Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Zoeken in muziek MMI A1 2019

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2006
    Posts
    31
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1 SB
    Land
    Land

    Standaard Zoeken in muziek MMI A1 2019

    Sinds kort in bezit van een nieuwe A1, erg leuke en vlotte auto. Ik heb nog wel wat gewenningsproblemen met de MMI. Mijn muziek luister ik van de SD kaart. En heb de mp3's als volgt op de stick gezet. Naam Groep, Naam Album.

    Als ik naar album 1 luister, dan gaat de MMI na het laatste nummer niet door naar album 2 (dit werkte wel in andere versies van MMI die ik in de A3 en A5 had). Ook vind ik het ontbreken van de BACK toets een enorm gemis. Iemand een idee voor een workaround?
    Laatst gewijzigd door wiscel; 04-07-19 om 15:47.

  2. #2
    RBo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    46
    Posts
    1.299
    Kudos
    5
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard Re: Zoeken in muziek MMI A1 2019

    Helemaal eens, hier het zelfde probleem in onze A1. Ik heb al gekeken naar mogelijkheden via het stuurwiel, maar even een album terug is met de huidige bediening van het MMI systeem in de nieuwe A1 niet eenvoudig te doen. Behalve helemaal terug gegaan naar media en het volgende/vorige album zelf te selecteren.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2006
    Posts
    31
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Zoeken in muziek MMI A1 2019

    Hopelijk wordt dit in de toekomst met een software update verholpen. Ondertussen maar flink veel zeuren bij de dealer, misschien dat dat helpt :-D
    Laatst gewijzigd door wiscel; 07-07-19 om 10:26.

  4. #4
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Zoeken in muziek MMI A1 2019

    Als je via je je MMI door je mappen heen gaat, dan zou helemaal bovenaan "alle mappen afspelen" moeten staan. Dan gaat ie automatisch door naar de volgende.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2006
    Posts
    31
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Zoeken in muziek MMI A1 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rainesh Bekijk Berichten
    Als je via je je MMI door je mappen heen gaat, dan zou helemaal bovenaan "alle mappen afspelen" moeten staan. Dan gaat ie automatisch door naar de volgende.
    Helaas, die mogelijkheid is er niet.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •