Resultaten 1 tot 12 van de 12

Onderwerp: Probleem met adres/telefoonboek RNS-E

  1. #1
    et1961
    Guest

    Standaard Probleem met adres/telefoonboek RNS-E

    Hi,

    Waarom wordt het telefoon/adresboek in mijn RNS-E niet geupdate terwijl er gewoon een bluetooth verbinding met mijn telefoon gemaakt is.

    Het kan toch niet zo zijn dat je handmatig telefoonnummers, namen en adressen moet gaan invoeren in de RNS-E?


    PS. ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar het antwoord op mijn vraag niet gevonden!

  2. #2

    Standaard Re: Probleem met adres/telefoonboek RNS-E

    Adresboek wordt vanuit de telefoon nooit "zomaar" getransfereerd. Daar moet je altijd toestemming voor geven in de telefoon. Wel handig als je ff je type telefoon erbij vermeld en de auto waar het om gaat...Dan kunnen meerdere mensen je helpen.
    Gr Davitamontje A1 1.4 PLB S-Tronic xenon

  3. #3
    et1961
    Guest

    Standaard Re: Probleem met adres/telefoonboek RNS-E

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door davitamontje Bekijk Berichten
    Adresboek wordt vanuit de telefoon nooit "zomaar" getransfereerd. Daar moet je altijd toestemming voor geven in de telefoon. Wel handig als je ff je type telefoon erbij vermeld en de auto waar het om gaat...Dan kunnen meerdere mensen je helpen.
    Auto is toch helemaal niet relevant.... het gaat om een RNS-E systeem en natuurlijk een HTC telefoon, what else.....

    In het menu van de RNS kan ik niets vinden om een adresboek te inporteren, en volgens de handleiding zou dit synchroniseren zodra er een verbinding is automatisch moeten verlopen....

  4. #4
    Audi drivertje
    Guest

    Standaard Re: Probleem met adres/telefoonboek RNS-E

    kan aan de combinatie telefoonmodule en telefoon liggen, welke functies wel en niet werken

  5. #5

    Standaard Re: Probleem met adres/telefoonboek RNS-E

    Idd Drivertje. Telefoon van 2011 en een RNS E van 2003 gaat moeilijker werken dan een RNS E van 2011 en een telefoon van 2005...om maar een voorbeeld te noemen...
    Gr Davitamontje A1 1.4 PLB S-Tronic xenon


  6. #6
    et1961
    Guest

    Standaard Re: Probleem met adres/telefoonboek RNS-E

    Auto is van 2009 (RNS-E is als optie bij de auto geleverd) en de telefoon is van 2010.

  7. #7

    Standaard Re: Probleem met adres/telefoonboek RNS-E

    Kijk tijdens het maken van je verbinding eens op je telefoon. Vraagt de audi niet toestemming om het telefoonboek te importeren? Dat zou we moeten volgens mij. Als je eenmaal toestemming gegeven hebt vraagt hij het niet weer. Tenzij je de verbinding helemaal weer weggooit.
    Gr Davitamontje A1 1.4 PLB S-Tronic xenon

  8. Ad
  9. #8
    et1961
    Guest

    Standaard Re: Probleem met adres/telefoonboek RNS-E

    dank je, ik zal morgen eens kijken als ik weer in m'n auto stap.

  10. #9
    madfred's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Leeftijd
    66
    Posts
    1.537
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Probleem met adres/telefoonboek RNS-E

    Een oud topic maar precies wat er ook speelt bij de A4 van mijn vrouw.
    De RNS-E is van 2006, er zit een Fiscon 36431 bij. De telefoon is een Samsung J7 van 2017.
    Na de eerste keer verbinden kwam op de telefoon de melding over toegang verlenen etc. Ja geantwoord, deze vraag komt nu ook niet meer.
    Maar, het adres boek wordt niet overgestuurd.
    Ook de BT Phonebook app helpt niet.
    Ik heb al op de RNS-E en op de telefoon de koppelingen verwijderd en opnieuw aangemaakt.
    Iemand nog een idee?

  11. #10
    Blaas's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Posts
    569
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Probleem met adres/telefoonboek RNS-E

    Volgens mij kan niet wat jij wilt.
    De fiscon kan wel het adresboek in het display tussen de tellers laten zien. Dan moet je met je stuurbediening spelen om dat te zien te krijgen.
    De fiscon geeft het adresboek niet door naar de rns-e zodat je het op je display van de rns-e kan zien.

    hier vind je de handleiding van de fiscon in pdf
    smile!

  12. #11
    madfred's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Leeftijd
    66
    Posts
    1.537
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Probleem met adres/telefoonboek RNS-E

    @Blaas
    Ik ben nu niet thuis, dat wordt pas eind volgende week. Maar, ik dacht dat mijn telefoon wel het adresboek overstuurde. Nogmaals, niet zeker maar ik ga het uitproberen.
    Laatst gewijzigd door madfred; 22-06-20 om 20:58.

  13. #12
    Blaas's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Posts
    569
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Probleem met adres/telefoonboek RNS-E

    Ik denk ook wel dat je telefoon het adresboek overstuurt, maar dan naar de Fiscon en niet naar de rns-e.
    smile!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •