ze hoeven niet terug te gaan want alles word gedaan zonder garantie!
    Daarom schrok ik toen je schreef hier in Polen.ik zou daar ook nooit van zijn leven een auto kopen,maar goed je heb een nederlander gekocht,moet je die nu ook weer invoeren als je weer in Nederland komt?

    Richard

  15. #54

    Standaard

    ik werk bij een nederlandse vrachtwagen zaak,we hebben zelf een Josam en spuiterij na werktijd gaan we lekker los, en gaat echt ongelooflijk snel.
    tijd zit hem in de details, en het komt nog.
    invoeren terug naar NL is geen probleem, gaat alleen nog wat geld kosten ivm het 18 jaar bestaan van deze V8.
    we zijn hier met 4 man, ieder goed naar zijn zin

  16. #55
    Richard V8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Leeftijd
    60
    Posts
    126
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jopkev8 Bekijk Berichten
    ik werk bij een nederlandse vrachtwagen zaak,we hebben zelf een Josam en spuiterij na werktijd gaan we lekker los, en gaat echt ongelooflijk snel.
    tijd zit hem in de details, en het komt nog.
    invoeren terug naar NL is geen probleem, gaat alleen nog wat geld kosten ivm het 18 jaar bestaan van deze V8.
    we zijn hier met 4 man, ieder goed naar zijn zin
    Goed geregeld,als je bij je baas de schade kan laten repareren!(of om het daar zelf te doen).veel succes met de V8,en een hoop sleutel plezier!

  17. #56

    Standaard

    upp

    motor loopt als een zonnetje - motor had stationair zon trilling - oplossing was valse lucht bij de dunne slangetjes die de verwarmings kleppen aansturen. supper zeg
    maandag gaan de voorste ophanging los, nieuwe wiellagers en al UFO remmen doe ik niet weg

  18. #57

    Standaard

    Respect hoor jopkev8... Ik zou er depressief van geworden zijn
    Present: Skoda Octavia III Combi 1.4 TSI EBL / 1986 Audi 90 type81
    Past: 2009 Audi A3 1.4 TSI S-tronic 1998 Audi A4 1.8 5V 1988 Audi 80 1.8S 1987 Audi 80 1.8 1983 Audi 80 1.6 CL

  19. #58
    vissered's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2005
    Leeftijd
    54
    Posts
    995
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A8

    Standaard

    waar ben je in polen?
    moet zelf de 28ste naar pl
    eigenaar van :geen audi maar een seat mii

  20. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vissered Bekijk Berichten
    waar ben je in polen?
    moet zelf de 28ste naar pl

    Poznan
    28 deze maand? das week 18 ( lekker vrij ) en ga ik naar NL -hellaas nog niet met de V

  21. #60

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Leeftijd
    55
    Posts
    130
    Kudos
    0

    Standaard

    [QUOTE=Sander;744778]Nou, wij Nederlanders kunnen er ook wat van hoor, zie hier hoe de koper van de V8 van m'n broer dat ding heeft gesloopt

    Zeldzaam triest. Moet hier niet te lang naar kijken, wordt van deze respectloosheid zelfs een beetje boos.

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •