Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Geen AUX aanwezig in Q7 2008, welke opties voor Nav/handsfree bellen?

  1. #1

    Standaard Geen AUX aanwezig in Q7 2008, welke opties voor Nav/handsfree bellen?

    Goedenavond,

    Ik las hier op het forum dat de plaatsen van de locatie van de AUX in de armsteun of dashboardkastje zou moeten zijn. IK heb waarschijnlijk de meest basic uitvoering qua MMI. Ik heb geen NAV en handsfree die ik kan selecteren of kan kiezen.

    Er wordt gebruik gemaakt van optische overdracht naar de AMP van de auto. Ik weet dat er omvormers voor zijn. Kan ik de CD speler in het dash vervangen voor een 1 DIN radio en dan inhaken op de optische overbrenging? In de armsteun zit trouwens ook nog een CD-player.

    Alleen een Parrot zal ook niet werken vermoed ik.

    Wie weet raad of heeft goede ervaringen met het e.e.a. Ik ga ondertussen nog wat verder pluizen hier. Tips zijn zeer welkom!

    Dank je wel alvast.

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS6
    Land
    Land

    Standaard re: Geen AUX aanwezig in Q7 2008, welke opties voor Nav/handsfree bellen?

    Hoi Theo,
    Mijn RS6 uit 2008 had geen bluetooth streaming. Toen heb ik Dension Gateway 500 laten inbouwen. Telefoon, AUX, USB en bluetooth streaming (Spotify via telefoon) gaat perfect en alles via Dension. Ik dent dat het daarmee ook jouw situatie opgelost is.
    Prijzig maar echt perfect (ik was rond 700 kwijt met inbouwen).
    Succes.
    Zoran

  3. #3

    Standaard re: Geen AUX aanwezig in Q7 2008, welke opties voor Nav/handsfree bellen?

    Hoi Zoran,

    Kun jij mij vertellen waar je dit hebt laten doen? Dit klinkt als de oplossing die ik zoek.

    Alvast bedankt.

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Geen AUX aanwezig in Q7 2008, welke opties voor Nav/handsfree bellen?

    Audiwereld.nl in Utrecht heeft diverse oplossingen en bouwt ook in. @Leon
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS6
    Land
    Land

    Standaard Re: Geen AUX aanwezig in Q7 2008, welke opties voor Nav/handsfree bellen?

    Ik heb het in Haarlem laten inbouwen, echter alleen vanwege het feit dat ik daar woon. Audiwereld is zeker een goede optie met kennis en expertise die nodig is.
    Zoran


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •