Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Muziek via bluetooth van smartphone (Android)

  1. #1

    Standaard Muziek via bluetooth van smartphone (Android)

    Sinds deze week m'n nieuwe Q3 ontvangen en ik dacht ergens gelezen te hebben dat het mogelijk was om via bluetooth in de smartphone zelf te browsen naar muziek. Nu merk ik dat ik met mijn Android enkel kan streamen door muziek via een app te starten.
    Vandaag ook even met een iPhone geprobeerd, en hier krijg ik wel de weergave zoals bij een USB-stick/SD card.

    Weet iemand of het mogelijk is om dit ook voor Android (v9.0) werkende te krijgen?

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2019
    Leeftijd
    65
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Muziek via bluetooth van smartphone (Android)

    Ik gebruik op mijn Android Smart Phone de NEUTRON music player (betalend) Deze werkt prima alleen ben ik op zoek waarom de "Album Art" niet wordt weergeven. Is dat normaal of is dat een of andere instelling?




  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2017
    Posts
    85
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Muziek via bluetooth van smartphone (Android)

    Telefoons worden niet gezien als opslagmedium (tenminste niet standaard) waardoor het niet mogelijk is door de telefoon te bladeren.

    Album art moet wel embedded zijn in de MP3, niet groter zijn dan 800x800 pixels (A4)
    Als de telefoon wordt aangesloten met kabel is de album art wel zichtbaar?
    Laatst gewijzigd door maastrichtrob; 22-11-19 om 12:30.
    Audi A4 Avant (B9 '17) S-Line Edition / S-tronic / Mythos Zwart/ Alcantara/ MMI+/Virtual Cockpit/ Parkeerhulp +/ Achteruitrijcamera / Grootlichtassistent / Smartphone Interface
    Audi A3 SB (8V '15) Proline S / S-Tronic / Mythos Zwart / Alcantara / ASS

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2019
    Leeftijd
    65
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Muziek via bluetooth van smartphone (Android)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maastrichtrob Bekijk Berichten
    Telefoons worden niet gezien als opslagmedium (tenminste niet standaard) waardoor het niet mogelijk is door de telefoon te bladeren.


    Album art moet wel embedded zijn in de MP3, niet groter zijn dan 800x800 pixels (A4)
    Als de telefoon wordt aangesloten met kabel is de album art wel zichtbaar?
    Ik kan wel via de bediening in de auto in de muziek lijsten bladeren (zie afbeelding vorige post) Om een of andere reden lukt dat niet altijd. (Ben op zoek waarom)

    Album art is alleen zichtbaar als ik de muziek selecteer op de SD-Card. (Via het programma TAGSCANNER netjes ingevoegd)

  5. #5

    Standaard Re: Muziek via bluetooth van smartphone (Android)

    Deze app ga ik ook zeker eens proberen. Ik speel nu alle muziek af via SD card, wat uiteraard ook perfect gaat. Cover art moet zelfs niet embedded zijn, en de grote lijkt ook geen probleem te zijn (1500x1500) is alvast geen probleem.
    Dat je op een iPhone wel kan browsen zou iets met het bluetooth protocol te maken hebben. Moet nog verder uitzoeken wat precies.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •