Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Kwaliteit standaardspeakers A6 Avant ' 99 ?

  1. #1

    Standaard Kwaliteit standaardspeakers A6 Avant ' 99 ?

    Ik heb tijdens de proefrit er niet zo opgelet, was meer aan het genieten van al het andere van de wagen , maar hoe is de kwaliteit van de 8 speakers ? (de wagen is van' 99 en het is niet het bose-systeem)
    Ik heb wel gelezen dat als je deze wilt vervangen dat het hele deurpaneel eruit moet dus dat zullen dan wel dure speakers worden als je andere wilt. Het hoeft geen "BOOMBOOM"-systeem te zijn maar een beetje bass zou wel aardig zijn.
    Ik krijg de wagen zaterdag, maar mocht het niet veel zijn kan ik alvast op zoek gaan naar alternatieven. (gaan die dagen ook wat sneller om :wink: )

  2. #2

    Standaard

    HEb ik deze vraag niet eens ergens eerder gezien? ;P

    j/k

    Ik heb toen bij een andere auto van die pioneer-op-maat dingetjes gehaald. Per auto+type+uitvoering+jaartal specifiek die pasten er zo in...

    Bij mijn A6 zou ik het niet weten, ook omdat ie al is uitgevoerd met een BOSE boem-pling-boem systeem. Ik moet er ook niet aan denken om de bekleding te grazen te moeten nemen.....
    Vloem Vloem?

  3. #3

    Standaard Re: Kwaliteit standaardspeakers A6 Avant ' 99 ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kruimeltje69
    Ik heb wel gelezen dat als je deze wilt vervangen dat het hele deurpaneel eruit moet dus dat zullen dan wel dure speakers worden als je andere wilt.
    Ook leuk jezelf quoten :P , maar ik lees net in een andere topic :
    Het is maar 2 minuten werk om het deurpaneel los te halen. 4schroefjes losdraaien en je tilt het paneel er zo naar boven uit!
    Dat valt weer mee dan ....

  4. #4

    Standaard

    LOL

    Das idd erg makkelijk
    Vind je het alleen niet doodzonde om gelijk je nieuwe audi met een schraubendreher te lijf te gaan, terwijl je liever een poetsdoek ter hand neemt?
    Vloem Vloem?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MAzlbeer
    LOL

    Das idd erg makkelijk
    Vind je het alleen niet doodzonde om gelijk je nieuwe audi met een schraubendreher te lijf te gaan, terwijl je liever een poetsdoek ter hand neemt?
    Daar heb je absoluut gelijk in. Hij gaat voorlopig ook niet door de wasserette. Alhoewel, dat zei ik bij mijn vorige auto ook toen ik hem net (nieuw) had, maar op den duur reed ik hem er toch wel doorheen :oops: ....


  6. #6

    Standaard

    Hehehe

    mijn vorige auto reed ik NOOIT door de wasstraat !
    Je zag het meteen aan de lak, minikrasjes etc....
    En ik vind het zelf ook leuk om te doen (als het mooi weer is)

    Zelf interieur verbouwen heb ik 1 keer gedaan bij een auto... Nooit weer goedgekomen (zou dat iets over mezelf zeggen? ) dus ik bouw nix meer zelf in......
    Vloem Vloem?

  7. #7

    Standaard

    Ik heb mijn auto vandaag opgehaald (foto's volgen binnenkort) en ik ben positief verrast door de kwaliteit van de 8 speakers. Nu zul de lat wat betreft de HIFI waarschijnlijk bij mij niet zo hoog liggen als bij sommige andere audio-liefhebbers maar icm met mijn nieuwe JVC MP3-speler klinkt het zeker niet verkeerd.
    Als ik het goed heb worden topics hier nog niet op slot gegooid, maar mijn vraag is dus inmiddels overbodig geworden.

  8. Ad
  9. #8

    Standaard Re: Kwaliteit standaardspeakers A6 Avant ' 99 ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kruimeltje69
    Ook leuk jezelf quoten :P , maar ik lees net in een andere topic :
    Het is maar 2 minuten werk om het deurpaneel los te halen. 4schroefjes losdraaien en je tilt het paneel er zo naar boven uit!
    Dat valt weer mee dan ....
    En moet de deurklink dan niet los?
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  10. #9
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard Re: Kwaliteit standaardspeakers A6 Avant ' 99 ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TenS3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kruimeltje69
    Ook leuk jezelf quoten :P , maar ik lees net in een andere topic :
    Het is maar 2 minuten werk om het deurpaneel los te halen. 4schroefjes losdraaien en je tilt het paneel er zo naar boven uit!
    Dat valt weer mee dan ....
    En moet de deurklink dan niet los?
    je bedoelt t ding om de deur van binnenuit mee open te doen? klink zelf blijft zitten, je moet wel dat plastic bakje erachter los halen voor je het paneel omhoog kan doen (er van uitgaande dat t bij een A6 in principe het zelfde is als bij een coupé)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •