Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Sinds update MyAudi website, ineens quotum gratis kaartupdates bereikt?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    385
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Sinds update MyAudi website, ineens quotum gratis kaartupdates bereikt?

    De afgelopen tijd heeft audi flink aan de MyAudi site geknutseld. Aantal dagen uit de lucht om updates door te voeren.
    Ik gebruik MyAudi (en de app) vaak omdat ik een A3 E-Tron heb. Ik check daar vaak hoe vol de accu's zitten, start het voorkoelen/verwarmen op afstand, etc.

    Nu zie ik ineens bij 'functies', bij KAARTUPDATE staan:

    U hebt uw quotum aan gratis kaartupdates opgebruikt. Voor verdere updates zijn kosten verschuldigd. Neem contact op met uw Audi dealer om de nieuwste "Digitale stratenkaart Europa; versie 2020/2021"-kaartupdate aan te schaffen.

    Ik had 'recht op 3 kaart update's'.
    Ik weet 100% zeker dat ik nog één update te goed had. Ik heb deze expres bewaard zodat ik daar pas in 2021 gebruik van wil maken (ze zijn veel wegen in mijn gebied aan het aanpassen, die pas volgend jaar af zijn, dus wacht ik daar nog even op.
    Ik heb hem ook niet 'per ongeluk' in de auto zelf al via Audi Connect aangeklikt/laten downloaden.

    Na de update aan de MyAudi site, ben ik dus ineens de klos....
    Iemand anders deze ervaring ook?
    Wat te doen? Hoe kan ik dit ooit nog aantonen?...

  2. #2
    A6 Black Optic's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Posts
    1.698
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Sinds update MyAudi website, ineens quotum gratis kaartupdates bereikt?

    Wat zegt Audi ?
    Audi A6 4G '13 Avant S-Edition - Briljant zwart + Zwart optiek -
    Audi A4 B8 '11 Avant Pro Line S
    Audi A4 B8 '10 Avant S-edition

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Posts
    409
    Kudos
    0
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Sinds update MyAudi website, ineens quotum gratis kaartupdates bereikt?

    Is het niet zo dat je 5 updates binnen 3 jaar krijgt.
    Oftwel, als je de auto in 2015 gekocht hebt mag je t/m 2018 5x je kaarten updaten.

    Nu weet ik niet hoe oud je auto is, maar het zou een verklaring kunnen zijn.
    Laatst gewijzigd door base86; 31-08-20 om 09:48.
    SQ5 2018 PL+ en nog zo veel meer
    TTS 8S Roadster 2016, PL+
    A3 8V Limousine 2018, Design PL+

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    385
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Sinds update MyAudi website, ineens quotum gratis kaartupdates bereikt?

    5? Dat zou helemaal mooi zijn...
    Hij is uit 2017 en ik heb minder dan 1x per jaar zelf een update gedaan...

  5. #5
    pon3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    70
    Posts
    240
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Sinds update MyAudi website, ineens quotum gratis kaartupdates bereikt?

    Bij mijn A3 etron van 2015 was het ook 3 jaar inclusief het jaar van aanschaf en recht op maximaal 5 updates.
    Oftewel maximaal recht t/m de laatste update van het 2e halfjaar 2017.
    5 updates, een in het eerste jaar en dan telkens twee halfjaar updates voor de daaropvolgende jaren t/m 2017.
    Dus in mijn geval was de tweede update in 2017 helaas de laatste.( de eerdere versies waren door de vorige bezitter ook niet gedownload, maar die vervallen dan gewoon, helaas )

    Als dat contract van jouw hetzelfde is, wat ik veronderstel, zou dat betekenen, dat je rechten met de laatste update in het 2e halfjaar 2019 verbruikt zijn, die versie blijft dan wel altijd beschikbaar om te downloaden.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •