Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 53 van de 53

Onderwerp: MyAudi app in onderhoud?

  1. #41
    SX00682's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2020
    Leeftijd
    52
    Posts
    79
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: MyAudi app in onderhoud?

    Ik krijg sinds kort constant een serverfout in de MyAudi app, hebben meer mensen hier last van?

    78CE06E8-4750-4985-B267-DA9FB3A3697D.jpg
    A3 8V Limousine 1.4 TFSI CoD S-line
    TT 8J Coupé 2.0 TFSI Pro-line

  2. #42
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: MyAudi app in onderhoud?

    Hier niets aan het handje


    Ook de afgelopen dagen niet.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  3. #43

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    712
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: MyAudi app in onderhoud?

    Gaat hier ook al een tijdje voorbeeldig.

  4. #44

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2016
    Leeftijd
    65
    Posts
    19
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Angry Re: MyAudi app in onderhoud?

    Helaas werkt bij mij ook zeker een week niet meer.

  5. #45
    SX00682's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2020
    Leeftijd
    52
    Posts
    79
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: MyAudi app in onderhoud?

    Ik heb het gemeld bij Audi, ik ben benieuwd
    A3 8V Limousine 1.4 TFSI CoD S-line
    TT 8J Coupé 2.0 TFSI Pro-line


  6. #46
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard MyAudi app in onderhoud?

    Ook nu weer de gehele afgelopen 10 dagen probleemloos gewerkt.

    Kreeg wel nog een paar keer deze melding:


    Dat kwam door dat ze met stabiliteitsverbeteringen bezig waren in Duitsland wat ik van mijn dealer hoorde.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Laatst gewijzigd door AudiBlackPanther; 13-04-22 om 09:48.
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  7. #47

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2016
    Leeftijd
    65
    Posts
    19
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: MyAudi app in onderhoud?

    Vanochtend kreeg ik de update van de audi app. Helaas leidde het niet tot oplossing van het probleem. De app blijkt aangeven ‘update in behandeling’. De app geeft het brandstofniveau of de actieradius niet aan. Locatie en vergrendeling van portieren werkt nog wel. De app geeft nu wel een foutmelding. Misschien helpt dit bij het vinden van een oplossing?
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  8. Ad
  9. #48
    pon3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    70
    Posts
    240
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: MyAudi app in onderhoud?

    myAudi.app update versie 4.8 heeft niet alleen de KM stand uit de app verwijderd voor de A3 etron, maar ook de Apple Watch app ( ook een origineel product van myAudi.app ) krijgt de gegevens niet meer van de server, waardoor ze daarin ook niet meer weergegeven worden. De presentatie velden zitten wel nog in het scherm format, maar ze worden echter niet meer gevuld met data.
    Audi stuurt de betreffende data dus niet mee, door een bug ?, met opzet ?, maar zeker wel zonde.
    Bij elke myAudi.app upgrade merk ik, zeker voor de oudere bouwjaren zoals mijn A3 etron 2015, dat er steeds meer bugs aanwezig zijn, welke niet hersteld worden.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door pon3; 22-04-22 om 12:02.
    A3 8V etron, A3 8V 3 deurs, A3 8P 5 deurs
    BMW 528 station, BMW 518 station, BMW 320 sedan
    Ford Sierra, Ford Capri II, Ford Capri I, Ford Taunus, Ford Cortina

  10. #49
    SX00682's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2020
    Leeftijd
    52
    Posts
    79
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: MyAudi app in onderhoud?

    Ik heb de afgelopen weken telefonisch contact met Audi, ze hadden enorm veel technische problemen met de app maar die zouden nu verholpen moeten zijn.
    Helaas kan ik mijn voertuig nog steeds niet koppelen omdat ik nergens een koppelcode kan vinden (vroeger stond dat in de app).
    Er werd mij aangeraden om binnen de MyAudi app het voertuig te verwijderen, het account te verwijderen en (indien ik hetzelfde account wil gebruiken) 48 uur later alles opnieuw in te stellen. Mocht dit niet lukken dan naar de dealer te gaan….

  11. #50
    A3165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    2.017
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: MyAudi app in onderhoud?

    Ik merk dat ik geen zin meer heb er nog tijd in te investeren. Ik had de 2 Audi's erin staan. Ik heb sinds de laatste update nog 1 auto erin staan maar ik moet weer een heel proces door om te koppelen om iets van info in de app te krijgen. Het mailadres dat ik gebruikte mag niet meer gebruikt worden want is geen 'persoonlijk' mailadres!? Wie is Audi om te bepalen dat mijn mailadres niet de uitstraling heeft van een persoonlijk mailadres!!
    Na 7 jaar zou je toch mogen verwachten dat er een fucntionerende app is. De app heeft 6 jaar met hapering gewerkt maar nu moet alles weer opnieuw.

    Tesla heeft natuurlijk weer andere dingetjes maar toen ik in december 2019 in de rij stond bij het afhalen van de auto verscheen de auto in mijn app en sindsdien werkt het probleemloos.

  12. #51

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    712
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: MyAudi app in onderhoud?

    Ik vraag me af hoeveel versies of varianten van deze app in omloop zijn. Ik zie hier screenshots voorbij komen die totaal niet op de mijne lijken.
    Bovendien werkt de app bij mij sinds een paar weken(?) probleemloos. En dat is maar goed ook, want ik heb er speciaal een andere telefoon voor gekocht. Mijn telefoon uit 2016 was blijkbaar "niet goed genoeg".

    Ik gebruik de app vrij veel voor het instellen van laadtijden en laaddoelen omdat ik per uur wisselende elektriciteitstarieven heb. Comfortabel vanuit de stoel. Ik heb overigens totaal niets met "appje zus" en "appje zo", maar de Audi app werkt bij mij prima.
    Ook het wisselen naar mijn auto in Spanje (Audi Q3) werkt feilloos.

  13. #52

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2016
    Leeftijd
    65
    Posts
    19
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: MyAudi app in onderhoud?

    Deze week weer een update van de audi app gehad. Zou om ‘bugfixes’ gaan. Resultaat is dat nog steeds geen brandstofniveau wordt aangegeven. Enige dat ik nu nog kan aflezen is oliepeil ‘OK’ en de locatie van de auto. Echter auto zou ‘niet veilig geparkeerd zijn’ terwijl auto op slot staat met alarm aan.
    Tot slot krijg ik de melding ‘connect services konden niet of niet volledig worden geladen: er is een onbekende fout opgetreden’. Herkent iemand dit probleem enof weet iemand een oplossing voor me?

  14. #53
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: MyAudi app in onderhoud?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caravaca de la Cruz Bekijk Berichten
    Ik vraag me af hoeveel versies of varianten van deze app in omloop zijn. Ik zie hier screenshots voorbij komen die totaal niet op de mijne lijken.
    Bovendien werkt de app bij mij sinds een paar weken(?) probleemloos. En dat is maar goed ook, want ik heb er speciaal een andere telefoon voor gekocht. Mijn telefoon uit 2016 was blijkbaar "niet goed genoeg".

    Ik gebruik de app vrij veel voor het instellen van laadtijden en laaddoelen omdat ik per uur wisselende elektriciteitstarieven heb. Comfortabel vanuit de stoel. Ik heb overigens totaal niets met "appje zus" en "appje zo", maar de Audi app werkt bij mij prima.
    Ook het wisselen naar mijn auto in Spanje (Audi Q3) werkt feilloos.
    Dat is dezelfde versie van de app maar deze laat meer of minder functies zien afhankelijk van de uitrusting van de auto.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •