Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Wanneer komt nieuwe kaart navigatie?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2014
    Leeftijd
    36
    Posts
    40
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Wanneer komt nieuwe kaart navigatie?

    Weet iemand wanneer er weer een nieuwe navigatie kaart komt Ik zit nu op 6.26.1 met mijn A6 mmi3g plus. Deze kaart loopt erg achter en mist veel wijzigen aan de wegen van de laatste tijd. Zelfs wegen die al meer dan een jaar terug zijn aangepast zijn er nog niet in verwerkt.

  2. #2
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard re: Wanneer komt nieuwe kaart navigatie?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Egbert Jan Bekijk Berichten
    Weet iemand wanneer er weer een nieuwe navigatie kaart komt Ik zit nu op 6.26.1 met mijn A6 mmi3g plus. Deze kaart loopt erg achter en mist veel wijzigen aan de wegen van de laatste tijd. Zelfs wegen die al meer dan een jaar terug zijn aangepast zijn er nog niet in verwerkt.
    Ergens in oktober
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  3. #3
    Blue Whale's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Leeftijd
    60
    Posts
    1.365
    Kudos
    46
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard re: Wanneer komt nieuwe kaart navigatie?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Egbert Jan Bekijk Berichten
    Weet iemand wanneer er weer een nieuwe navigatie kaart komt Ik zit nu op 6.26.1 met mijn A6 mmi3g plus. Deze kaart loopt erg achter en mist veel wijzigen aan de wegen van de laatste tijd. Zelfs wegen die al meer dan een jaar terug zijn aangepast zijn er nog niet in verwerkt.
    Je hebt de meest recente kaarten...
    Audi A6 Avant 3.0 TFSI Quattro S-tronic Hartog Tuned Mijn voorsteltopic
    Voorheen: 2011-2016 B7 Limo 2.0TFSI Quattro Tiptronic

  4. #4

    Standaard re: Wanneer komt nieuwe kaart navigatie?

    De meest recente ja, maar 6.26.1 is ook al weer tijd geleden uitgebracht. Als ze klaar zijn om uitgebracht voor Audi zijn ze een jaar oud.. Het kan dus prima zijn dat je nu wegen opmerkt die meer dan een jaar geleden zijn gewijzigd. Dit is trouwens echt al 10000x besproken op dit forum..

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •