Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: 3G basic MMI radiozender kwijt

  1. #1
    mlooise's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    42
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard 3G basic MMI radiozender kwijt

    Hallo,

    Vandaag stapte ik in mijn a4 b8 met 3g basic radio en tot mijn verbazing was de lijst met radiozender die normaal altijd in beeld staan (radio modus op de MMI) helemaal leeg. Dacht, misschien is hij opnieuw aan het zoeken en komt het wel goed na een poosje, maar helaas. Als ik in het geheugen ga (links boven op de MMI) dan zag ik nog wel enkele zenders maar ook lege. Bovenaan in het FIS scherm en op de MMI display werd er 'null' getoond. Via handmatig zoeken kon ik soms de radiotext weer wel aankrijgen, maar de lijst onder radio blijft leeg. Ik heb al een factory reset van het radio onderdeel gedaan en het geheugen gewist. Nu heb ik dus helemaal geen zenders meer staan. Kan ze met moeite soms weer wel 1 voor 1 toevoegen via handmatige tuning, maar dat werkt ook heel lastig allemaal.

    Heeft iemand ervaring met zulke storingen? Daarvoor nooit problemen gehad met de MMI. Heb nog geen reset uitgevoerd (affengriff) maar zal dat binnenkort even proberen. Of kan dit meer problemen veroorzaken dan zaken oplossen? Ben een beetje bang dat er een unit defect is eigenlijk. Gekke is wel dat de radio met handmatig zoeken het wel doet, dus die is niet defect perse.

    Heb overigen de versie zonder joystick en met de memory sd cards voor de navigatie. Hoop dat iemand wat tips voor me heeft. Alvast bedankt!

  2. #2
    mlooise's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    42
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: 3G basic MMI radiozender kwijt

    Kleine update; Ik heb na een uur / 1.5 uur de auto weer eens gestart en toen pakte hij de zenders weer wel. Nog wel is het geheugen nog leeg, maar misschien moet ik dat even opnieuw instellen nadat het een beetje een zootje is geworden. Misschien was het dus vals alarm, maar wel heel raar allemaal. Rare met het MMI is ook wel dat je het niet goed aan/uit kan zetten. Hij houd volgens mij het systeem 'geboot'. Misschien als het nog es gebeurd direct even affengriff methode proberen (rebootje).

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •