Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: MMI3GP Updaten

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2014
    Leeftijd
    36
    Posts
    40
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard MMI3GP Updaten

    Ik heb een Audi A6 van juli 2013 met MMI3GP. Is het mogelijk dit te updaten, zodat ik de mogelijkheden krijg van het audi a6 c7 facelift model? Ik zou graag de google maps look willen hebben en file meldingen op kaart en Apple carplay en android auto. Is het ook mogelijk om flits kasten in de kaart te krijgen? Ik heb in mijn auto geen mogelijkheid om een simkaart te plaatsen. Wie kan mij vertellen of dit kan en wat ik daar voor nodig ben.

  2. #2
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: MMI3GP Updaten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Egbert Jan Bekijk Berichten
    Ik heb een Audi A6 van juli 2013 met MMI3GP. Is het mogelijk dit te updaten, zodat ik de mogelijkheden krijg van het audi a6 c7 facelift model? Ik zou graag de google maps look willen hebben en file meldingen op kaart en Apple carplay en android auto. Is het ook mogelijk om flits kasten in de kaart te krijgen? Ik heb in mijn auto geen mogelijkheid om een simkaart te plaatsen. Wie kan mij vertellen of dit kan en wat ik daar voor nodig ben.
    Dit krijg je niet door te updaten, maar je volledige mmi unit + tellerbak te vervangen naar die van de facelift.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •