Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Lokatie Cruise Control Regelkastje

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2009
    Leeftijd
    36
    Posts
    42
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Lokatie Cruise Control Regelkastje

    Wie weet waar het cc regelkastje is ingebouwd in een V8? Er wordt hier er 1 voor de cross gebruikt en hieruit wil ik de cc halen, vacuumpomp/pot en ventielen heb ik al gevonden. Eventueel ook met een foto erbij waar die precies zit?

    Guus

  2. #2

    Standaard Re: Lokatie Cruise Control Regelkastje

    ik vermoed onder het dashboard ( achter klepje bestuurderszijde )
    maar zeker ben ik er niet van, volgens mij zit die bij een 200 daar wel
    Women might be capable of faking orgasms..But men can fake entire relationships

  3. #3
    monzadriver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    46
    Posts
    5.043
    Kudos
    24
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: Lokatie Cruise Control Regelkastje

    Bij mijn 200 zit er een pompje voor het vacuum achter het koelwatertankje, en een stalen regeldoosje achter het dash.
    Waar precies die origineel hoort weet ik niet, aangezien die regelunit al gedemonteerd was toen ik de set kocht.
    Het is een aluminium doosje.

    Maar waarom alles eruit halen ?
    Voor die 50 gram ? 1 slang los en het is uit
    Op straat leert ge meer dan uit duizend boeken. Zelfs als ge die boeken op straat leest.

    Don't get mad. Get even.

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2009
    Leeftijd
    36
    Posts
    42
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Lokatie Cruise Control Regelkastje

    De V8 is niet van mij. Ik wou de cc overzetten in m'n 80, zodoende wou ik de lokatie van het regelkastje weten.

  5. #5
    monzadriver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    46
    Posts
    5.043
    Kudos
    24
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: Lokatie Cruise Control Regelkastje

    onderste afdekplaat onder het dashboord los, en dan denk ik dat je hem al wel zal zien.
    Je kan ook ff kijken waar de draden heen gaat die aan de schakelaars op de pedalen zitten.
    Op die pedaalschakelaars zit een vacuumslang en een stekker met draad, (bij mij dan)
    Die draden gaan richting dat kastje.

    Ik zou bij hermontage overigens nieuwe slangen en drukschakelaars op de pedalen nemen.
    Viermaal adviseerde mij dit ook, en ik deed dit niet.Systeem bleef niet vacuumm, dus de snelheid zakte terug, en dus moest ik alsnog de slangen gaan vervangen.
    Ik heb gewoon dik benzineslang bij de dealer gehaald (stond er toch) en de twee pedaalschakelaars. Die zijn overigens niet erg duur, 15 euro ofzo per stuk.

    Alleen gaf mijn dealer me dus een meter slang toen ik slang vroeg. Toen ik melde dat ik 2 meter wilde knipten ze nog een meter af, waardoor ik dus wat korte reststukjes had ipv een lang stuk. Maar dat terzijde.
    Op straat leert ge meer dan uit duizend boeken. Zelfs als ge die boeken op straat leest.

    Don't get mad. Get even.


  6. #6
    quattrorules's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2005
    Posts
    145
    Kudos
    0
    Auto
    Audi V8

    Standaard Re: Lokatie Cruise Control Regelkastje

    bij een v8 zit de regelunit van de cruisekontrol achter het dashboardkastje net als bij een audi 80(b4)

    gr jeffrey

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •