Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Advies bij data via sim MMI

  1. #1
    PeterS5's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    59
    Posts
    95
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS5
    Land
    Land

    Standaard Advies bij data via sim MMI

    Hallo Audi Friends, wie kan en wil mij helpen. Kom er namelijk niet uit, heb mijn Audi Connect manager verlengd voor twee jaar en zie idd de auto weer in mijn app en op myaudi.com. Alle functies werken weer, echter heb ik ook een data sim in mijn sim houder in het dash board kastje gedaan en verbonden. Verbindingsmanager goed ingesteld en daar geeft hij ook aan dat de data verbinding in orde is. Maar ik kan geen Google-Earth overlay selecteren of gebruik maken van het weer en dergelijke. Dan zegt hij dat er geen actief Audi data pakket op het ogenblik is. Heb al wat zitten zoeken op het forum maar kan niet echt antwoord op deze vraag vinden. Gaat om een B9 2017 S5 coupe. Voor het verlopen van de licentie in januari werkte alles wel. Kijk er naar uit dat iemand mij kan helpen !!!!!!!

    Groeten Peter
    80 Cabrio 2.3 1995, TT 1.8 1999. TT 1.8 Cabrio 2000, A4 1.8 Cabrio 2003, A4 2.0 Cabrio 2006, A5 Cabrio 3.2 Pro Line 2009, S5 Cabrio Pro Line 2011, S5 Coupe 2017, RS5 Coupe 2018

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Posts
    409
    Kudos
    0
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Advies bij data via sim MMI

    Ik weet niet precies welk abonnement je verlengt hebt, maar er zijn (iig voor mijn A3 en TT) verschillende.
    Zo heb ik in mn TT wel google overlay en internet maar geen extra services zoals online file etc waar een ander abonnement voor nodig is.

    Misschien even goed in het my audi portaal kijken bij "Alle functies" daarin zie je precies welke functies actief en of verlopen zijn.
    SQ5 2018 PL+ en nog zo veel meer
    TTS 8S Roadster 2016, PL+
    A3 8V Limousine 2018, Design PL+

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    109
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Advies bij data via sim MMI

    Er zijn inderdaad 2 abonnementen, met verschillende functies. Het “My Car Manager” Connect Services bied de mogelijkheid om via de app allerlei zaken in te zien en de deuren te openen/sluiten (wat overigens wel heel traag werkt). Om de Google Earth weergave en andere online diensten op de MMI te krijgen heb je echter het (duurdere) “Audi Connect Infotainment Services” abonnement nodig.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •