Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: CD-wisselaar Navi Plus spuugt magazijn steeds uit

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Leeftijd
    53
    Posts
    303
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard CD-wisselaar Navi Plus spuugt magazijn steeds uit

    Ik heb iets geks. Gisteren mijn cd-magazijn uit de auto genomen om eens de cd's te wisselen. Na pak en beet 4 uurtjes weer naar de auto gelopen om het magazijn terug te plaatsen. Helaas, magazijn wordt niet opgenomen in het apparaat. Komt er steeds weer uit. Wat ik ook probeer.

    Mijn radio geeft aan dat CD-magazijn niet is geladen. Dat is ook juist omdat het magazijn met naar binnen duwen niet wordt opgenomen door het systeem.

    Handleiding zegt niets over het niet pakken van de cd-magazijn.

    Iemand een idee waar ik moet gaan kijken?

    O ja, betreft hier een Audi A6 type C5 uit 1999 met een Audi Navigatie Plus systeem met een cd-wisselaar voor 6 cd's.

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Leeftijd
    53
    Posts
    303
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: CD-wisselaar Navi Plus spuugt magazijn steeds uit

    Probleem is opgelost of eigenlijk niet.

    Per abuis heb ik mijn dashcam laten draaien 2,5 dag. Daar was mijn accu het niet mee eens. Gevolg een lege accu. De accu maar aan de oplader aangesloten.
    Vanmorgen eerst de ruiten schoon gemaakt met een trekker. Ik was toch in de kofferbak en dacht; laat ik eens proberen of de CD-magazijn terug te plaatsen is.
    En ja hoor de CD-magazijn werd netjes ingenomen en ik hoorde de wisselaar een cd laden.

    Zo zie je maar weer. Soms lost iets vanzelf op maar dit keer op wel heel bijzondere manier.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •