Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 29

Onderwerp: Ervaringen RSNav inbouw A4, A5, Q5

  1. #1
    boldie74's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2017
    Posts
    49
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Ervaringen RSNav inbouw A4, A5, Q5

    Ondanks het feit dat ik een MMI 3G+ systeem heb, dat op zich prima functioneert, vroeg ik met af of er mensen zijn die ervaring hebben met onderstaande producten.

    Kan me voorstellen dat mensen met standaard "Concert of Symphony" in de auto dit helemaal interessant vinden, maar menig MMI gebruiker zal toch erkennen dat navigatie als Google Maps, Waze, etc. vele malen accurater is (ook al heb je de nieuwste kaarten). Er lijkt ook gewoon Canbus integratie mogelijk, zodat de knoppen van de MMI en op het stuur gewoon gebruikt kunnen worden.

    https://rsnav.com/

    Ondanks dat het after market is, vind ik het er toch behoorlijk goed uitzien, zijn er mensen met ervaring en hoe je zoiets kan importeren (is er een netwerk in Nederland die zich hiermee bezig houdt?).

    https://www.youtube.com/watch?v=Zyx7SvqVH2k
    Laatst gewijzigd door boldie74; 18-01-18 om 12:56. Reden: Modellen
    Audi A4 Avant S-line (lavagrijs) 2013

  2. #2

    Standaard Re: Ervaringen RSNav inbouw A4, A5, Q5

    Ik heb het topic op audizine gevolgd je bent als ware een soort van beta tester en dat moet je maar willen. Ik houd mijn mmi gewoon update 2 en kan nog goed mee met de de huidige tijd. ik pas de bluetooth wat uitgebreid met muziek streaming versie 4.1 bluetooth.

    Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk

  3. #3

    Standaard Re: Ervaringen RSNav inbouw A4, A5, Q5

    Bugs

    http://wiki.rsnav.com/Help%3AReporting_bugs

    Op audizine worden al verschillende problemen gemeld parkeer en airbag errors die spontaan opspelen en niet eruit gaat. lijkt me niet echt een fijn idee van die rommel uit Shenzhen je Audi can systeem op stelten zet en zeker niet je veiligheids systemen.

    Zou er ver van weg blijven.

    Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Ervaringen RSNav inbouw A4, A5, Q5

    De Chinezen veranderen niet, zo gaat het met al die rommel. Je koopt iets wat niet uitontwikkeld is en bent aan de wilde beesten overgeleverd voor support. Jij ergert je aan je aankoop en in China zijn ze alweer bezig met de volgende generatie wanproducten.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    55
    Posts
    49
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: Ervaringen RSNav inbouw A4, A5, Q5

    Ben zeer geïnteresseerd in het 10.25 model. Weet iemand of dit in Nl te koop is en of het werkt met B&O?


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    19
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Ervaringen RSNav inbouw A4, A5, Q5

    Ondertussen misschien iemand nog RSNAV S3 ingebouwd?? (Audi A6 C7)

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2017
    Posts
    27
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Ervaringen RSNav inbouw A4, A5, Q5

    Ik heb recent de RSNAV geinstalleerd in mijn Audi A4 B8.

    Instructies zijn af en toe niet duidelijk, maar met wat zoek werk op YT kom je een heel eind...rs.jpg

  8. Ad
  9. #8

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    19
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Ervaringen RSNav inbouw A4, A5, Q5

    Bedankt voor je reactie. Ik kan Louter positieve reacties vinden van iedereen die het ingebouwd heeft en ook de bouwkwaliteit, support en nazorg zouden dik in orde zijn. Inbouwen zou een kwestie van plug en play zijn.. Ik heb het systeem van de week ook besteld, ben benieuwd..

  10. #9

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2017
    Posts
    27
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Ervaringen RSNav inbouw A4, A5, Q5

    Heb je deze besteld?
    S3 Navigation System 10.25" 1920x720 HD Android 9.0 4GB/64GB for Audi – RS Nav

    Plug and play is het niet helemaal.. Maar moeilijk is het zeker niet. Vooral veel Youtube video's kijken, tijd nemen en de juiste tools hebben. (plastic wedges etc)
    Daarnaast check ook goed de kabelboom die je erbij krijgt, soms zitten wat kabeltjes in de connectors niet helemaal vast/goed, en kan je wat storingen krijgen of data die niet klopt. Zorg ook dat je isolatie tape koopt om het ratelen van kabels tegen te gaan, dat scheelt echt enorm.

    Succes!



  11. #10

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    19
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Smile Re: Ervaringen RSNav inbouw A4, A5, Q5

    Yes, dat is hem. Setje trim tools en AMI naar 3.5mm jack ook meteen besteld. En ondertussen al heel veel youtube filmpjes bekeken. Bedankt voor de tips! Zeer welkom en goed om te weten!

  12. #11

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2017
    Posts
    27
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Ervaringen RSNav inbouw A4, A5, Q5

    En heb je hem al gekregen?

  13. #12

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    19
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Ervaringen RSNav inbouw A4, A5, Q5

    Nope, vandaag wel een verzendbevestiging in de mailbox. Het duurt momenteel allemaal wat langer ivm. het chip tekort.. Zal nog wel een aantal weken duren voordat ik het binnen heb. Zo gauw ik hem heb zal ik wat posten.

  14. #13

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2017
    Posts
    27
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Ervaringen RSNav inbouw A4, A5, Q5

    Als je verzendbevestiging hebt gekregen zal je hem wel binnen 10 dagen binnen krijgen... hou alleen wel rekening dat je nog zo'n 100 euro invoerrechten zal moeten betalen (althans dat moest ik nog betalen).

    Succes en geniet ervan, ik ben er nog steeds super blij mee.

  15. #14

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    19
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Ervaringen RSNav inbouw A4, A5, Q5

    Bedankt! Ben op de hoogte van eventuele extra kosten, maar dat heb ik wel over voor dit systeem..

  16. #15

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2017
    Posts
    27
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Ervaringen RSNav inbouw A4, A5, Q5

    En??

  17. #16

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    19
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Ervaringen RSNav inbouw A4, A5, Q5

    Heb het systeem inmiddels thuis en ingebouwd. Dat ging goed, grotendeels plug & play. Het is precies wat ik ervan hoopte en ook verwachtte. Goede kwaliteit, prima pasvorm en eindeloos veel mogelijkheden erbij. Ik ben dik tevreden..
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  18. #17

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2017
    Posts
    27
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Ervaringen RSNav inbouw A4, A5, Q5

    Ziet er nice uit kerel! Geniet ervan!

  19. #18

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    19
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Ervaringen RSNav inbouw A4, A5, Q5


  20. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cleem Bekijk Berichten
    Ik heb recent de RSNAV geinstalleerd in mijn Audi A4 B8.

    Instructies zijn af en toe niet duidelijk, maar met wat zoek werk op YT kom je een heel eind...rs.jpg
    Ha Cleem,
    Ik sta op het punt om dezelfde te bestellen voor mij A4, echter ben ik heel benieuwd naar je ervaring van ruim 1 jaar.
    Als je tijd hebt om te reageren dan hoor ik het graag

    Wat is jouw ervaring van ruim 1 jaar gebruik? Ik twijfel nog een beetje over aanschaf. Wat waren de invoerrechten die je extra moest betalen?
    Laatst gewijzigd door tom; 14-04-23 om 20:16.

  21. #20

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2017
    Posts
    27
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Ervaringen RSNav inbouw A4, A5, Q5

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fabianw Bekijk Berichten
    Ha Cleem,
    Ik sta op het punt om dezelfde te bestellen voor mij A4, echter ben ik heel benieuwd naar je ervaring van ruim 1 jaar.
    Als je tijd hebt om te reageren dan hoor ik het graag

    Wat is jouw ervaring van ruim 1 jaar gebruik? Ik twijfel nog een beetje over aanschaf. Wat waren de invoerrechten die je extra moest betalen?
    Hoi Fabian,

    Ik geloof dat ik +/- 100 euro invoerrechten moest betalen.

    Ik ben nog steeds tevreden met de RSNAV v3. Helaas had ik initieel een halve 'DOA' (Dead On Arrival) waar het linker deel van het scherm niet werkte. Na contact met hun kon ik tegen een lagere prijs een nieuwe bestellen en hebben zij nadat ze de oude terug hadden ontvangen het bedrag teruggestort.

    Ik was zelf ook wat sceptisch toen ik hieraan begon, maar ondanks dat je geen klantenservice a la CoolBlue moet verwachten en antwoord soms wat lang kan duren, ben ik nog steeds erg tevreden en heb ik tenslotte alles zelf kunnen installeren met behulp van de handleidingen, YT video's etc. Mocht je problemen of vragen hebben, heb je een speciaal FB forum met veel kundige leden die snel en behulpzaam antwoorden.

    Er zijn veel vergelijkbare producten op aliexpress etc voor wat minder te koop, maar dit zijn vaak dan ook slechtere aftreksels met generieke software etc.

    Mocht je nog vragen hebben, kan je me een berichtje sturen! Veel succes!
    Laatst gewijzigd door Cleem; 28-04-23 om 01:35.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •