Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Geen geluid na activatie Smartphone Interface

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A8

    Standaard Geen geluid na activatie Smartphone Interface

    hallo iedereen,
    ik zit met een heel vervelende probleem. vorig jaar in augustus heb ik het audi smartphone interface laten activeren ( non-dealer ). deze persoon kan ik helaas niet meer bereiken voor verdere hulp. ik krijg het logo te zien op het scherm en als ik mijn iPhone aansluit werkt de carplay ook, maar alleen krijg ik geen geluid te horen. het geluid van de navigatie en music stream via telefoon werkt ook niet. enkel de radio. wat kan ik hieraan doen?

    het is audi a6 sline 2015 facelift. MIB high. bose sound.

    groeten

  2. #2
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Geen geluid na activatie Smartphone Interface

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door suleyman1905 Bekijk Berichten
    hallo iedereen,
    ik zit met een heel vervelende probleem. vorig jaar in augustus heb ik het audi smartphone interface laten activeren ( non-dealer ). deze persoon kan ik helaas niet meer bereiken voor verdere hulp. ik krijg het logo te zien op het scherm en als ik mijn iPhone aansluit werkt de carplay ook, maar alleen krijg ik geen geluid te horen. het geluid van de navigatie en music stream via telefoon werkt ook niet. enkel de radio. wat kan ik hieraan doen?

    het is audi a6 sline 2015 facelift. MIB high. bose sound.

    groeten
    Ja dat had je dus niet moeten doen.....er zijn namelijk bekende problemen met Carplay activatie op MIB High systemen icm Bose. Alles eraf laten halen door je unit volledig opnieuw laten parametriseren met Online.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •