Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Geen autoradio in TT 8N, unlocken?

  1. #1

    Standaard Geen autoradio in TT 8N, unlocken?

    Ik heb een Audi TT uit 1999 op het oog waarvan de auto radio was niet aanwezig. Volgens de verkoper had de vorige eigenaar deze eruit gehaald en kon hij ook niet aangeven wat/welke radio er inzat.

    Nu lees ik op diverse site dat wanneer je de originele autoradio eruit haalt deze eerst moet "unlucken", klopt dit of kan ik de nieuwe radio Alpine UTE-72BT - Autoradio Enkel DIN - USB - Bluetooth.jpg er gewoon inbouwen met een aktivsystemadapter, zie foto
    aktivsystemadapter.jpg
    Laatst gewijzigd door kimielco; 21-05-18 om 14:50.

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.843
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Geen autoradio in TT 8N, unlocken?

    Je kunt gewoon een radio inbouwen. Gebruik even de zoekfunctie voor meer informatie.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Standaard Re: Geen autoradio in TT 8N, unlocken?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Je kunt gewoon een radio inbouwen. Gebruik even de zoekfunctie voor meer informatie.
    Bedankt heb hier al het e.e.a. gezocht maar vond niets over radio en unlocken!

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.843
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Geen autoradio in TT 8N, unlocken?

    Dat zei ik al, is dus niet nodig. Over inbouwen is hier genoeg te vinden.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #5

    Standaard Re: Geen autoradio in TT 8N, unlocken?

    De originele radio unlocken is enkel nodig wanneer je deze inbouwt in een andere wagen.
    De originele radio wordt gelinked aan je wagen. Dit is om diefstal tegen te gaan.

    Een andere aftermarket radio inbouwen is dus geen probleem.


  6. #6
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.843
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Geen autoradio in TT 8N, unlocken?

    Je moet alleen opletten bij de aanschaf van je nieuwe radio dat hij niet te ver uitsteekt, anders gaat de klep niet meer dicht.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •