Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Montagehulp gezocht: Q5 2015 upgraden naar Apple Airplay

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2020
    Leeftijd
    31
    Posts
    10
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q5

    Standaard Montagehulp gezocht: Q5 2015 upgraden naar Apple Airplay

    Goedenavond,

    Aanstaande zaterdag haal ik bij Ames autobedrijf mijn "nieuwe" Audi met bouwjaar 2015 op.

    Gezien ik in mijn huidige Toyota ook Airplay heb, wil ik dit eigenlijk in de Audi ook weer. Hiervoor moet een aanpassing gebeuren bij de MMI.
    Volgens Google, en met de uitgezochte informatie online en veel hier op het forum, kan dat met mijn multimedia interface.

    Ik heb:
    Audi Q5 bj 2015
    MMI: MMI 3G+ (serienr HN+_..)

    Nu heb ik zitten kijken om bij joyeauto of rsnav (thanks aan de diverse tips elders op het forum) de device te bestellen en dus te gaan plaatsen.

    Mijn grootste vraag die rest is: Is er hier iemand op het forum die mij kan helpen met het inbouwen hiervan?
    Het dashboard moet los, en wat draden omgekoppeld worden zoals ik het kan lezen. Lijkt niet heel ingewikkeld, maar ik ben bang dat ik dingen beschadig.
    Uiteraard wil ik hier een vergoeding in overleg tegenover zetten.
    Zelf kom ik uit Zwijndrecht, maar kan overal heen komen..

    Alvast dank voor eventuele hulpaanbod!
    Laatst gewijzigd door dhoutsma; 07-07-20 om 21:32.

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2020
    Leeftijd
    31
    Posts
    10
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q5

    Standaard Re: Montagehulp gezocht: Q5 2015 upgraden naar Apple Airplay

    Goedemiddag,

    Gezien ik geen hulpaanbod kreeg ben ik via Youtube gaan zoeken naar tutorials, en heb de unit zelf ingebouwd.
    Ik heb gekozen voor de unit van RSNav. Zonder voorkennis heeft het proces tot aansluiten mij 25 minuten gekost, toen even getest en de boel weer netjes weggewerkt. Totaal een uur bezig geweest. Het proces was makkelijker als ik verwacht had.
    Hiervoor had ik wel via Bol.com nog even de tools besteld waarmee je het dashboard los kan maken, zodat ik niet met schroevendraaiers hoefde te werken.

    5428864A-3569-41CA-AAA1-33F2D4629E52.jpg3910BB7A-1BF2-4843-9EE9-3D90E77A9A54.jpg

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •