Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: MMI plus en bestemmingen invoeren via Audiapp

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2014
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard MMI plus en bestemmingen invoeren via Audiapp

    Goede avond,

    ik rijd een Audi A4 2018 voorzien van MMI plus. Je zou met de Audi app vooraf je bestemmingen kunnen plannen en naar je Audi sturen. Althans naar de myAudi cloud waaruit MMI dan de bestemmingen op binnen haalt.
    Dat klinkt als een voorsprong in techniek, maar niets is minder waar.
    Waar ik mee geconfronteerd wordt is dat als ik de navigatie opstart en de bestemmingen wil gaan kiezen, het systeem de licentie gaat controleren. Oke best, maar dat het dan vervolgens 2 tot 5 minuten duurt alvorens je toegang krijgt tot je bestemmingen.
    Ja dan lacht die collega met Dacia en TomTom aan boord je toch wel uit.

    Audi dealer, PON Nederland; Daar hebben wij nog nooit van gehoord, maar we zijn continu bezig met verbeteringen in MyAudi. Dealer onderzoek heeft niets opgeleverd. Systeem reset gedaan en dat zou mogelijk kunnen verbeteren, nou niet dus.

    Al met al zijn het best dure abonnementen en als dan de helft niet werkt. Mijn vraag, zijn er meer Audi rijders die dit probleem herkennen, of zelfs iemand die roept, Ja bij mij verholpen, zo en zo

    ik hoor graag
    Laatst gewijzigd door McLarenF1; 16-10-19 om 19:06.

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2017
    Posts
    85
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: MMI plus en bestemmingen invoeren via Audiapp

    Audi A4 Avant (B9 '17) S-Line Edition / S-tronic / Mythos Zwart/ Alcantara/ MMI+/Virtual Cockpit/ Parkeerhulp +/ Achteruitrijcamera / Grootlichtassistent / Smartphone Interface
    Audi A3 SB (8V '15) Proline S / S-Tronic / Mythos Zwart / Alcantara / ASS

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •