Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Audi V8 Bose speakers, versterkers nog te koop?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2014
    Leeftijd
    36
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi V8
    Land
    Land

    Standaard Audi V8 Bose speakers, versterkers nog te koop?

    Hallo Allemaal,

    Ik ben mijn Audi V8 aan het restoren. Echter ondervind ik problemen bij mijn speakers. Ik denk dat het aan de PCBs ligt die aan mijn speakers verbonden zijn, most probably ampilfiers ofzo. Heb de speakers zelf getest en deze zijn nog in zeer goede staat. Iemand enig idee waar ik dergelijk soort printjes nog kan vinden / herstellen ?

    Kind Regards,
    Kita

  2. #2
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.703
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard re: Audi V8 Bose speakers, versterkers nog te koop?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr Kita Bekijk Berichten
    Hallo Allemaal,

    Ik ben mijn Audi V8 aan het restoren. Echter ondervind ik problemen bij mijn speakers. Ik denk dat het aan de PCBs ligt die aan mijn speakers verbonden zijn, most probably ampilfiers ofzo. Heb de speakers zelf getest en deze zijn nog in zeer goede staat. Iemand enig idee waar ik dergelijk soort printjes nog kan vinden / herstellen ?

    Kind Regards,
    Kita
    Een beetje handige elektra hobbyist als je aan onderdelen kunt komen (zijn er wel, maar wie verkoopt het nog)
    of rond zoeken opt www in de USA, daar wordt hiervoor nog wel ondersteuning geleverd.
    juist die delen van de Bose luidsprekers gaven in het verleden dus kortsluiting en daardoor brand in de wagens.
    in de Vs was hiervoor een oplossing bedacht, vandaar nog die ondersteuning.
    227.1 pk 167.0 kW 363,8Nm at 3800 rpm

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2014
    Leeftijd
    36
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi V8
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi V8 Bose speakers, versterkers nog te koop?

    Heb even contact genomen met Bose. Ze hebben gevraagd of ik even langs mijn Audi dealer wilde passeren hiervoor:

    Dear Mr. Verhaegen,

    We thank you for your message,

    The amplifier units you are looking for should be available at your next Audi dealer. Part number of the rear amp assemblies (package shelf) is 441 035 382A, part number of the amp assemblies in the front doors is 441 035 381A.

    Since the Automotive Division of Bose is only a supplier and the systems (and spare parts) are sold directly by the car manufacturers we ask you to contact your local Audi dealer for further support. We, as supplier, are not supposed to make any deals with the end consumer.

    Your dealer should be able to find details in the worldwide dealer intranet DISS. If your dealer cannot be of help, please do not hesitate to contact us again, preferably informing us if existing wiring is soldered or not.

    With our best regards,
    Via mijn Audi dealer heb ik de nieuwe amplifiers kunnen vastkrijgen, voor de 4 amps heb ik 250 euro betaald. Speakers gaan als nooit tevoren.:-)

  4. #4
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.703
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi V8 Bose speakers, versterkers nog te koop?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr Kita Bekijk Berichten
    Heb even contact genomen met Bose. Ze hebben gevraagd of ik even langs mijn Audi dealer wilde passeren hiervoor:



    Via mijn Audi dealer heb ik de nieuwe amplifiers kunnen vastkrijgen, voor de 4 amps heb ik 250 euro betaald. Speakers gaan als nooit tevoren.:-)
    Zo dat valt dus erg mee.
    zo leren we weer iets bij.
    227.1 pk 167.0 kW 363,8Nm at 3800 rpm

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •