Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Concert radio AUX activeren

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2020
    Leeftijd
    45
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Concert radio AUX activeren

    Hallo! Dit is na lang zoeken hier mijn eerste post op dit forum, dus geloof dat een korte introductie van toepassing is. Ik heb een paar maanden geleden mijn eerste audi gekocht, (een A4 1.8 tfsi uit 2008) en ben nog nooit zo tevreden geweest met een auto! Wat een droom om te rijden! Wat een luxe ivm mijn oude golfje 4. Ben eigenlijk over alles tevreden, behalve over de radio. Dit is echt een puntje. Ik kan niet handsfree bellen, en kan geen muziek streamen via BT. Dit is een van wat ik heb begrepen een van de eerste concert radio's. Ik heb geen cd-wisselaar in de auto, en geen dvd-speler links in de kofferbak. Daar zit alleen een amp volgens mij. Ook heb ik geen bluetooth cradle, of kan ik geen bluetooth netwerk vinden. (geen adapter?) Nu is mijn vraag of het mogelijk is bij deze radio's om AUX te activeren via vag-com en een extern apparaat te gebruiken voor muziek. Ik had mijn oog laten vallen op de systemen van RSNAV.com, en op de site worden concert/symphony radio's als werkend beschreven, maar ik zie overal concert radio's met "media" knop, en die van mij heeft een "cd/sd" knop. De leverancier zegt dat de units werken als aux op de radio mogelijk is. Mijn radio is het type 8T1035186B. Bijgevoegd is een foto van het dashboard en de radio FW versie.
    20200520_162322[1].jpg

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2020
    Leeftijd
    45
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Concert radio AUX activeren

    Om aan te vullen voor degene die het zich misschiennog gaan afvragen of dat al deden; Ja, het is mogelijk op deze modellen aux te activeren.

    20200531_025726.jpg

    20200531_025345.jpg

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2015
    Posts
    41
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Concert radio AUX activeren

    Heb je ook een AUX aansluiting in de auto? Wellicht in het vakje onder de armsteun in het midden?
    Audi A4 B8 2008 3.0 TDI Quattro 176KW

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •