Resultaten 1 tot 1 van de 1

Onderwerp: Audi S5 cabrio 2009 v6t mmi ( joystick hd) sd avi mp4 bekijken mogelijk?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2020
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5

    Cool Audi S5 cabrio 2009 v6t mmi ( joystick hd) sd avi mp4 bekijken mogelijk?

    Beste Allen,

    Er is helaas niemand die reageert op deze vragen en ik loop al weken te stoeien.
    Mag ik deze vraag hier niet stellen? Is er iemand die mij toch kan helpen ?
    Alvast dank

    mvg
    Sam


    Ik ben sinds kort in het bezit van een hele mooie Blauwe Audi S5 Cabriolet.
    Volgens mij in unieke staat en de laatste 5 jaar in het bezit geweest van een directie lid van Audi.
    Dit is mijn 3e audi S5.

    Nu ben ik al 2 weken bezig met om via de SD kaart video af te spelen. Via dit forum zag ik dat het moet lukken , of ik zie wat over het hoofd.
    Ik ben al aan de gang geweest met YouTube en dan krijg ik dat de MMI de sd kaart niet leest en na wat rommelen en aanpassen van formaat video speelt hij alleen geluid af ( als mp4)
    Wat doe ik fout.
    Mijn mmi is met 2 sd kaarten, simacrd + dvd het moet een mmi plus zijn met hd voor navigatie.
    Ik ben bang dat ik geen sd video kan kijken maar volgens dit forum dus wel.
    Wie kan mij helpen?
    dit zegt Audi :

    Er zit MMI Navigatie Plus in !! Via een SD kaart video bekijken kan niet , in deze Audi is DVD kijken onder het rijden wel “ vrijgegeven

    Mijn software versie : HNav_EU_ko257_6_D1
    Navigatie:8r0060884E_ECE 5.8.5

    Is het mogelijk om op deze set via een Sd kaart om avi of mp4 clips met muziek te bekijken?

    Alvast dank voor de reactie.


    Een fijne dag gewenst,

    mvg
    Sam

    sbaaroun@hotmail.com
    Laatst gewijzigd door Samendjinn; 19-05-20 om 08:38. Reden: advies forum

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •