Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 26 van de 26

Onderwerp: Laatste versie MMI 3G en kaart

  1. #21
    Der Bastler's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2012
    Posts
    692
    Kudos
    258
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard Re: Laatste versie MMI 3G en kaart

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TCD1989 Bekijk Berichten
    Hoi!

    Gisteren mijn A6 uit 2013 op kunnen halen, met mmi plus en een vingerscherm(touchscreen). Helemaal blij mee, maar de mmi firmware is volgens mij nog de versie af fabriek.
    Ik wil deze graag laten updaten en daarvoor ook vandaag bij de dealert geweest. In eerste instantie wist men niet of/dat het kon, maar na enige uitleg en wat navragen bij een van de monteurs bleek het mogelijk. Echter enkel na een officiële klacht bij Audi en op basis van de klacht zou dan gekeken worden of ik in aanmerking kom voor de firmware update... *zucht*.

    Hoe en waar hebben jullie de firmware (laten) updaten? Als we daar dan toch mee bezig zijn wil ik ook graag de laatste navi versie erop hebben.
    Indien het wel bij de dealert moet, hebben jullie dan een tip wat voor "klacht" ik over mijn versie kan indienen, zodat mijn update verzoek wordt gehonoreerd?

    Ik heb nu deze versies:

    Bijlage 249750

    Krijg ik er met de update ook nog extra (Audi Connect) opties bij, of betreft het enkel performance updates? Op dit moment heb ik geen Audi connect in mijn menu staan, maar enkel via verstopt in het navi menu en onder informatie.

    Groeten,

    TCD1989
    Ik kan je eventueel ook wel helpen. Mocht je er met de dealer niet uitkomen. Regio Achterhoek...
    VCDS/ VAG CAN PRO / ODIS / ODIS-ONLINE regio Achterhoek. audi.diagnose@hotmail.com

  2. #22

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2016
    Leeftijd
    35
    Posts
    37
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Laatste versie MMI 3G en kaart

    Bedankt! Ik heb je een email gestuurd. De achterhoek valt wat sneller te bereiken vanuit Hoogeveen.

  3. #23

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2017
    Leeftijd
    53
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Laatste versie MMI 3G en kaart

    Ik heb bij verschillende dealers gevraagd naar mmi update, maar ze doen moeilijk over een update en willen dit alleen verzorgen als er een probleem is met de mmi; ik heb de originele software van 2013 er nog op. Wel in 2017 nieuwe navigatie software er op laten zetten. Weet iemand een dealer waar de mmi ge-update kan worden? Het betreft een audi a6 met mmi en harde schijf uit 2013.

  4. #24
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Laatste versie MMI 3G en kaart

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Astronout Bekijk Berichten
    Ik heb bij verschillende dealers gevraagd naar mmi update, maar ze doen moeilijk over een update en willen dit alleen verzorgen als er een probleem is met de mmi; ik heb de originele software van 2013 er nog op. Wel in 2017 nieuwe navigatie software er op laten zetten. Weet iemand een dealer waar de mmi ge-update kan worden? Het betreft een audi a6 met mmi en harde schijf uit 2013.
    Stuur maar een mail. Kan ik in orde maken voor je.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  5. #25
    SX00682's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2020
    Leeftijd
    52
    Posts
    79
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Laatste versie MMI 3G en kaart

    Beste Rainesh,

    Ik ben lekker bezig met de MMI 3G Plus en vraag mij af of ik verschil merk indien ik een firmware upate op de MMI uitvoer?
    Zo ja, zou ik dan een keer gebruik mogen maken van jouw expertise?

    32C89A60-7061-46C6-BE06-3E121C88D6D9.jpg
    A3 8V Limousine 1.4 TFSI CoD S-line
    TT 8J Coupé 2.0 TFSI Pro-line


  6. #26
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Laatste versie MMI 3G en kaart

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SX00682 Bekijk Berichten
    Beste Rainesh,

    Ik ben lekker bezig met de MMI 3G Plus en vraag mij af of ik verschil merk indien ik een firmware upate op de MMI uitvoer?
    Zo ja, zou ik dan een keer gebruik mogen maken van jouw expertise?

    32C89A60-7061-46C6-BE06-3E121C88D6D9.jpg
    Je werkt er weinig van. Je hebt een van de nieuwere firmware versies. Mail me maar even

    Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •