Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: RNS-E Navigation Plus, bluetooth adapter voor streamen van muziek

  1. #1

    Standaard RNS-E Navigation Plus, bluetooth adapter voor streamen van muziek

    Hallo allemaal,

    Via de zoekfunctie kon ik geen thread vinden die dit onderwerp wat dieper behandelde, dus maak ik een nieuwe. Graag wil ik in een Audi A4 uit 2005 met MMI RSN E Navigation Plus (XXX XXX 192) een bluetooth adapter inbouwen om muziek te streamen vanaf mijn telefoon. Ik kan wel wat adapters vinden, maar bij deze moet je de telefoon als besturing voor de muziek gebruiken, wat ik liever via het originele systeem en het MFL stuur laat gaan.

    Nu heb ik bijv. de volgende adapter gevonden: https://www.navinc.nl/4646. Bij dit systeem lijkt het erop dat het nummer dat wordt afgespeeld wordt getoond en dat de knoppen op het stuur kunnen worden gebruikt.

    Heeft iemand hier ervaring met een dergelijk systeem? Of heeft iemand een ander systeem ingebouwd dat hetzelfde werkt?

    Ik hoor het heel graag!

    Groet Martijn

  2. #2
    Kevin1980's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    5.912
    Kudos
    95
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: RNS-E Navigation Plus, bluetooth adapter voor streamen van muziek

    ken het niet
    Maar als ik het zo lees wordt het net zo aangesloten als de veel al hier geprezen Yatour
    en daar heb je vast al een hoop over gelezen
    Gr Kevin
    A4 B6 1.8T Avant `03 Moro Blue/Pearleffect
    A4 B5 1.6 advance `99 Santorin Blue/Pearleffect 18" fat five`s

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2018
    Leeftijd
    72
    Posts
    52
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: RNS-E Navigation Plus, bluetooth adapter voor streamen van muziek

    Heb mijn Plug en Play gekocht bij v Carpar. Alles werkt ook via mijn stuurbediening. Ik zie alleen niet de titelsongs.

    Dit model moet er volgens hun in passen :
    https://www.carpar.nl/product/audi-a...ie-cpb78aa4rp/


    www.carpar.nl

    Succes Steven

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •