Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Alternatief voor de RNS E

  1. #1

    Standaard Alternatief voor de RNS E

    Beste Allemaal,

    In twee weken tijd is nu twee mijn RNS E gestolen, en ik geen zin heb om in drie weken tijd de derde te melden zoek ik een alternatief.
    Ik zelf zit te denken aan een originele radio cd speler van Audi.
    Mijn vraag is past dit en is dit zonder al teveel aanpassingen spelend te krijgen.
    Ik heb als antenne zo een haaievin kan dit met een radio cd speler, en past dit op de huideige stekkers.
    De Audi is van 2012 type 8p.
    Bij voordat dank.

    Met vriendelijke groet Bart

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    35
    Kudos
    0

    Standaard Re: Alternatief voor de RNS E

    Deze passen plug en play er in:

    http://link.marktplaats.nl/m1339337647

  3. #3

    Standaard Re: Alternatief voor de RNS E

    Ik zou zelf overwegen om een niet-gelijkend-maar-vergelijkbaar Android model te kopen. Niet een die lijkt op de RNS-E, maar op een andere VAG radio (RNS-510), of een gewoonweg nette radio met rode verlichting. Werkt beter, en is zichtbaar geen RNS-E.

    Maar, dat die dingen nog zo vaak worden gestolen joh.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  4. #4

    Standaard Re: Alternatief voor de RNS E

    Verbaast mij ook dat deze nog zoveel gepikt worden. Heel vervelend voor je Bart. Is het misschien een idee om er gewoon weer een RNS-e in te doen plus een cameraatje met goed toezicht. Het lijkt me namelijk sterk dat er twee verschillende boeven gildes hebben ingebroken in de Audi. Zo kan je de dief op heterdaad betrappen en laten uitzoekenn of de andere ook door deze persoon ontvreemd zijn. Zie je er allicht nog iets van terug wat je financieel voordeel oplevert door de boel te verkopen

  5. #5

    Standaard Re: Alternatief voor de RNS E

    Allereerst bedankt voor de reactie's , ben na wat puzzelen op een mooie Pioneer gekomen met afneembaar front.
    Namelijk deze:https://www.pioneer-car.eu/nl/nl/products/avh-z9100dab.
    Nognaals mijn dank voor het meedenken.

    Grt Bart


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •