ik vermoed onder het dashboard ( achter klepje bestuurderszijde )
maar zeker ben ik er niet van, volgens mij zit die bij een 200 daar wel
Bij mijn 200 zit er een pompje voor het vacuum achter het koelwatertankje, en een stalen regeldoosje achter het dash.
Waar precies die origineel hoort weet ik niet, aangezien die regelunit al gedemonteerd was toen ik de set kocht.
Het is een aluminium doosje.
Maar waarom alles eruit halen ?
Voor die 50 gram ? 1 slang los en het is uit
onderste afdekplaat onder het dashboord los, en dan denk ik dat je hem al wel zal zien.
Je kan ook ff kijken waar de draden heen gaat die aan de schakelaars op de pedalen zitten.
Op die pedaalschakelaars zit een vacuumslang en een stekker met draad, (bij mij dan)
Die draden gaan richting dat kastje.
Ik zou bij hermontage overigens nieuwe slangen en drukschakelaars op de pedalen nemen.
Viermaal adviseerde mij dit ook, en ik deed dit niet.Systeem bleef niet vacuumm, dus de snelheid zakte terug, en dus moest ik alsnog de slangen gaan vervangen.
Ik heb gewoon dik benzineslang bij de dealer gehaald (stond er toch) en de twee pedaalschakelaars. Die zijn overigens niet erg duur, 15 euro ofzo per stuk.
Alleen gaf mijn dealer me dus een meter slang toen ik slang vroeg. Toen ik melde dat ik 2 meter wilde knipten ze nog een meter af, waardoor ik dus wat korte reststukjes had ipv een lang stuk. Maar dat terzijde.